Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από GoMaRoS »

και τελικά ο Άγιαξ έπαιξε φιλικό στα κρυφά με την Γάνδη και έχασε 2-0
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7902
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Δεν νομιζω η τριαδα στο κεντρο να ειναι αυτη με Αγιαξ. Φανηκε οτι δεν γινεται να πας χωρις καθαρο 6αρι ειδικα σε ενα τετοιο παιχνιδι. Καλως ή κακως το πιο ετοιμο 6αρι τοτε θα ειναι ο Τζιολης και θα μπει στην θεση του Χαριση.

Επισης συνεχιζω να πιστευω οτι σε τετοιο ματς δεν γινεται να πας με Κλαους δηλαδη με μη συμμετοχικο φορ οταν θεωρητικα αναζητας την καλη και γρηγορη αντεπιθεση. Μακ αν ειναι ετοιμος αλλιως Φακουντο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από eorptol »

Γιατί κρύβονται ;

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

MANIAKOS έγραψε:Εμενα τσιμι χαρισης με προβλημάτισαν σημερα
++++ Ο πρώτος πολύ βαρύς μετά το 20άλεπτο στο 1ο (φυσιολογικό λόγω σφιγμένων ποδιών), αλλά τακτικά στην θέση του 6 ήταν καλός, κόβοντας 2-3 φορές τουλάχιστον γρήγορο transition των αντιπάλων...Ανέβηκε στο 2ο με 8άρι τον Σάκχοφ δίπλα του σαν τακτικά πολύ σωστότερο... ;)

Ο δεύτερος σχετικά "άτακτος", μιας κι ο ρόλος του ήταν να καλύπτει τα ανεβάσματα του Σάκχοφ στο ψευτο10άρι και δεν ανταπεξήλθε καθόλου σ αυτόν τον τομέα και μάλλον γι αυτό αντικαταστάθηκε στο ημίχρονο και φυσικά και για να δοκιμαστεί σχήμα νορμάλ με 6, 8 και 10, όπως θα είναι των πάνω από 70% παιχνιδιών μας φέτος...

Θα στρώσουν θεωρώ όμως και οι δύο με την πάροδο λίγου σχετικά χρόνου...Είναι και νεαροί οπότε...


Υ.Γ. Επανέρχομαι στον Ζάιρο που με απογοητεύει με βάση τις μεγάλες προσδοκίες που είχα βλέποντας τον πέρυσι και σχετικά με τις οφθαλμοφανέστατες αρετές του...Από νιονιό όμως θαρρώ ότι ΔΕΝ...ΚΑΘΟΛΟΥ, δυστυχώς!! :(
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πότε γυρνάνε τα παιδιά;
Θα έχουμε άλλο φιλικό μέχρι τις 26 του μηνούντος;;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από john4serres »

σε εκανα quote σελιδες πριν ρομαν
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7902
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

21 παιζουμε με Απολλων Λεμεσου στην Τουμπα.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από GoMaRoS »

eorptol έγραψε:Γιατί κρύβονται ;

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για να μην τους δούμε :lol: έγινε κεκλεισμένων το παιχνίδι, γιατί υπήρχαν πληροφορίες για ραντεβού οπαδών
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

joshua έγραψε:Εδω ρε Odi εσυ εγραψες πως ο Κρεσπο με 10 προπονησεις και 2 45λεπτα σε φιλικα ειναι ηδη καλυτερος των Βιτορ,Κοστα,εγω ειμαι ο απολυτος? Ο Κοστα στα 34 επαιξε βασικος σε Μουντιαλ οταν ο Κρεσπο σκουπιζε παγκους καπου στην Ιταλια και ναι προφανως ο Κοστα απογοητευσε στον ΠΑΟΚ οπως και τοσοι αλλοι κατι που θα επρεπε να μας κανει ακομα πιο δυσπιστους στους διθυραμβους που γραφονται ηδη.
spyretto έγραψε:Ποιος άλλος θα είχε βάλει οργανική κολλώδη ουσία στο πληκτρολόγιο; Πρόσεξε μην πάθεις καμμιά αγκύλωση goran μου. Με τα μαυράκια β' διαλογής που πήραμε ομάδα για να χτυπήσει ομίλους δεν έχουμε. Θα το καταλάβετε όλοι σύντομα. Και να μην περιμένεις άλλες μεταγραφές αν δεν γίνουν γενναίες πωλήσεις. Γκέγ...
john4serres έγραψε:200 ποστ δεν διαβάζω.
Μακριά από Κρεσπο γαμω τις μετριοτητες

Η χαρά του αντιπαλου επιθετικού
MANIAKOS έγραψε:Ηρθε ο Ματέους Γιάγκο ;


Παντως για αλλη μια φορα φαινεται η στάση σαββιδη να μην κανει μεγάλες μετεγγραφες με λεφτα σε ομάδες ... Εκτος αν πουλήσουμε

Ετσι για να καταλαβαίνουνε τι να περιμενουμε αν μεινει ο μακ κ λουκας
ο μπίσεσβαρ δεν είναι ένας μέτριος απο τουρκία?
ο κάμπος δεν είναι και αυτός ένας μέτριος?
ο σακόφ και ο μάτος τελικά ήρθαν λόγω εξυπηρ'ετησης του μάνατζερ?
Την κλέβουμε τελικά την ντίπρο? θα βάλει λεφτά τελικα ο Ιβαν?
Αλλά ξέρω ξέρω...
Τώρα ομαδάρα, αν χάσουμε στο επόμενο θεοί και δαίμονες..
τώρα αυτοματισμοί, αν χάσουμε άπειρος ο ίβιτς..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ρε φιλε ελεος

Έβαλες το ποστ που λεω δε δινει λεφτα ο σαββιδης σε ομαδες για να μου πεις τι ;

Για τα λεφτα που εδωσε ο σαββιδης σε ομαδες ; Φετος ;


Τι να πω....
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από paokpantou »

Μπαίνεις και διαβάζεις στους αρδ24 σχόλια για την απόδοση των παιχτών και σου έρχεται εμετος μόλις διαβάσεις το θάψιμο στον κρεσπο και την αβαντα στον Τζαβέλλα... αι στα διαλα...αλητες ρουφιανοι δημοσιογραφοι
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Του κακοφωνίξ με τα μαυράκια β' διαλογής είναι υπέροχο...Να μπει και να μείνει μόνιμα στην κεντρική!!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

Αστο Μανι, τζαμπα χαλιεσαι αδερφε, εδω γινεται αναφορα σε τζαλμα και ντνιπρο..

Grimmjow καλως ηρθες μαν. Αλλα ρε συ μην το χαλας με χαρακτηρισμους..
Ειδικα για παίκτες π έχουν δωσει πολλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 18:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Grimmjow έγραψε:Καλησπεριζω το φορουμ.
Σημερα ειδαμε πολυ κινητικους μεσοεπιθετικους,αλλα επρεπε να δινουν την μπαλα σε ενα στατικο φορ,που χαλαει το ρυθμο του παιχνιδιου.
Χρειαζεται οπωσδηποτε ενας φορ κινητικος που να ξερει μπαλα.Οχι αλλους φορ-κρεατα που περιμενουν το τοπι

Καλωσόρισες Grimmjow!

Να ξέρεις ότι σαν καινούριο μέλος που είσαι, τα πρώτα 150 posts σου θα περιμένουν έγκριση από κάποιον από εμάς τους mods. Αν δεν είναι κάποιος από εμάς μέσα, θα περιμένεις λιγάκι παραπάνω μέχρι να το δούμε και να το εγκρίνουμε.
Όταν εγκριθεί, θα εμφανιστεί στην ώρα που το postαρες εσύ και όχι την ώρα που το εγκρίναμε εμείς.
Μετά τα 150, τα posts ανεβαίνουν κατ'ευθείαν.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αντιπαρατεθείτε ήρεμα...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”