Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Κουρέψου και εσύ, και ο Κουτσιανικούλης, και ο Φιλομένο. Είδατε τον Γκετσέφκσι?
Από το μπαρμπέρη εκεί στην Λαμπράκη και οι 3 μαζί, με την ψιλή. Στο ΠΑΟΚ παίζετε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τρί 21 Σεπ 2010, 08:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Για την κατάσταση που διαμορφώνεται στον ΠΑΟΚ μίλησε σήμερα ένας ακόμη ποδοσφαιριστής της ομάδας. Ο Θανάσης Παπάζογλου αναφέρθηκε στα τελευταία αποτελέσματα.
Μιλώντας στο metropolis ο διεθνής ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου είπε για την πίεση που διαμορφώνεται από τον κόσμο μετά και το 1-1 κόντρα στον Ολυμπιακό Βόλου: «Αυτή ήταν μία σημαντική απώλεια και λογικό είναι να δυσανασχετούν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ. Εμείς δεν έχουμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να μάθουμε από τα λάθη μας. Θα δουλέψουμε τις αδυναμίες μας με τον προπονητή μας και θα βελτιωθούμε».
Συνεχίζοντας ο Παπάζογλου αναφέρθηκε και σε πιθανά αίτια των τελευταίων εμφανίσεων: «Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα είχαμε πολλά παιχνίδια. Έπρεπε να ανταπεξέλθουμε σε όλα αυτά. Τέλος πάντων τίποτα δεν κρίθηκε και τίποτα δεν χάθηκε. Βλέπουμε πως όλοι κάνουν γκέλες».
Σε ερώτηση για το τι θα θεωρηθεί επιτυχία για φέτος, ο Παπάζογλου ανέφερε: «Να κάνουμε πορεία ανάλογη με την περσινή και φυσικά να παρουσιαστούμε καλύτεροι στην Ευρώπη. Επαναλαμβάνω ότι τίποτα δεν χάθηκε».
Όσον αφορά τον εαυτό του, ο Παπάζογλου σχολίασε: «Στόχος μου είναι να γίνομαι κάθε μέρα και καλύτερος. Πέρυσι ήταν άλλη χρονιά, φέτος μπήκα πολύ καλύτερα και ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα ακόμη περισσότερο».
Όσον αφορά την βοήθεια που του προσφέρει ο Παύλος Δερμιτζάκης, ανέφερε: «Με στηρίζει και μες βοηθάει ψυχολογικά. Ειδικά μετά από εκείνο το γκολ που έχασα με την Φενέρμπαχτσε. Εξάλλου και εκείνος έπαιξε την θέση και ξέρει…»
ΣΑΚΗ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΜΟΥ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ....ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Ο Παμμέγιστος Σάκης δεν θα ασχοληθεί με τα κουτσομπολιά σας. Το μυαλό του είναι ΜΟΝΟΝ στο πώς θα βελτιώνει την απόδοσή του στον ΠΑΟΚ και δεν τον ενδιαφέρουν τα realities.
Καποτε λεγανε οτι αυτο το παιδι εχει ταλέντο και κορμι που μπορουν να τον κανουν ενα φορ περιοχης που θα αφησει εποχη... αρχιζει να με πειθει οτι του λειπει το πρωτο. Ετσι απλα. Γνωμη μου.
Roxamis έγραψε:ΣΑΚΗ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΜΟΥ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ....ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Εσύ ή κάτι ξέρεις ή είσαι και μαμω τους συνηγόρους...!