World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

τι θα γίνει,αυτοι οι Ολλανδοί συνεχεια στα πόδια μας θα μπλέκονται;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Photis »

Forza Chile απόψε!!! :opaokara: :opaokara:

:pano:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

PRAKTORINOS έγραψε:
niks έγραψε:το καλό είναι ότι μια από της δύο αποχαιρετά πρόωρα :evil:

για να θυμήσω,το να παιζονται τα 2 τελευταία μάτς την ίδια ωρα
οφείλεται στον μάτς-μουχαμπέτι Γερμανίας-Αυστρίας 1-0 στο μουντιάλ του '82
όπου οι 2 γείτονες γνωρίζοντας το αποτέλεσμα του αγώνα Αλγερίας-Χιλής
ηξεραν πως με αυτό το αποτέλασμα(1-0) περνάνε και οι δύο
Γύρισε 4 χρόνια πίσω,
στα γήπεδα της Αργεντινής,
όταν οι γηπεδούχοι γνώριζαν
πόσα έπρεπε να ρίξουν στο Περού (4 και άνω)
για να προκριθούν στον τελικό
εις βάρος της Βραζιλίας.

Οι αγώνες της β' φάσης γίνονταν επίσης σε ομίλους
και όταν τελείωσε ο μεσημεριανός αγώνας Βραζιλία-Πολωνία
οι Αργεντίνοι ήξεραν τι έπρεπε να κάνουν το... απόγευμα.
Εριξαν έξι και καθάρισαν.

Η μαλακία της ΦΙΦΑ ήταν οτι παρά την κραυγαλέα μόντα
δεν έμαθε από το λάθος της
και επέτρεψε να επαναληφθεί

4 χρόνια μετά, στο παιχνίδι που αναφέρθηκε από τον niks.

σωστά,αυτά τα δύο μάτς πάνε μαζί
και στερήθηκε η (άχρωμη και άοσμη κατά τ'άλλα τότε) Βραζιλία έναν ακόμα τίτλο
με Αμαράλ και τους πρωτοεμφανιζόμενους Ζίκο,Σερέζο και Όσκαρ
δυσκολεύτηκε πολύ στον πρώτο γύρο(Χ με Σουηδία του τερματοφυλακάρα Χελστρομ ,Χ με την Αυστρία του Κράνκλ,νίκη με το ζόρι την Ισπανία)


το πρώτο μουντιάλ που παρακολούθησα ήταν το '78
με τους σεισμούς
το σπίτι είχε ρωγμές
μπαίναμε να δούμε τον αγώνα
και ξαναβγαίναμε έξω
στρώναμε και την πλατφόρμα με στρώματα και κοιμόμασταν 2-3 οικογένειες κάτω
από το φώς των άστρων
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

giapas έγραψε:
Sera4 έγραψε: υγ οπως ειπε και ο παυλαρας μονο αδερφες βαζουν ζαχαρη στο ματε τους... :lol: :lol:
Αυτό το επεισόδιο το έχασα !??
Σε τί αναφέρεσαι??
σε συνεντευξη του οταν τον ρωτησαν για το ματε ειπε πως γινεται και ειπε πως οι αργεντινοι το πινουν με ζαχαρη αλλα στην ουρουγουαη επειδη ειναι αντρες το πινουν χωρις ζαχαρη... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΤΟΥ 78 ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΧΘΕΣ... (ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ) :)
ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ, ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ... :lol:

Αμυδρά έχω εικόνα και από το Μουντιάλ του 74 ... αυτό που με είχε μείνει τότε, ήταν ένας Αργεντινός νομίζω, με πολύ μακρυά μαλλιά (κοτσίδα) :lol:

ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΕΜΕΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ... :(
ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΤΟΥ 78 ήμουν με την Ιταλία και την Ουγγαρία.
Η Ιταλία απαρτιζόταν από 8-9 παίκτες της Γιουβέντους που ξέραμε από την καλή πορεία του χανουμιού στο ΟΥΕΦΑ.
ΤΖΟΦ,ΚΑΟΥΖΙΟ, ΜΠΕΤΕΓΚΑ, ΤΑΡΝΤΕΛΙ, ΚΑΜΠΡΙΝΙ, ΣΙΡΕΑ, κλπ.
ΚΑΙ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ.. ΠΙΝΤΕΡ ΝΥΛΑΖΙ, ΝΑΓΚΥ, ΤΟΣΟΣΙΚ κλπ.
Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ (0-1) :o

Τι με θύμησες ρε PRAKTORINE :cry:
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ... ΙΣΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 7-8 ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από shark4 »

Ηταν το μουντιαλ ( του 78 ) φιλε Ζορρο που η αγαπημενη μου Σκωτια αρπαξε τοτε 4 απο το Περου . Μια απο τις καλυτερες εθνικες Σκωτιας που εχουν περασει ...
Αυτη ( η πρωτη αγαπη που λενε ) και η Squadra Azzurra στην συνεχεια .

Υ.Γ Αντε ρε Χιλη κανε το θαυμα σου σημερα ... 8-)
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

πω πω ρε
Κάουζιο!!!!!μεγάλος αμυντικός
η Ιταλία κέρδισε την Αργεντινή(η μόνη ομάδα την οποία δεν ήθελαν με τίποτα οι Αργεντίνοι)

και για τους Γερμανόφιλους:
Σεππ Μάγιερ,Ντίτς,Φόγκτς,Μπόνοφ,Κλαους Φίσερ,Φλόε,Αμπράμτσικ,Χελτσενμπαιν....συμπαθέστατοι

επίσης τα 3 συνεχόμενα δοκάρια των Βραζιλιάνων σε μία φάση στον μικρό τελικό με την Ιταλία

και το Περού είχε καλά παιχτάκια (Κουμπίλιας,Ομπλίτας,Τσουμπιτάζ)
αν εξαιρέσεις τον τερματοφύλακά τους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος niks την Δευ 28 Ιουν 2010, 19:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Elessar »

Zorro4 έγραψε:Sera4 (PANZERόσκυλε αδελφέ μου) ... :lol:
Ο Σβάινι είναι όλα τα λεφτά.

ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΩ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ... ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ "Deutscher Fußball-Bund" :opaokara:
Ειδικά η μαύρη με τα χρυσά γράμματα, μεγάλη καψούρα. 8-)
Αν δεν την βρω, θα συμβιβαστώ και με άλλες. :(
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Αδερφέ Zorro, ως παντσερόσκυλο κι εγώ, τυγχάνει να έχω την φανέλα που ζητάς. Την αγόρασα από την Adidas της Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο. Πόνεσε βέβαια η τιμή της (70 ευρώ) αλλά χαλάλι γιατί είναι 100 κλάσεις ανώτερη από τις σαβούρες του γλου που αγοράζουμε στη μπουτίκ μας. Η Adidas είχε τρελά κέφια λαίμαι!!! Ειδικά οι χρονολογίες των κατακτήσεων στα 3 αστεράκια δεν παίζονται. Αν ψήνεσαι να την ψάξω να στη βρώ στείλε pm.

DEUTSCHLAND UBER ALLES !!!!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΕ :lol: ... ΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
Συμφωνώ σε όλα για adidas ... ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ... με τεράστια διαφορά.

ΥΓ
Αυτήν έχεις? :shock: :o

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Elessar »

Ναι Zorro αυτήν έχω και δεν την βγάζω αυτές τις μερες από πάνω μου. Μιλάμε για εκπληκτική φανέλα. Και το Deutsher Fussball Bund στην πλάτη είναι ανάγλυφο και όχι τυπωμένο. Όλα τα λεφτά η φανέλα, πάρτην με 1000.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

α ρε κ@λοφαρδε :( :( :(
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

Zorro4 έγραψε:ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΕ :lol: ... ΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
Συμφωνώ σε όλα για adidas ... ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ... με τεράστια διαφορά.

ΥΓ
Αυτήν έχεις? :shock: :o

Εικόνα
πως θα σας φαινόταν αντί για τυπωμένη στον γιακά,η ημερομηνία να είναι ανάγλυφη απο μέσα?
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

τα είπα και στου κοντρέρας..

μακαρόνια η ιταλία,φέτα η ελλάδα,και ποδόσφαιρο η βραζιλια..
έτσι είναι τα πράγματα....
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από bL@De »

[youtube]WdqGOs4M4QE[/youtube]


VAMOS VAMOS CHILE!!!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

VAMOS CHILE ... VAMOS PABLO
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”