World Cup 2010
Re: World Cup 2010
PRAKTORINOS έγραψε:Γύρισε 4 χρόνια πίσω,niks έγραψε:το καλό είναι ότι μια από της δύο αποχαιρετά πρόωρα![]()
για να θυμήσω,το να παιζονται τα 2 τελευταία μάτς την ίδια ωρα
οφείλεται στον μάτς-μουχαμπέτι Γερμανίας-Αυστρίας 1-0 στο μουντιάλ του '82
όπου οι 2 γείτονες γνωρίζοντας το αποτέλεσμα του αγώνα Αλγερίας-Χιλής
ηξεραν πως με αυτό το αποτέλασμα(1-0) περνάνε και οι δύο
στα γήπεδα της Αργεντινής,
όταν οι γηπεδούχοι γνώριζαν
πόσα έπρεπε να ρίξουν στο Περού (4 και άνω)
για να προκριθούν στον τελικό
εις βάρος της Βραζιλίας.
Οι αγώνες της β' φάσης γίνονταν επίσης σε ομίλους
και όταν τελείωσε ο μεσημεριανός αγώνας Βραζιλία-Πολωνία
οι Αργεντίνοι ήξεραν τι έπρεπε να κάνουν το... απόγευμα.
Εριξαν έξι και καθάρισαν.
Η μαλακία της ΦΙΦΑ ήταν οτι παρά την κραυγαλέα μόντα
δεν έμαθε από το λάθος της
και επέτρεψε να επαναληφθεί
4 χρόνια μετά, στο παιχνίδι που αναφέρθηκε από τον niks.
σωστά,αυτά τα δύο μάτς πάνε μαζί
και στερήθηκε η (άχρωμη και άοσμη κατά τ'άλλα τότε) Βραζιλία έναν ακόμα τίτλο
με Αμαράλ και τους πρωτοεμφανιζόμενους Ζίκο,Σερέζο και Όσκαρ
δυσκολεύτηκε πολύ στον πρώτο γύρο(Χ με Σουηδία του τερματοφυλακάρα Χελστρομ ,Χ με την Αυστρία του Κράνκλ,νίκη με το ζόρι την Ισπανία)
το πρώτο μουντιάλ που παρακολούθησα ήταν το '78
με τους σεισμούς
το σπίτι είχε ρωγμές
μπαίναμε να δούμε τον αγώνα
και ξαναβγαίναμε έξω
στρώναμε και την πλατφόρμα με στρώματα και κοιμόμασταν 2-3 οικογένειες κάτω
από το φώς των άστρων
Re: World Cup 2010
σε συνεντευξη του οταν τον ρωτησαν για το ματε ειπε πως γινεται και ειπε πως οι αργεντινοι το πινουν με ζαχαρη αλλα στην ουρουγουαη επειδη ειναι αντρες το πινουν χωρις ζαχαρη...giapas έγραψε:Αυτό το επεισόδιο το έχασα !??Sera4 έγραψε: υγ οπως ειπε και ο παυλαρας μονο αδερφες βαζουν ζαχαρη στο ματε τους...![]()
![]()
Σε τί αναφέρεσαι??
Re: World Cup 2010
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΤΟΥ 78 ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΧΘΕΣ... (ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ)
ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ, ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ...
Αμυδρά έχω εικόνα και από το Μουντιάλ του 74 ... αυτό που με είχε μείνει τότε, ήταν ένας Αργεντινός νομίζω, με πολύ μακρυά μαλλιά (κοτσίδα)
ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΕΜΕΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...
ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΤΟΥ 78 ήμουν με την Ιταλία και την Ουγγαρία.
Η Ιταλία απαρτιζόταν από 8-9 παίκτες της Γιουβέντους που ξέραμε από την καλή πορεία του χανουμιού στο ΟΥΕΦΑ.
ΤΖΟΦ,ΚΑΟΥΖΙΟ, ΜΠΕΤΕΓΚΑ, ΤΑΡΝΤΕΛΙ, ΚΑΜΠΡΙΝΙ, ΣΙΡΕΑ, κλπ.
ΚΑΙ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ.. ΠΙΝΤΕΡ ΝΥΛΑΖΙ, ΝΑΓΚΥ, ΤΟΣΟΣΙΚ κλπ.
Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ (0-1)
Τι με θύμησες ρε PRAKTORINE
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ... ΙΣΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 7-8 ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ, ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ...
Αμυδρά έχω εικόνα και από το Μουντιάλ του 74 ... αυτό που με είχε μείνει τότε, ήταν ένας Αργεντινός νομίζω, με πολύ μακρυά μαλλιά (κοτσίδα)
ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΕΜΕΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...
ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΤΟΥ 78 ήμουν με την Ιταλία και την Ουγγαρία.
Η Ιταλία απαρτιζόταν από 8-9 παίκτες της Γιουβέντους που ξέραμε από την καλή πορεία του χανουμιού στο ΟΥΕΦΑ.
ΤΖΟΦ,ΚΑΟΥΖΙΟ, ΜΠΕΤΕΓΚΑ, ΤΑΡΝΤΕΛΙ, ΚΑΜΠΡΙΝΙ, ΣΙΡΕΑ, κλπ.
ΚΑΙ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ.. ΠΙΝΤΕΡ ΝΥΛΑΖΙ, ΝΑΓΚΥ, ΤΟΣΟΣΙΚ κλπ.
Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ (0-1)
Τι με θύμησες ρε PRAKTORINE
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ... ΙΣΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 7-8 ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Re: World Cup 2010
Ηταν το μουντιαλ ( του 78 ) φιλε Ζορρο που η αγαπημενη μου Σκωτια αρπαξε τοτε 4 απο το Περου . Μια απο τις καλυτερες εθνικες Σκωτιας που εχουν περασει ...
Αυτη ( η πρωτη αγαπη που λενε ) και η Squadra Azzurra στην συνεχεια .
Υ.Γ Αντε ρε Χιλη κανε το θαυμα σου σημερα ...
Αυτη ( η πρωτη αγαπη που λενε ) και η Squadra Azzurra στην συνεχεια .
Υ.Γ Αντε ρε Χιλη κανε το θαυμα σου σημερα ...
Re: World Cup 2010
πω πω ρε
Κάουζιο!!!!!μεγάλος αμυντικός
η Ιταλία κέρδισε την Αργεντινή(η μόνη ομάδα την οποία δεν ήθελαν με τίποτα οι Αργεντίνοι)
και για τους Γερμανόφιλους:
Σεππ Μάγιερ,Ντίτς,Φόγκτς,Μπόνοφ,Κλαους Φίσερ,Φλόε,Αμπράμτσικ,Χελτσενμπαιν....συμπαθέστατοι
επίσης τα 3 συνεχόμενα δοκάρια των Βραζιλιάνων σε μία φάση στον μικρό τελικό με την Ιταλία
και το Περού είχε καλά παιχτάκια (Κουμπίλιας,Ομπλίτας,Τσουμπιτάζ)
αν εξαιρέσεις τον τερματοφύλακά τους
Κάουζιο!!!!!μεγάλος αμυντικός
η Ιταλία κέρδισε την Αργεντινή(η μόνη ομάδα την οποία δεν ήθελαν με τίποτα οι Αργεντίνοι)
και για τους Γερμανόφιλους:
Σεππ Μάγιερ,Ντίτς,Φόγκτς,Μπόνοφ,Κλαους Φίσερ,Φλόε,Αμπράμτσικ,Χελτσενμπαιν....συμπαθέστατοι
επίσης τα 3 συνεχόμενα δοκάρια των Βραζιλιάνων σε μία φάση στον μικρό τελικό με την Ιταλία
και το Περού είχε καλά παιχτάκια (Κουμπίλιας,Ομπλίτας,Τσουμπιτάζ)
αν εξαιρέσεις τον τερματοφύλακά τους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος niks την Δευ 28 Ιουν 2010, 19:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
Αδερφέ Zorro, ως παντσερόσκυλο κι εγώ, τυγχάνει να έχω την φανέλα που ζητάς. Την αγόρασα από την Adidas της Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο. Πόνεσε βέβαια η τιμή της (70 ευρώ) αλλά χαλάλι γιατί είναι 100 κλάσεις ανώτερη από τις σαβούρες του γλου που αγοράζουμε στη μπουτίκ μας. Η Adidas είχε τρελά κέφια λαίμαι!!! Ειδικά οι χρονολογίες των κατακτήσεων στα 3 αστεράκια δεν παίζονται. Αν ψήνεσαι να την ψάξω να στη βρώ στείλε pm.Zorro4 έγραψε:Sera4 (PANZERόσκυλε αδελφέ μου) ...![]()
Ο Σβάινι είναι όλα τα λεφτά.
ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΩ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ... ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ "Deutscher Fußball-Bund"![]()
Ειδικά η μαύρη με τα χρυσά γράμματα, μεγάλη καψούρα.![]()
Αν δεν την βρω, θα συμβιβαστώ και με άλλες.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DEUTSCHLAND UBER ALLES !!!!
Re: World Cup 2010
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΕ
... ΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
Συμφωνώ σε όλα για adidas ... ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ... με τεράστια διαφορά.
ΥΓ
Αυτήν έχεις?

Συμφωνώ σε όλα για adidas ... ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ... με τεράστια διαφορά.
ΥΓ
Αυτήν έχεις?

Re: World Cup 2010
Ναι Zorro αυτήν έχω και δεν την βγάζω αυτές τις μερες από πάνω μου. Μιλάμε για εκπληκτική φανέλα. Και το Deutsher Fussball Bund στην πλάτη είναι ανάγλυφο και όχι τυπωμένο. Όλα τα λεφτά η φανέλα, πάρτην με 1000.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: World Cup 2010
πως θα σας φαινόταν αντί για τυπωμένη στον γιακά,η ημερομηνία να είναι ανάγλυφη απο μέσα?Zorro4 έγραψε:ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΕ... ΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
Συμφωνώ σε όλα για adidas ... ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ... με τεράστια διαφορά.
ΥΓ
Αυτήν έχεις?![]()
![]()
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: World Cup 2010
τα είπα και στου κοντρέρας..
μακαρόνια η ιταλία,φέτα η ελλάδα,και ποδόσφαιρο η βραζιλια..
έτσι είναι τα πράγματα....
μακαρόνια η ιταλία,φέτα η ελλάδα,και ποδόσφαιρο η βραζιλια..
έτσι είναι τα πράγματα....