16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

roman οκ με το ιδιο σκεπτικο να φερουμε πισω τον φρατζεσκο,εξαλλου ειχε και πολυ καλυτερα στημενα
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

εγω τώρα να ξανακάνω τόστ το πόστ μου;;;

επιμένω. ανανέωση για του χρόνου (εφόσον φυσικά και ο ίδιος το επιθυμεί) και ποιοτικό μπακ-απ για 3 θέσεις με έμφαση σε πιο επιθετικογενή ρόλο ειδικά σε "ματς ρουτίνας". θα πάρει 5-10 αγώνες βασικός και άλλους 15-20 απο τον πάγκο. μην ξεχνάμε ότι και του χρόνου λογικά πάλι 50+ αγώνες θα έχουμε.....
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από stelyk »

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!!!

ΛΙΝΟΟΟΟ, ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟ
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

desperando έγραψε:roman οκ με το ιδιο σκεπτικο να φερουμε πισω τον φρατζεσκο,εξαλλου ειχε και πολυ καλυτερα στημενα
Ναι, αλλά δεν έχει μεταπωλητική αξία.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από guardian4 »

RoMaN έγραψε:Ακόμα και σε δύο χρόνια, θα χρειάζεται.

Φαντάσου έναν αγώνα να 'ναι Χ στο 85', να κρίνεται πρόκριση στο γκολ και να πιέζεις.
Ε, δεν θα θέλεις κάποιον για τα στημένα;
Βέβαια, κρίμα στον Π.Α.Ο.Κ. αν με τα λεφτά του Σαββίδη δεν βρει κάποιον φαουλτζή, αλλά σενάρια κάνουμε..
Βουκιτς.

Επισης μπλακ ντεθ, λαζαρ και κατσουρανης, ειδικα λαζαρ εχει παρει παιγχνιδια μονος του.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Με συγκίνησε η προσπάθεια σου ΛΙΝΟ. Έτρεχες ειδικά στο πρώτο ημίχρονο σαν νεαρό παιδάκι!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Lino είναι παίκτης που δεν μπορεί πλέον να προσφέρει ανασταλτικά (λόγω ηλικίας), αλλά μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και στην πλαγιοκόπηση της αντίπαλης άμυνας από αριστερά.
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να ξεκινάει σε παιχνίδια όπου το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι το μηδέν στην άμυνα, ή, αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να υπάρχει άλλο αριστερό μπακ από πίσω.
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από kalamata4 »

Έτσι ακριβώς, ο Λίνο είναι επικίνδυνος και για τις δύο εστίες όταν παίζει από την αρχή. Για να ναι μόνο προς την αντίπαλη θέλει βοήθειες ή να μπαίνει αργότερα.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ο Λινο,ΑΝΕΚΑΘΕΝ,εχει προβλημα σοβαρο,οταν ο.....μπροστινος του-ο Στοχ,πεταει αετο-....δεν γυριζει να τον καλυψει.Και ειδικα,οταν χανει τη μπαλα-πραγμα συνηθες-ο Λαζαρ-ο οποιος ειναι επισης επιφορτισμενος να δινει βοηθειες στον Λινο-,μενει μονος με δυο και εκει,χανεται...οπως θα χανοταν παρα πολλοι μπακ....

Για μενα,εξακολουθει να ειναι υπερπολυτιμος και ειδικα με τον τροπο που τον διαχειριζεται ο Στεφενς,πιστευω πως μπορει να βοηθησει,σιγουρα,και του χρονου!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sera4 »

εκτιθεται ο λινο σε αρκετες περιπτωσεις και δεν οφειλεται μονο στους συμπαιχτες του αλλα και στον ιδιο...απο την αλλη τι να κανεις να τον βγαλεις και να βαλεις ποιον??τον σπυροπουλο επειδη ειναι σταθερος??σταθερα μετριοκακος?τι να το κανω...
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

εντάξει. απο τα κορυφαία πιστεύω και για αυτό το κάνω ένα γρήγορο τόστ!

Εικόνα

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

λινο-λινο-λινο
και που σαι,εσυ θελεις να παιξεις και 2-3 χρονια ακομα? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Athens »

επειδη θελουμε δεν θελουμε του χρονου θα ειναι χειροτερος απο φετος καλο θα ειναι να παιξει το φιλικο μαζι με τον γκαρσια για να τους αποθεωσουμε και τους 2...
οχι αλλο Λινο Λινο...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν μπορω να κατσω να τον κραξω επειδη στα 37 του εχει δωσει ψυχη και σωμα στην ομαδα και αυτο του αναγνωριζεται...αλλωστε εξαιτιας της μεσοεπιθετικης του ποιοτητας μπορει και στεκεται ακομα...

με τρομαζει η ιδεα ανανεωσης του αυτο ειναι αληθεια...αλλα απο την αλλη με τρομαζει περισσοτερο το βρυζοτσιστιακοφεικο που μπορει να με κουβαλησει τον επομενο σπυροπουλο για εκει... :ugeek:
trelosalonikia
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιαν 2014, 18:04
Τοποθεσία: salonica kalamaria

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από trelosalonikia »

O αειθαλής βραζιλιάνος αριστερός μπακ του ΠΑΟΚ, Λίνο Άλβες μίλησε στην εφημερίδα Real News και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στους στόχους του Δικεφάλου, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις μέτριες έως τώρα εμφανίσεις των «ασπρόμαυρων»…

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λίνο:

Αναφερόμενος στους στόχους του Δικεφάλου είπε: «Οι στόχοι του ΠΑΟΚ είναι πάντα οι υψηλότεροι. Ομως, κάθε φορά που επιτρέπουμε στον εαυτό μας να αποσυντονίζεται και να σκέφτεται πιο μακριά από το αμέσως επόμενο παιχνίδι, χάνουμε τη δυναμική μας. Φυσικά, έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας και νομίζω ότι έχουμε τα φόντα να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο. Όταν έρθει η ώρα των αγώνων στο Κύπελλο και την Ευρώπη θα δούμε τι έχουμε κάνει».

Για τις μέτριες εμφανίσεις από τη διακοπή των εορτών και μετά τόνισε : «Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκινήσαμε καλά τη χρονιά. Πήραμε τρεις δύσκολες νίκες χωρίς να πιάσουμε και τόσο καλή απόδοση, χάσαμε ένα ματς με τον Πανιώνιο, στο οποίο όμως ήμασταν βελτιωμένοι, και προκριθήκαμε άνετα στο Κύπελλο απέναντι στον Ηρακλή. Νομίζω ότι επιστρέφουμε εκεί που ήμασταν στο τέλος του προηγούμενου έτους και θα γινόμαστε ολοένα και πιο δυνατοί. Στόχος μας είναι να παρουσιαστούμε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο την κατάλληλη στιγμή για την επίτευξη των στόχων μας».

Για το προβάδισμα των αντιπάλων στο σκορ ανέφερε: «Το ιδανικό θα είναι να είμαστε πάντα συγκεντρωμένοι και κυρίαρχοι από την αρχή στα παιχνίδια μας. Όμως, δεν παίζουμε μόνοι μας και οι αντίπαλοι ψάχνουν τρόπο να μας κερδίσουν. Πιστεύω ότι είναι θέμα αγωνιστικής φιλοσοφίας, μας αρέσει να παίζουμε ανοιχτά και επιθετικά κι αυτό πολλές φορές μάς στοιχίζει. Πιστεύω ότι η ομάδα θα βρει τον τρόπο να το εξαλείψει αυτό το φαινόμενο και να φτάνει πιο άνετα στις νίκες». I

Για τους νεοφερμένους Μάρτενς και Μαντούρο σημείωσε: «Πιστεύω ότι οι παίκτες που έχουν έρθει είναι ποιοτικοί, όπως και αυτοί που ήδη βρίσκονταν στην ομάδα. Όλοι μαζί δουλεύουμε σκληρά κάθε μέρα για να φέρουμε τον ΠΑΟΚ εκεί που τον θέλει ο κόσμος μας».
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”