Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Σχόλια & Παραλειπόμενα
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
καλησπεριζω τους συντροφους...
εγω φιλαρακια εξακολουθω να βλεπω την ομαδα οπως ηταν και με το ερπετο που στη συνεχεια με τον ιδιο τροπο επαιξε και με τον γαυρο και παει λεγοντας κλπ κλπ κλπ...
μπορει να εχουμε καλη κυκλοφορια κατα περιοδους με τα κολπακια μας και τα τσαλιμακια μας αλλα ΔΕΝ κανουμε ΠΟΛΛΕΣ ευκαιριες...
δεν υπαρχει ομαδα πιστευω, που να της λες "ελα σε περιμενω" και αυτη να καθεται να σε κοιταει... φυσιολογικο ειναι να σε βαλει μεσα στην περιοχη σου και σε καθε κατεβασια να περιμενεις το μοιραιο....
δεν ειναι το προβλημα οτι φαγαμε τα γκολ ετσι οπως ηρθαν γιατι δεν γινεται να παιζεις και να ΜΗΝ κανεις λαθη... δεν γινεται ομως να παιζεις και να ΜΗΝ κανεις επιθεσεις....
κριμα οχι γιατι χασαμε αλλα γιατι αναστησαμε την αεκ, μετα ταλαιπωρηθηκαμε με τα ερπετα και τωρα αναστησαμε και τις πρασινες καμπιες...
αν και υπαρχουν φορες που δεν μ αρεσει η νοοτροπια του Σαντος, θελω τον ΠΑΟΚ να μπαινει στα παιχνιδια και να προκαλει πανικο στις αμυνες προκειμενου να νικησει...
εγω φιλαρακια εξακολουθω να βλεπω την ομαδα οπως ηταν και με το ερπετο που στη συνεχεια με τον ιδιο τροπο επαιξε και με τον γαυρο και παει λεγοντας κλπ κλπ κλπ...
μπορει να εχουμε καλη κυκλοφορια κατα περιοδους με τα κολπακια μας και τα τσαλιμακια μας αλλα ΔΕΝ κανουμε ΠΟΛΛΕΣ ευκαιριες...
δεν υπαρχει ομαδα πιστευω, που να της λες "ελα σε περιμενω" και αυτη να καθεται να σε κοιταει... φυσιολογικο ειναι να σε βαλει μεσα στην περιοχη σου και σε καθε κατεβασια να περιμενεις το μοιραιο....
δεν ειναι το προβλημα οτι φαγαμε τα γκολ ετσι οπως ηρθαν γιατι δεν γινεται να παιζεις και να ΜΗΝ κανεις λαθη... δεν γινεται ομως να παιζεις και να ΜΗΝ κανεις επιθεσεις....
κριμα οχι γιατι χασαμε αλλα γιατι αναστησαμε την αεκ, μετα ταλαιπωρηθηκαμε με τα ερπετα και τωρα αναστησαμε και τις πρασινες καμπιες...
αν και υπαρχουν φορες που δεν μ αρεσει η νοοτροπια του Σαντος, θελω τον ΠΑΟΚ να μπαινει στα παιχνιδια και να προκαλει πανικο στις αμυνες προκειμενου να νικησει...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
αυτο ρε φιλαρακι ειναι το χειροτερο.......κι εγω γι'αυτο σκαω.........fistikis έγραψε: κριμα οχι γιατι χασαμε αλλα γιατι αναστησαμε την αεκ, μετα ταλαιπωρηθηκαμε με τα ερπετα και τωρα αναστησαμε και τις πρασινες καμπιες...
σηκωσανε κεφαλια και τα χανουμακια τα ανυπαρκτα......εμεις πεθαναμε στην κουραση με τα σκουλικια και τα λαγουδακια τωρα θα πλησιασουνε τον gay κοιτα να δεις.......
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
ο οικοδομος που λες δεν υπαρχει σαν ον στον πλανητη για μενα δε με νοιαζει.Dj_timo έγραψε:thanasisp04 έγραψε:υγ. για τον κοντοπουτανο που γ@μηθηκε να τρεχει και λυσαξε να βαλει ενα γκολ κανεις δεν μιλαει ε???
καλα................
θα τα πουμε εν καιρο.
Ενω στα αλλα ματς σερνεται ε??? Σημερα αμα παρακολουθεις καθολου τον βαζελο ο Σαλπιγγιδης επαιξε στο 50 % φιλε απο αυτα που παιζει συνηθως. Οχι επιτηδες αλλα οχι οτι ξεσκιστηκε κιολας επειδη επαιζε με μας...ηρεμα
Για τον οικοδομο δε λες τιποτα που σε 10 λεπτα εκανε οσα δεν εχει κανει σε 10 ματς του βαζελου? Τριπλες, σουτ και τρεξιμο???
Για τον Σαλπιγγιδη που αναφερεσαι οντως θα τα πουμε εν καιρω φιλε... εγω το εχω πει ομως πολυ καιρο πριν αν θυμασαι...
πανε δες στους πανηγυρισμους των γκολ μονο που δεν τον εχει βγαλει εξω να τον παιζει ο κοντοπουτανος απο την χαρα.
τεσπα ξερω οτι ο ζαγορ δεν θα χωρισει τον κοσμο του ΠΑΟΚ στα 2.
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
EIXA ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ POST ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ 6 ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟΥς 2 ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΜΑ Ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΑΞΟΥΝ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΛΕΜΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΑ PLAYOFF. ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΕΝΤΟΣ.
ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙ ΔΕΣΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΡΥΣΙ Ο ΣΑΝΤΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΘΕΤΙΚΟ. ΔΕ ΠΗΓΑΜΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΥΠΕΡ3.
ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ PLAYOFF ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΟΥΕΦΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΥΣ. ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΧΟ ΟΥΕΦΑ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ. ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΑΛΠΙΓΓΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΦΕΤΟΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ.ΜΗΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΟΤΙ ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΕ.
ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΣΤΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ,
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΑΞΟΥΝ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΛΕΜΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΑ PLAYOFF. ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΕΝΤΟΣ.
ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙ ΔΕΣΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΡΥΣΙ Ο ΣΑΝΤΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΘΕΤΙΚΟ. ΔΕ ΠΗΓΑΜΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΥΠΕΡ3.
ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ PLAYOFF ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΟΥΕΦΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΥΣ. ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΧΟ ΟΥΕΦΑ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ. ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΑΛΠΙΓΓΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΦΕΤΟΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ.ΜΗΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΟΤΙ ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΕ.
ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΣΤΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ,
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
τωρα γυρισα απο κατω. τραβηχτηκα γιατι πιστευα οτι θα τα παμε καλα αλλα...
Καλυτεροι οι Γκαρσια,Αραμπατζης, οι υπολοιποι 0 και φανηκε οτι ελειψε ο Αντονιο σημερα.
πολυ φλωροι οι βαζελοι σαν να πηγαινουν σε θεατρο. τους εβλεπα μεσα στον ηλεκτρικο ολοι με τα γυαλακια τους και σπυριαρηδες μου θυμισαν τα σκουληκια που και αυτοι ειναι ολοι ιδιοι.
Καλυτεροι οι Γκαρσια,Αραμπατζης, οι υπολοιποι 0 και φανηκε οτι ελειψε ο Αντονιο σημερα.
πολυ φλωροι οι βαζελοι σαν να πηγαινουν σε θεατρο. τους εβλεπα μεσα στον ηλεκτρικο ολοι με τα γυαλακια τους και σπυριαρηδες μου θυμισαν τα σκουληκια που και αυτοι ειναι ολοι ιδιοι.
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Παιδιά όλα καλά..η ήττα ήταν στο πρόγραμμα μέσα στον βάζελο όσο και αν μας χάλασε..η ομάδα εχθές δεν έπαιξε όπως άλλα παιχνίδια..ο Χαλκιάς μας έδωσε παιχνίδια φέτος και σε άλλα μας κρέμασε όπως το χθεσινό! Αυτά τα ξέραμε όταν ήρθε στον ΠΑΟΚ.Δεν με προβληματίζει καθόλου αυτό το παιχνίδι!! Ένα πράγμα με προβληματίζει εμένα μόνο!! Η συμπεριφορά που δείχνουμε στα ντέρμπι και αυτό γιατί στα play off θα παίξουμε με βάζελο και τα χανούμια και φυσιολογικά με τον σκώληξ και η παρουσία της ομάδας σε αυτά τα παιχνίδια είναι αποκαρδιωτική!!!Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει και όχι μία μεμονωμένη ήττα και μάλιστα μέσα στον βάζελο!
ΠΑΟΚ σαγαπώ ΠΑΟΚ είσαι ένας 2 από τον Βύντρα δεν έφαγε κανενάς!!

Να προσθέσω και κάτι άλλο που ξέχασα να πω..όταν το σύστημα γυρνάει σε 4-4-2 δεν γίνεται να παίζουμε με βερον και γκαρσία μέσα..είνια και οι δύο πολύ αργοί και δεν παιρνάνε το κέντρο για να κάνουν παιχνίδι επιθετικό..του χρόνου πιστεύω ότι να πάρουμε ένα επιθετικό χαφ ένα από τους δύο θα πρέπει να μέινει εκτός εντεκάδας!! είναι και οι δύο κόφτες και όταν θέλουμε να γυρίσουμε ένα αποτέλεσμα δεν γίνετε με αυτούς τους δύο στα χαφ..και αυτό βγαίνει και από το όταν παίζει στα χαφ ο ιβιτς με έναν από τους 2 η ομάδα είναι πιο επιθετική αν και είναι και ο ιβιτς αργός!
ΠΑΟΚ σαγαπώ ΠΑΟΚ είσαι ένας 2 από τον Βύντρα δεν έφαγε κανενάς!!
Να προσθέσω και κάτι άλλο που ξέχασα να πω..όταν το σύστημα γυρνάει σε 4-4-2 δεν γίνεται να παίζουμε με βερον και γκαρσία μέσα..είνια και οι δύο πολύ αργοί και δεν παιρνάνε το κέντρο για να κάνουν παιχνίδι επιθετικό..του χρόνου πιστεύω ότι να πάρουμε ένα επιθετικό χαφ ένα από τους δύο θα πρέπει να μέινει εκτός εντεκάδας!! είναι και οι δύο κόφτες και όταν θέλουμε να γυρίσουμε ένα αποτέλεσμα δεν γίνετε με αυτούς τους δύο στα χαφ..και αυτό βγαίνει και από το όταν παίζει στα χαφ ο ιβιτς με έναν από τους 2 η ομάδα είναι πιο επιθετική αν και είναι και ο ιβιτς αργός!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος plato6 την Δευ 09 Φεβ 2009, 08:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 322
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Πες τα ρε PARASANDALOS..Αν είχαμε επίθεση που την φοβούνται δεν θα κατασκήνωναν στα καρέ μας..Επίσης νομίζω πως το μάτς ήταν για να χαθεί απο μόνο του..Εφ όσον έβαλε 2 γκόλ ο Βύντρα..αυτό τα λέει όλα..Όσο ο ΠΑΟΚ είναι ακίνδυνος επιθετικά, τόσο ο αντίπαλός του αισθάνεται καλά μέσα στο γήπεδο και δεν φοβάται να πάρει ρίσκα.H ομάδα μάχεται, αλλά όχι για να κερδίσει, αλλά για να μη χάσει..
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Είναι λυπηρό και ταυτόχρονα ιδίωμα της ιδιοσυγκρασίας μας ειδικότερα των ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ, να φοράμε την στολή του ΠΑΟΚάρχη και να γινόμαστε ειδήμονες και κριτικοί τακτικής, παικτών, συστημάτων…και ενώ πριν από 5 μέρες όλοι αποθέωναν τους ίδιους που τώρα κράζουν….
Πόσο ακόμα θα κουβαλάει ο καθείς αυτήν την μίζερη και υποτιμητική κουλτούρα και τακτική ως γνώμονα της ζωής του….???....
Πόσο ακόμα θα κουβαλάει ο καθείς αυτήν την μίζερη και υποτιμητική κουλτούρα και τακτική ως γνώμονα της ζωής του….???....
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Καλημερα αδερφια...
στο 1ο μου ποσταρισμα στο νεο σαιτ θα παραθεσω ακριβως αυτα που εγραψα στην αρχικη σελιδα:
η ομαδα μεσα σε 10 λεπτα εχασε τη μπαλα.
μαλιστα προδοθηκε απο τα ιδια της τα οπλα: αμυνα+τερμα
καποια στιγμη θα γινοταν...δεν εχουμε φτασει ακομα στο σημειο να εχουμε δυο εντεκαδες ωστε με τοσους τραυματισμους στη μεση της χρονιας να πηγαινουμε κ να χτυπαμε τα εκτος εδρας ντερμπι. θα γινει καποτε κι αυτο!
υπομονη ρε και κοψτε τη γκρινια!
ο βερον απο περσι παιζει ασταματητα. τωρα καποιοι θυμηθηκαν οτι ειναι χοντρος και αργος. λες και αν ηταν γρηγορος θα επαιζε σε μας...
ο βαζελος εχει τη πολυτελεια να εχει στο παγκο παιχταραδες σαν τον κλειτον και τον ρουκαβινα και εχασε ηδη το πρωταθλημα...
ο γαυρος εχει παλτο ονοματι οσκαρ που κοστισε οσο 6 μουσλιμοβιτς και εχασε στη τουμπα απο τον αναστασακο και τον αραμπατζη...
εμεις ειμαστε αυτοι που πρεπει να γκρινιαζουμε?
βαρεθηκα μετα απο ηττα να διαβαζω και να γραφω τα ιδια!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΜΙΡΛΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΘΟΔΟ ΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ (ΦΕΤΟΣ)
στο 1ο μου ποσταρισμα στο νεο σαιτ θα παραθεσω ακριβως αυτα που εγραψα στην αρχικη σελιδα:
η ομαδα μεσα σε 10 λεπτα εχασε τη μπαλα.
μαλιστα προδοθηκε απο τα ιδια της τα οπλα: αμυνα+τερμα
καποια στιγμη θα γινοταν...δεν εχουμε φτασει ακομα στο σημειο να εχουμε δυο εντεκαδες ωστε με τοσους τραυματισμους στη μεση της χρονιας να πηγαινουμε κ να χτυπαμε τα εκτος εδρας ντερμπι. θα γινει καποτε κι αυτο!
υπομονη ρε και κοψτε τη γκρινια!
ο βερον απο περσι παιζει ασταματητα. τωρα καποιοι θυμηθηκαν οτι ειναι χοντρος και αργος. λες και αν ηταν γρηγορος θα επαιζε σε μας...
ο βαζελος εχει τη πολυτελεια να εχει στο παγκο παιχταραδες σαν τον κλειτον και τον ρουκαβινα και εχασε ηδη το πρωταθλημα...
ο γαυρος εχει παλτο ονοματι οσκαρ που κοστισε οσο 6 μουσλιμοβιτς και εχασε στη τουμπα απο τον αναστασακο και τον αραμπατζη...
εμεις ειμαστε αυτοι που πρεπει να γκρινιαζουμε?
βαρεθηκα μετα απο ηττα να διαβαζω και να γραφω τα ιδια!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΜΙΡΛΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΘΟΔΟ ΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ (ΦΕΤΟΣ)
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
plato6 έγραψε: ΠΑΟΚ σαγαπώ ΠΑΟΚ είσαι ένας 2 από τον Βύντρα δεν έφαγε κανενάς!!![]()
![]()
![]()
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣ
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΕ 3-0
ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗ ΣΕΝΤΡΑ ΓΥΡΝΟΥΣΑΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ Ή ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ.......ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΝΑ ΤΗ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ
ΗΤΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ...... ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ
ΔΙΠΛΟ ΜΕΣ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΕ 3-0
ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗ ΣΕΝΤΡΑ ΓΥΡΝΟΥΣΑΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ Ή ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ.......ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΝΑ ΤΗ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ
ΗΤΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ...... ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ
ΔΙΠΛΟ ΜΕΣ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Λοιπόν...
Είχα πει πριν το παιχνίδι ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το αποτέλεσμα όσο το να παίξουμε με τσαμπουκά και επιτέλους να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα μέσα ατην Αθήνα. Δυστυχώς είδα μια από τα ίδια. Μια ομάδα που δεν κυνήγησε τη νίκη, μια τακτική άκρως συντηρητική και -το χειρότερο - μια ομάδα που έδειχνε φοβισμένη.
Ωστόσο κάποτε θα ερχόταν κι αυτό. Ο Χαλκιάς έκανε τραγικά λάθη αλλά μας έχει δώσει πολλούς βαθμούς μέχρι σήμερα και μεγάλες χαρές στο Κύπελλο. Μεγάλος παίκτης και δικαιούται μια κακή βραδιά. Για μένα παραμένει ο κορυφαίος τερματοφύλακας στην χώρα.
Τα παιδιά ήταν κουρασμένα, ήταν ξεκάθαρο. Έμοιαζαν να είχαν "αδειάσει" με τον Ολυμπιακό και δεν είχαν άλλα αποθέματα.
Δεν θα κρίνω την τακτική. Δεν είμαι προπονητής και δεν ξέρω την ομάδα τόσο καλά όσο ο Σάντος, στον οποίο έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη.
Το παιχνίδι πέρασε, το αφήνουμε πίσω και συνεχίζουμε. Είμαστε μεγάλη ομάδα κι αυτό δεν αλλάζει όσο και να ήθελαν κάποια καθίκια στην Αθήνα που σήμερα βγάζουν - και θα βγάζουν για πολλές ημέρες - τη χολή τους κατά του ΠΑΟΚ, τον οποίο όχι απλά δεν χωνεύουν, αλλά μισούν.
"Είχατε πάρει ψηλά τον αμανέ", "Καλά να πάθετε", "Άλλη μια 4άρα από τον Θρύλο και θα έρθετε στα ίσα σας"., "Γύρω-γύρω από την Τούμπα είστε" και άλλα τέτοια ωραία ακούω από το πρωί. Και θα τα ακούω πολύ ακόμα. Αλλά δεν με νοιάζει. ΠΑΟΚ είμαι και στις νίκες και στης ήττες. Και στις χαρές και στις λύπες.
Είμαστε εντός στόχων και όλα βαίνουν καλά για την ομάδα. Τον Μάη θα είμαστε καλά που έλεγε και μια ψυχή. Και είμαι περήφανος που όλοι με μισούν γιατί αυτό σημαίνει ότι τους έχω πονέσει πολύ!!!!
Βγάλτε όλη σας τη χολή καθικάκια και έννοια σας. Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! Κι ότι κι αν κάνετε εμείς θα είμαστε από πάνω στο τέλος...
Νίκη με τη Λειβαδιά και περιμένω το Καραϊσκάκη στο κύπελλο. Εκεί όσοι σήμερα μας ειρωνεύονται θα δοκιμάσουν μια μεγάλη έκπληξη!!!!
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΪΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ! ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ! ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ! ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ!
Είχα πει πριν το παιχνίδι ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το αποτέλεσμα όσο το να παίξουμε με τσαμπουκά και επιτέλους να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα μέσα ατην Αθήνα. Δυστυχώς είδα μια από τα ίδια. Μια ομάδα που δεν κυνήγησε τη νίκη, μια τακτική άκρως συντηρητική και -το χειρότερο - μια ομάδα που έδειχνε φοβισμένη.
Ωστόσο κάποτε θα ερχόταν κι αυτό. Ο Χαλκιάς έκανε τραγικά λάθη αλλά μας έχει δώσει πολλούς βαθμούς μέχρι σήμερα και μεγάλες χαρές στο Κύπελλο. Μεγάλος παίκτης και δικαιούται μια κακή βραδιά. Για μένα παραμένει ο κορυφαίος τερματοφύλακας στην χώρα.
Τα παιδιά ήταν κουρασμένα, ήταν ξεκάθαρο. Έμοιαζαν να είχαν "αδειάσει" με τον Ολυμπιακό και δεν είχαν άλλα αποθέματα.
Δεν θα κρίνω την τακτική. Δεν είμαι προπονητής και δεν ξέρω την ομάδα τόσο καλά όσο ο Σάντος, στον οποίο έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη.
Το παιχνίδι πέρασε, το αφήνουμε πίσω και συνεχίζουμε. Είμαστε μεγάλη ομάδα κι αυτό δεν αλλάζει όσο και να ήθελαν κάποια καθίκια στην Αθήνα που σήμερα βγάζουν - και θα βγάζουν για πολλές ημέρες - τη χολή τους κατά του ΠΑΟΚ, τον οποίο όχι απλά δεν χωνεύουν, αλλά μισούν.
"Είχατε πάρει ψηλά τον αμανέ", "Καλά να πάθετε", "Άλλη μια 4άρα από τον Θρύλο και θα έρθετε στα ίσα σας"., "Γύρω-γύρω από την Τούμπα είστε" και άλλα τέτοια ωραία ακούω από το πρωί. Και θα τα ακούω πολύ ακόμα. Αλλά δεν με νοιάζει. ΠΑΟΚ είμαι και στις νίκες και στης ήττες. Και στις χαρές και στις λύπες.
Είμαστε εντός στόχων και όλα βαίνουν καλά για την ομάδα. Τον Μάη θα είμαστε καλά που έλεγε και μια ψυχή. Και είμαι περήφανος που όλοι με μισούν γιατί αυτό σημαίνει ότι τους έχω πονέσει πολύ!!!!
Βγάλτε όλη σας τη χολή καθικάκια και έννοια σας. Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! Κι ότι κι αν κάνετε εμείς θα είμαστε από πάνω στο τέλος...
Νίκη με τη Λειβαδιά και περιμένω το Καραϊσκάκη στο κύπελλο. Εκεί όσοι σήμερα μας ειρωνεύονται θα δοκιμάσουν μια μεγάλη έκπληξη!!!!
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΪΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ! ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ! ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ! ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ!
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Παο - Π.Α.Ο.Κ 08/02 Παραλειπομενα-Σχολια
Εδω της γης οι πικραμενοι!!!!!!!!
Νταξι μαγκες το παιχνιδι δεν το ειδα....Μονο που σηκωθηκα σημερα το πρωι να παω στη δουλεια και οταν ανοιξα τον υπολογιστη ηταν ηδη 3-0....Με κοπηκαν τα ποδια....
Ποιο πολυ γιατι η ομαδα φημιζεται φετος για την καλη της αμυνα....Αλλα μη μου πειτε οτι φετος ολοι εσεις δεν αναρωτηθηκατε εστω και μια φορα "ως ποτε θα κρατησει αυτο???".....Κι ενοω ως ποτε θα κρατησει η καλη πορεια της ομαδας , γιατι μη γελιομαστε το ιδιο λεμε και για την Χοφενχαιμ και το ιδιο λεγαμε και στην αρχη της σεζον για τη Χαλ.
Απ' οτι εχω καταλαβει το τεχνικο τιμ μαζι με τη διοικηση εχουν ηδη κατασταλαξει στο που θελουν να καταληξει η ομαδα φετος , με συνεπεια να διαλεγουν τα παιχνιδια που ειναι αδιαφορα γι αυτους...Ενα απο αυτα ηταν και το χτεσινο.....
Καλυτερα να χασω απ τον Παναθηναικο εκει μεσα , παρα απο τον Αστερα ή τον Λεβαδειακο εκτος π.χ.
Και κατι αλλο.....Εχει κανεις απο σας την εντυπωση οτι η ομαδα εχει για στοχο να βγει ουεφα και επειδη εσεις (κι εγω) θελουμε η ομαδα να βγει Τσου Λου θα αλλαξουν τα σχεδια τους????Πλαναστε πλανην οικτρα τοτε κυριοι....
Κι οχι μονο στον ΠΑΟΚ , παντου ισχυει αυτο που ειπα παραπανω.
Κατ' αρχην αν βγουμε τσου λου του χρονου θα γελασει ο καθε πικραμενος.Μιση ομαδα εχουμε.Που πα ρε Καραμητρο????Ενταξι κι εγω το θελω οσο κι εσεις , αλλα απ το Α μεχρι το Ω , μεσολαβουν αλλα 22 γραμματα.Τι ειμαστε εμεις , ο Σουπερμαν να κανουμε τετοια σαλτα?
Αφηστε τα πραγματα να τσουλησουν και θα δουμε που θα μαστε στο τελος της χρονιας.Και κατι αλλο.Εγω γουσταρω που η ομαδα εχει σχεδιο και δεν το αλλαζει για κανεναν....ουτε για μας τους ιδιους.
Μηπως τα προηγουμενα χρονια βαδιζαμε μπροστα με κανενα συγκεκριμενο πλανο?Τουλαχιστον φετος εχουμε αυτο.Και αν καποιοι νομιζουν οτι ο Ζαγορ δεν θελει το καλο της ομαδας , ε τοτε τι να πω....
Πηγαινετε σε καμια κοντινη λιμνη (Βολβη , Βιστωνιδα οτι μπορει ο καθενας) και απαλαξτε μας απ την παρουσια σας.
Ευχαριστω και καλη συνεχεια με ψηλα το κεφαλι!!!!!
Χαιρετισμους απο τη μακρινη (και καμμενη δυστυχως) Αυστραλια
Νταξι μαγκες το παιχνιδι δεν το ειδα....Μονο που σηκωθηκα σημερα το πρωι να παω στη δουλεια και οταν ανοιξα τον υπολογιστη ηταν ηδη 3-0....Με κοπηκαν τα ποδια....
Ποιο πολυ γιατι η ομαδα φημιζεται φετος για την καλη της αμυνα....Αλλα μη μου πειτε οτι φετος ολοι εσεις δεν αναρωτηθηκατε εστω και μια φορα "ως ποτε θα κρατησει αυτο???".....Κι ενοω ως ποτε θα κρατησει η καλη πορεια της ομαδας , γιατι μη γελιομαστε το ιδιο λεμε και για την Χοφενχαιμ και το ιδιο λεγαμε και στην αρχη της σεζον για τη Χαλ.
Απ' οτι εχω καταλαβει το τεχνικο τιμ μαζι με τη διοικηση εχουν ηδη κατασταλαξει στο που θελουν να καταληξει η ομαδα φετος , με συνεπεια να διαλεγουν τα παιχνιδια που ειναι αδιαφορα γι αυτους...Ενα απο αυτα ηταν και το χτεσινο.....
Καλυτερα να χασω απ τον Παναθηναικο εκει μεσα , παρα απο τον Αστερα ή τον Λεβαδειακο εκτος π.χ.
Και κατι αλλο.....Εχει κανεις απο σας την εντυπωση οτι η ομαδα εχει για στοχο να βγει ουεφα και επειδη εσεις (κι εγω) θελουμε η ομαδα να βγει Τσου Λου θα αλλαξουν τα σχεδια τους????Πλαναστε πλανην οικτρα τοτε κυριοι....
Κι οχι μονο στον ΠΑΟΚ , παντου ισχυει αυτο που ειπα παραπανω.
Κατ' αρχην αν βγουμε τσου λου του χρονου θα γελασει ο καθε πικραμενος.Μιση ομαδα εχουμε.Που πα ρε Καραμητρο????Ενταξι κι εγω το θελω οσο κι εσεις , αλλα απ το Α μεχρι το Ω , μεσολαβουν αλλα 22 γραμματα.Τι ειμαστε εμεις , ο Σουπερμαν να κανουμε τετοια σαλτα?
Αφηστε τα πραγματα να τσουλησουν και θα δουμε που θα μαστε στο τελος της χρονιας.Και κατι αλλο.Εγω γουσταρω που η ομαδα εχει σχεδιο και δεν το αλλαζει για κανεναν....ουτε για μας τους ιδιους.
Μηπως τα προηγουμενα χρονια βαδιζαμε μπροστα με κανενα συγκεκριμενο πλανο?Τουλαχιστον φετος εχουμε αυτο.Και αν καποιοι νομιζουν οτι ο Ζαγορ δεν θελει το καλο της ομαδας , ε τοτε τι να πω....
Πηγαινετε σε καμια κοντινη λιμνη (Βολβη , Βιστωνιδα οτι μπορει ο καθενας) και απαλαξτε μας απ την παρουσια σας.
Ευχαριστω και καλη συνεχεια με ψηλα το κεφαλι!!!!!
Χαιρετισμους απο τη μακρινη (και καμμενη δυστυχως) Αυστραλια