
Για τον GI4NNEN4



Έτσι όπως ακριβώς το περιγράφεις νοιώθω κι εγώ....λες να παίζει κάνα Déjà-vu εδώ;...μπά...μάλλον η ψυχές των ΠΑΟΚτζήδων κυριεύονται από συγγενή αισθήματα...εξού και η αδερφική σχέση....έτσι λέω εγώ.Zorro4 έγραψε:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΨΟΥΡΑ...
Με αυτή την ομάδα έγινα ΠΑΟΚ ... η φανέλα της ΑΥΤΗ, είναι χαραγμένη στο υποσυνείδητο μου.
ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ...
ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΑΟΚ... ΑΥΤΗ Η ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΘΥΡΑ 4.
ΥΓ
Αγάπη μου τρελή και ατελείωτη ... πόσο πολύ με έλειψες ήδη.
και που μπορώ να το κάνω αυτό κ. σχεδιαστά μας "Fofana DI Serres"; θέλω να κάνω μια μεγάλη παραγγελία για αρχή !fofanaserres έγραψε:Ζορρό αν δεν κάνω λάθος,μπορείς να την παραγγείλεις ρε φίλε....Σκέτη...Πας αγοράζεις και έναν δικέφαλο...τον ράβεις και είσαι έτοιμος....


fofanaserres έγραψε:Για τον pagotatzi