16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
roman οκ με το ιδιο σκεπτικο να φερουμε πισω τον φρατζεσκο,εξαλλου ειχε και πολυ καλυτερα στημενα
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
εγω τώρα να ξανακάνω τόστ το πόστ μου;;;
επιμένω. ανανέωση για του χρόνου (εφόσον φυσικά και ο ίδιος το επιθυμεί) και ποιοτικό μπακ-απ για 3 θέσεις με έμφαση σε πιο επιθετικογενή ρόλο ειδικά σε "ματς ρουτίνας". θα πάρει 5-10 αγώνες βασικός και άλλους 15-20 απο τον πάγκο. μην ξεχνάμε ότι και του χρόνου λογικά πάλι 50+ αγώνες θα έχουμε.....
επιμένω. ανανέωση για του χρόνου (εφόσον φυσικά και ο ίδιος το επιθυμεί) και ποιοτικό μπακ-απ για 3 θέσεις με έμφαση σε πιο επιθετικογενή ρόλο ειδικά σε "ματς ρουτίνας". θα πάρει 5-10 αγώνες βασικός και άλλους 15-20 απο τον πάγκο. μην ξεχνάμε ότι και του χρόνου λογικά πάλι 50+ αγώνες θα έχουμε.....
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!!!
ΛΙΝΟΟΟΟ, ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟ
ΛΙΝΟΟΟΟ, ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ναι, αλλά δεν έχει μεταπωλητική αξία.desperando έγραψε:roman οκ με το ιδιο σκεπτικο να φερουμε πισω τον φρατζεσκο,εξαλλου ειχε και πολυ καλυτερα στημενα
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Βουκιτς.RoMaN έγραψε:Ακόμα και σε δύο χρόνια, θα χρειάζεται.
Φαντάσου έναν αγώνα να 'ναι Χ στο 85', να κρίνεται πρόκριση στο γκολ και να πιέζεις.
Ε, δεν θα θέλεις κάποιον για τα στημένα;
Βέβαια, κρίμα στον Π.Α.Ο.Κ. αν με τα λεφτά του Σαββίδη δεν βρει κάποιον φαουλτζή, αλλά σενάρια κάνουμε..
Επισης μπλακ ντεθ, λαζαρ και κατσουρανης, ειδικα λαζαρ εχει παρει παιγχνιδια μονος του.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Με συγκίνησε η προσπάθεια σου ΛΙΝΟ. Έτρεχες ειδικά στο πρώτο ημίχρονο σαν νεαρό παιδάκι!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ο Lino είναι παίκτης που δεν μπορεί πλέον να προσφέρει ανασταλτικά (λόγω ηλικίας), αλλά μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και στην πλαγιοκόπηση της αντίπαλης άμυνας από αριστερά.
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να ξεκινάει σε παιχνίδια όπου το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι το μηδέν στην άμυνα, ή, αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να υπάρχει άλλο αριστερό μπακ από πίσω.
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να ξεκινάει σε παιχνίδια όπου το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι το μηδέν στην άμυνα, ή, αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να υπάρχει άλλο αριστερό μπακ από πίσω.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Έτσι ακριβώς, ο Λίνο είναι επικίνδυνος και για τις δύο εστίες όταν παίζει από την αρχή. Για να ναι μόνο προς την αντίπαλη θέλει βοήθειες ή να μπαίνει αργότερα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ο Λινο,ΑΝΕΚΑΘΕΝ,εχει προβλημα σοβαρο,οταν ο.....μπροστινος του-ο Στοχ,πεταει αετο-....δεν γυριζει να τον καλυψει.Και ειδικα,οταν χανει τη μπαλα-πραγμα συνηθες-ο Λαζαρ-ο οποιος ειναι επισης επιφορτισμενος να δινει βοηθειες στον Λινο-,μενει μονος με δυο και εκει,χανεται...οπως θα χανοταν παρα πολλοι μπακ....
Για μενα,εξακολουθει να ειναι υπερπολυτιμος και ειδικα με τον τροπο που τον διαχειριζεται ο Στεφενς,πιστευω πως μπορει να βοηθησει,σιγουρα,και του χρονου!
Για μενα,εξακολουθει να ειναι υπερπολυτιμος και ειδικα με τον τροπο που τον διαχειριζεται ο Στεφενς,πιστευω πως μπορει να βοηθησει,σιγουρα,και του χρονου!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
εκτιθεται ο λινο σε αρκετες περιπτωσεις και δεν οφειλεται μονο στους συμπαιχτες του αλλα και στον ιδιο...απο την αλλη τι να κανεις να τον βγαλεις και να βαλεις ποιον??τον σπυροπουλο επειδη ειναι σταθερος??σταθερα μετριοκακος?τι να το κανω...
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
εντάξει. απο τα κορυφαία πιστεύω και για αυτό το κάνω ένα γρήγορο τόστ!



- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
λινο-λινο-λινο
και που σαι,εσυ θελεις να παιξεις και 2-3 χρονια ακομα?

και που σαι,εσυ θελεις να παιξεις και 2-3 χρονια ακομα?
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
επειδη θελουμε δεν θελουμε του χρονου θα ειναι χειροτερος απο φετος καλο θα ειναι να παιξει το φιλικο μαζι με τον γκαρσια για να τους αποθεωσουμε και τους 2...
οχι αλλο Λινο Λινο...
οχι αλλο Λινο Λινο...
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
δεν μπορω να κατσω να τον κραξω επειδη στα 37 του εχει δωσει ψυχη και σωμα στην ομαδα και αυτο του αναγνωριζεται...αλλωστε εξαιτιας της μεσοεπιθετικης του ποιοτητας μπορει και στεκεται ακομα...
με τρομαζει η ιδεα ανανεωσης του αυτο ειναι αληθεια...αλλα απο την αλλη με τρομαζει περισσοτερο το βρυζοτσιστιακοφεικο που μπορει να με κουβαλησει τον επομενο σπυροπουλο για εκει... :ugeek:
με τρομαζει η ιδεα ανανεωσης του αυτο ειναι αληθεια...αλλα απο την αλλη με τρομαζει περισσοτερο το βρυζοτσιστιακοφεικο που μπορει να με κουβαλησει τον επομενο σπυροπουλο για εκει... :ugeek:
-
trelosalonikia
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Σάβ 25 Ιαν 2014, 18:04
- Τοποθεσία: salonica kalamaria
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
O αειθαλής βραζιλιάνος αριστερός μπακ του ΠΑΟΚ, Λίνο Άλβες μίλησε στην εφημερίδα Real News και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στους στόχους του Δικεφάλου, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις μέτριες έως τώρα εμφανίσεις των «ασπρόμαυρων»…
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λίνο:
Αναφερόμενος στους στόχους του Δικεφάλου είπε: «Οι στόχοι του ΠΑΟΚ είναι πάντα οι υψηλότεροι. Ομως, κάθε φορά που επιτρέπουμε στον εαυτό μας να αποσυντονίζεται και να σκέφτεται πιο μακριά από το αμέσως επόμενο παιχνίδι, χάνουμε τη δυναμική μας. Φυσικά, έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας και νομίζω ότι έχουμε τα φόντα να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο. Όταν έρθει η ώρα των αγώνων στο Κύπελλο και την Ευρώπη θα δούμε τι έχουμε κάνει».
Για τις μέτριες εμφανίσεις από τη διακοπή των εορτών και μετά τόνισε : «Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκινήσαμε καλά τη χρονιά. Πήραμε τρεις δύσκολες νίκες χωρίς να πιάσουμε και τόσο καλή απόδοση, χάσαμε ένα ματς με τον Πανιώνιο, στο οποίο όμως ήμασταν βελτιωμένοι, και προκριθήκαμε άνετα στο Κύπελλο απέναντι στον Ηρακλή. Νομίζω ότι επιστρέφουμε εκεί που ήμασταν στο τέλος του προηγούμενου έτους και θα γινόμαστε ολοένα και πιο δυνατοί. Στόχος μας είναι να παρουσιαστούμε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο την κατάλληλη στιγμή για την επίτευξη των στόχων μας».
Για το προβάδισμα των αντιπάλων στο σκορ ανέφερε: «Το ιδανικό θα είναι να είμαστε πάντα συγκεντρωμένοι και κυρίαρχοι από την αρχή στα παιχνίδια μας. Όμως, δεν παίζουμε μόνοι μας και οι αντίπαλοι ψάχνουν τρόπο να μας κερδίσουν. Πιστεύω ότι είναι θέμα αγωνιστικής φιλοσοφίας, μας αρέσει να παίζουμε ανοιχτά και επιθετικά κι αυτό πολλές φορές μάς στοιχίζει. Πιστεύω ότι η ομάδα θα βρει τον τρόπο να το εξαλείψει αυτό το φαινόμενο και να φτάνει πιο άνετα στις νίκες». I
Για τους νεοφερμένους Μάρτενς και Μαντούρο σημείωσε: «Πιστεύω ότι οι παίκτες που έχουν έρθει είναι ποιοτικοί, όπως και αυτοί που ήδη βρίσκονταν στην ομάδα. Όλοι μαζί δουλεύουμε σκληρά κάθε μέρα για να φέρουμε τον ΠΑΟΚ εκεί που τον θέλει ο κόσμος μας».
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λίνο:
Αναφερόμενος στους στόχους του Δικεφάλου είπε: «Οι στόχοι του ΠΑΟΚ είναι πάντα οι υψηλότεροι. Ομως, κάθε φορά που επιτρέπουμε στον εαυτό μας να αποσυντονίζεται και να σκέφτεται πιο μακριά από το αμέσως επόμενο παιχνίδι, χάνουμε τη δυναμική μας. Φυσικά, έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας και νομίζω ότι έχουμε τα φόντα να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο. Όταν έρθει η ώρα των αγώνων στο Κύπελλο και την Ευρώπη θα δούμε τι έχουμε κάνει».
Για τις μέτριες εμφανίσεις από τη διακοπή των εορτών και μετά τόνισε : «Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκινήσαμε καλά τη χρονιά. Πήραμε τρεις δύσκολες νίκες χωρίς να πιάσουμε και τόσο καλή απόδοση, χάσαμε ένα ματς με τον Πανιώνιο, στο οποίο όμως ήμασταν βελτιωμένοι, και προκριθήκαμε άνετα στο Κύπελλο απέναντι στον Ηρακλή. Νομίζω ότι επιστρέφουμε εκεί που ήμασταν στο τέλος του προηγούμενου έτους και θα γινόμαστε ολοένα και πιο δυνατοί. Στόχος μας είναι να παρουσιαστούμε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο την κατάλληλη στιγμή για την επίτευξη των στόχων μας».
Για το προβάδισμα των αντιπάλων στο σκορ ανέφερε: «Το ιδανικό θα είναι να είμαστε πάντα συγκεντρωμένοι και κυρίαρχοι από την αρχή στα παιχνίδια μας. Όμως, δεν παίζουμε μόνοι μας και οι αντίπαλοι ψάχνουν τρόπο να μας κερδίσουν. Πιστεύω ότι είναι θέμα αγωνιστικής φιλοσοφίας, μας αρέσει να παίζουμε ανοιχτά και επιθετικά κι αυτό πολλές φορές μάς στοιχίζει. Πιστεύω ότι η ομάδα θα βρει τον τρόπο να το εξαλείψει αυτό το φαινόμενο και να φτάνει πιο άνετα στις νίκες». I
Για τους νεοφερμένους Μάρτενς και Μαντούρο σημείωσε: «Πιστεύω ότι οι παίκτες που έχουν έρθει είναι ποιοτικοί, όπως και αυτοί που ήδη βρίσκονταν στην ομάδα. Όλοι μαζί δουλεύουμε σκληρά κάθε μέρα για να φέρουμε τον ΠΑΟΚ εκεί που τον θέλει ο κόσμος μας».