14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
panosMZOP
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 12 Φεβ 2009, 02:38

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από panosMZOP »

Oι παίκτες μας πρέπει να τα δώσουν όλα για την νίκη...!!
Από το πρώτο λεπτό πρεπει να μπούν μέσα και να τρώνε σίδερα...να γυαλίζει το μάτι τους...

Γιατί πολύ απλά παιζουν στον ΠΑΟΚ και δεν εχούν να φοβούνται τίποτα και κανέναν...
Αντιθέτως πρέπει να προκαλούν αυτοί(όποιοι και αν είναι αυτοί)φόβο και τρόμο στους αντιπάλους!!!!!!!!!

ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ!!!!!!!!!!
:D
Wendell
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 12 Φεβ 2009, 16:50

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Wendell »

Κλασικό παιχνίδι, από αυτά που οι αντιπαλοί μας περιμένουν με ανυπομονησία κάθε χρόνο. Μόνο όταν παίζουν μαζί μας βγάζουν τ' απωθημένα τους. Μόλις τελειώσει ο αγώνας, ανεξαρτήτου αποτελέσματος, συγκρίνετε το με το αντίστοιχο του Π.Α.Ο. στη Λειβαδιά. Θα βρείτε τεράστιες, μα τεράστιες διαφορές. Βλέω Π.Α.Ο.Κ. από την εποχή της κλασικής φανέλας με την ΑΓΝΟ και αυτό που γίνεται με τις λεγόμενες μικρές ομάδες έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Το ερώτημα είναι, τους δίνουμε το δικαίωμα εμείς με την εμφανισή μας να ελπίζουν ή αυτές παίζουν παραπάνω από τον μέσο όρο ικανοτητάς τους μαζί μας; Δυστυχώς αδέλφια, είναι το δεύτερο. Όπως και να έχει σε κάθε αγώνα ο Π.Α.Ο.Κ. αντιμετωπίζει, α) τα κοράκια, β) τους παικταράδες της αντίπαλης ομάδας που θυμούνται να παίξουν μπάλα μόνο δυο φορές το χρόνο και γ) τον ίδιο του κακό εαυτό. Δεν είναι θέμα το εντός η το εκτός έδρας, είναι η ίδια μίζερη φύση των μικρομεσαίων ομάδων με το περίφημο σύστημα, ανοίγω τα πόδια στον οποιοδήποτε και το παίζω παρθένα στον Π.Α.Ο.Κ. Κάποτε θας σας τα ανοίξουμε εμείς με το ζόρι κουφάλες, κάποτε. Διπλό ρε Π.Α.Ο.Κ.άρα.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

pyrgioths έγραψε:εγω πιστευω πως με PARASANDALOS σεντερ φορ
ehemithos 199 διπλα στον γκαρσια
Kareena4ever οργανωτη
και novito κι εμενα στα σεντερ μπακ δεν μπορουμε να φοβομαστε κανεναν......

*απαραιτητη και η τουμπανη γκομενα στην φωτο του Kareena4ever στα αποδυτηρια μας πριν τον αγωνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :)
:lol: :lol: :lol:
κοουτς πυργιωτη κανε με μια χαρη:
επειδη μετα απο τοσα σουβλακια συνηθως με πιανει μια καουρα...
μη με βαλεις σε αυτο το ματς!!
ασε με στα βρωμικα για καμια μπυρα!!
ελπιζω να φορας το μπουφαν του σαντος στη συνεντευξη τυπου!
:) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Wendell +................. ότι γουστάρεις για το πρώτο σου πόστ που ήταν αντικείμενο συζήτησης τα λόγια σου χθες στο chat απο γνωστά μέλη του paokmania.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

Wendell καλωσόρισες και ενώ γενικά έχεις απόλυτο δίκιο δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι ισχύει αυτο για τον Λεβαδειακό συγκεκριμένα..
Αν πρόσεξες ήταν Η ΜΟΝΗ σχεδόν ομάδα που και μες τη τουμπα δε ξεκωλόθηκε να μας πάρει κανένα Χ...
Παντρευόταν οι άλλοι στις κερκίδες και οι του λεβαδειακού ήταν λίγο στο ρελαντί...
Είναι και το παοξάκι ο Μοτσα και βλέπω το ίδιο και στην έδρα τους, θα παίξουν "ανοιχτά" θα αρπάξουν κάνα 2 και μετά τέλος.
Ή έτσι θέλω να ελπίζω έστω... Θα φανεί αυριο.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από lefis »

Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση πριν την αναχώρηση της αποστολής για την Λιβαδειά. Ο Sznaucner αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον δικέφαλο και αποκλείστηκε από την αποστολή, η οποία αποτελείται από τους:

Χαλκιά, Ρίζο, Αναστασάκο, Αραμπατζή, Ηλιάδη, Κωνσταντινίδη, Μαλεζά, Μπαλάφα, Χούτο, Bizera, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Muslimovic, Sorlin, Vierinha, Veron.

Ο Αθανασιάδης επέστρεψε από τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Ελπίδων και προπονήθηκε κανονικά, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Sznaucner και Marcos Antonio.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp;jsess ... 2131142180
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ioanmits »

Βλέπω ενδεκάδα:
4-4-2
Χαλκιάς, Αραμπατζής, Κοντρέρας, Μαλέζάς, Λίνο, Γκαρσία, Ίβιτς, Βιειρίνια, Κονσεισάο (Σορλέν), Χούτο και Μουσλίμοβιτς

Αυτή ελπίζω δηλαδή... Αλλά με Σάντος βλέπω Σορλέν στη θέση Χούτου και το κλασσικο 4-5-1:
Χαλκιάς, Αραμπατζής, Κοντρέρας, Μαλέζάς, Λίνο, Γκαρσία, Ίβιτς, Βιειρίνια, Κονσεισάο, Σορλέν και Μουσλίμοβιτς
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από simosdr »

Δεν νομιζω να παιξει τοσο αμυντικα.
4-4-2 σιγουρα με χουτο μεσα και μουσλι.Επιτελους υπαρχουν ενναλακτηκες επιλογες ωστε να προβληματιζεται ποιον να αφησει εξω και οχι ποιος μπορει να παιξει ...
Διπλο 100% δυσκολα-ευκολα..
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από pilotos »

Οπως και να κατέβει η ομάδα, εμείς θα μαστε εκεί! Για την τρέλα μας, για τον ΠΑΟΚ μας!!!


Ο ΠΑΟΚ είμαστε εμείς .-
Wendell
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 12 Φεβ 2009, 16:50

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Wendell »

Καλημέρα παιδιά, καλώς σας βρήκα και να είστε καλά. Ξέχασα να σας γράψω τους χαιρετισμούς μου χθες το βράδυ, στο πρώτο μου μήνυμα. Μεγάλη αγένεια και συνήθως δεν τα κάνω αυτά. Είμαι απ' το Αγρίνιο όπου ο Π.Α.Ο.Κ. διατηρεί μία πιστή και αφοσιώμενη μερίδα οπαδών. Έγινα Π.Α.Ο.Κ., για να βλέπω τα γουρλωμένα μάτια του κόσμου να μου λένε: Π.Α.Ο.; κάνοντας πως δεν άκουσαν το Κ στο τέλος. Έγινα Π.Α.Ο.Κ. γιατί ο Π.Α.Ο.Κ. είναι ο ορισμός του cult στο ποδόσφαιρο. Σαν τις ταινίες του Ed Wood, κακοφτιαγμένες, κακοπαιγμένες, φτηνές, αλλά με ένα μεράκι αγνό, με μία τρέλα γνήσια και όχι σαν μία δήθεν και άψυχη υπερπαραγωγή. Με τη μόνη διαφορά ότι εμείς κάνουμε πιο πολλά εισιτήρια και όπου να' ναι θα τους χρεωκοπήσουμε τα studio. Για τον αγώνα με τον Λεβαδειακό, δεν χρειάζονται πολλά, απλώς να έχουμε ένα Plan 11 from P.A.O.K. Space. Και στο τέλος θα την πάρουμε εμείς την γκόμενα και όχι ο καθαρός και φλώρος εκατομμυριούχος. Happy End δηλαδή, αλλά υπομονή. Οι ήρωες τραβάνε τα μύρρια πάθη μέχρι να πέσουν οι τίτλοι τέλους. Και το έργο έχει μακρύ, μακρύ δρόμο ακόμα.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από jibbie »

καλωσηλθες Wendell :o εμενα παντως ο ΠΑΟΚ μερικες φορες μου θυμιζει ταινιες John Waters :)
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από peris »

απωλεια ο πολωνος
θα προτιμουσα τον μπιζερα στην θεση του και τον λινο μπροστα
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Συμφωνώ..
Μπιζέρα δεξιά και Λίνο μπροστά γιατι πίσω αχρηστεύεται και δεν είναι και τόσο καλός αμυντικά.

:?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Σιγα μην βαλει ο σαντος αριστερο μπακ τον μπιζερα...

Λινο αριστερο μπακ οπως φαινεται...

:?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Μπακαγιοκο??? :roll: :roll: :roll:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”