Από το πρώτο λεπτό πρεπει να μπούν μέσα και να τρώνε σίδερα...να γυαλίζει το μάτι τους...
Γιατί πολύ απλά παιζουν στον ΠΑΟΚ και δεν εχούν να φοβούνται τίποτα και κανέναν...
Αντιθέτως πρέπει να προκαλούν αυτοί(όποιοι και αν είναι αυτοί)φόβο και τρόμο στους αντιπάλους!!!!!!!!!
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ!!!!!!!!!!