ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μιλάω με το ξαδερφάκι μου που είναι Αμερική, και τον έχω κάνει από γαύρο (και καλά δλδ ήταν γαύρος) τρελό ΠΑΟΚΙ...!!
(σημ. θέλω τα εύσημα)
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
-exoume game simera ehh?
-Nice
-Exeis mathima? tha mporeseis na to deis? (επειδή πάει στο κολέγιο)
-ne, tha to fero to laptop,ill watch it durring class
-haha
-tha to haso to peihnidi gia mathima? then ise kala
ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
ΥΓ: Βγάλτε την ψυχή σας σήμερα..!! Για όλα τα ΠΑΟΚΙΑ του κόσμου που αξίζουν έναν τίτλο...!!
(σημ. θέλω τα εύσημα)
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
-exoume game simera ehh?
-Nice
-Exeis mathima? tha mporeseis na to deis? (επειδή πάει στο κολέγιο)
-ne, tha to fero to laptop,ill watch it durring class
-haha
-tha to haso to peihnidi gia mathima? then ise kala
ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
ΥΓ: Βγάλτε την ψυχή σας σήμερα..!! Για όλα τα ΠΑΟΚΙΑ του κόσμου που αξίζουν έναν τίτλο...!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αυτό πιστεύω κι εγώ. Η ομάδα έχει παίξει κόντρα σε καλύτερες από την ΑΕΚ ομάδες και τα πήγε μια χαρά. Έχει αποδείξει ότι μπορεί να παίξει καλή μπάλα, όπως έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει και κακές εμφανίσεις (κόντρα σε θεωρητικά κατώτερες ομάδες).Pegasus έγραψε:Το ακριβώς ανάποδο. Η δική μας απόδοση θα μετρήσει πολύ περισσότερο γιατί είμαστε περισσότερο ομάδα. Ας νικήσουμε και ας αποδειχτούν όλα αυτά που λέμε χαζομάρες.
Επομένως από την δική μας απόδοση εξαρτώνται όλα.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ....ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΟΠΑΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΛΙΤΣΙΑΣΜΕΝΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΚΙΤΩΝ ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΣΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΙΤΚΟ ΧΩΡΟ...ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ Η' ΑΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ...ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 90ΛΕΠΤΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΝΙΚΗΤΕΣ...ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ...ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ....
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΟΚΙΤΩΝ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ44
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΟΚΙΤΩΝ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ44
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΑΕΚ-ΠΑΟΚ Pregame (LIVE)
Το olaPAOK.gr μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν μέσα και έξω από το ΟΑΚΑ λίγη ώρα πριν την έναρξη του ημιτελικού με την "Ένωση"
9.24 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο ΟΑΚΑ
19.26 Οι παίκτες της ΑΕΚ βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ φορώντας μαύρες φόρμες. Οι οπαδοί της "Ένωσης"... μπερδεύονται αρχικά νομίζοντας ότι είναι οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ και αποδοκιμάζουν, αλλά στη συνέχεια όταν ο Δέλλας σήκωσε τα χέρια του κατάλαβαν και άρχισαν να ζητάνε το κύπελλο
19.34 Δείτε τις καιρικές συνθήκες επικρατούν στο Ολυμπιακό Στάδιο εδώ.
19.54 Οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ έχουν πάρει την θέση τους στο μπουθ του ΟΑΚΑ
olaPAOK.gr
Το olaPAOK.gr μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν μέσα και έξω από το ΟΑΚΑ λίγη ώρα πριν την έναρξη του ημιτελικού με την "Ένωση"
9.24 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο ΟΑΚΑ
19.26 Οι παίκτες της ΑΕΚ βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ φορώντας μαύρες φόρμες. Οι οπαδοί της "Ένωσης"... μπερδεύονται αρχικά νομίζοντας ότι είναι οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ και αποδοκιμάζουν, αλλά στη συνέχεια όταν ο Δέλλας σήκωσε τα χέρια του κατάλαβαν και άρχισαν να ζητάνε το κύπελλο
19.34 Δείτε τις καιρικές συνθήκες επικρατούν στο Ολυμπιακό Στάδιο εδώ.
19.54 Οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ έχουν πάρει την θέση τους στο μπουθ του ΟΑΚΑ
olaPAOK.gr
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΕΛΑ παμε γερα ΠΑΟΚΑΡΑ !!! παρτε καλο αποτελεσμα !!!

- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Οι δικοι μας πρεπει να αισθανονται σαν στο σπιτι τους με τα "Εμπρος Αετε-Δικεφαλε"!

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Καλά ρε, αυτό είναι ημιτελικός κυπέλλου η φιλικό;
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Lino αγόρι μου σαλτα και...αποσύρσου........Έλεος,φτάνει πια!