ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Άκυρο... 2-0 ο ατρόμητος
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Parolos »

Μιλάω με το ξαδερφάκι μου που είναι Αμερική, και τον έχω κάνει από γαύρο (και καλά δλδ ήταν γαύρος) τρελό ΠΑΟΚΙ...!!
(σημ. θέλω τα εύσημα)
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
-exoume game simera ehh?
-Nice
-Exeis mathima? tha mporeseis na to deis? (επειδή πάει στο κολέγιο)
-ne, tha to fero to laptop,ill watch it durring class
-haha
-tha to haso to peihnidi gia mathima? then ise kala
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :nairepaok: :nairepaok:
ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

ΥΓ: Βγάλτε την ψυχή σας σήμερα..!! Για όλα τα ΠΑΟΚΙΑ του κόσμου που αξίζουν έναν τίτλο...!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Pegasus έγραψε:Το ακριβώς ανάποδο. Η δική μας απόδοση θα μετρήσει πολύ περισσότερο γιατί είμαστε περισσότερο ομάδα. Ας νικήσουμε και ας αποδειχτούν όλα αυτά που λέμε χαζομάρες.
Αυτό πιστεύω κι εγώ. Η ομάδα έχει παίξει κόντρα σε καλύτερες από την ΑΕΚ ομάδες και τα πήγε μια χαρά. Έχει αποδείξει ότι μπορεί να παίξει καλή μπάλα, όπως έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει και κακές εμφανίσεις (κόντρα σε θεωρητικά κατώτερες ομάδες).
Επομένως από την δική μας απόδοση εξαρτώνται όλα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Sera4 »

ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ....ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΟΠΑΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΛΙΤΣΙΑΣΜΕΝΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΚΙΤΩΝ ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΣΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΙΤΚΟ ΧΩΡΟ...ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ Η' ΑΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ...ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 90ΛΕΠΤΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΝΙΚΗΤΕΣ...ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ...ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΑΙΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ....

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΟΚΙΤΩΝ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ44 :nairepaok:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από nikos123 »

ΑΕΚ-ΠΑΟΚ Pregame (LIVE)

Το olaPAOK.gr μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν μέσα και έξω από το ΟΑΚΑ λίγη ώρα πριν την έναρξη του ημιτελικού με την "Ένωση"


9.24 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο ΟΑΚΑ

19.26 Οι παίκτες της ΑΕΚ βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ φορώντας μαύρες φόρμες. Οι οπαδοί της "Ένωσης"... μπερδεύονται αρχικά νομίζοντας ότι είναι οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ και αποδοκιμάζουν, αλλά στη συνέχεια όταν ο Δέλλας σήκωσε τα χέρια του κατάλαβαν και άρχισαν να ζητάνε το κύπελλο :lol: :lol: :lol: :lol:

19.34 Δείτε τις καιρικές συνθήκες επικρατούν στο Ολυμπιακό Στάδιο εδώ.

19.54 Οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ έχουν πάρει την θέση τους στο μπουθ του ΟΑΚΑ

olaPAOK.gr
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

Εμείς ηλίθιοι; όχι ρε.
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από stefwow »

ΕΛΑ παμε γερα ΠΑΟΚΑΡΑ !!! παρτε καλο αποτελεσμα !!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Οι δικοι μας πρεπει να αισθανονται σαν στο σπιτι τους με τα "Εμπρος Αετε-Δικεφαλε"! :opaokara: :opaokara:
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

Μας πήραν χαμπάρι από αριστερά
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από karl »

Καλά ρε, αυτό είναι ημιτελικός κυπέλλου η φιλικό;
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από nikos123 »

τα ματια μας θα πονεσουν παλι :twisted: :twisted:
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

ποιήση το πρώτο ημίχρονο
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από nikos123 »

Πολυ καλος μεχρι τωρα ο κουτσιανικουλης
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από nikos123 »

Tο εληξε ο πουτ@ν@ς γιος :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Lino αγόρι μου σαλτα και...αποσύρσου........Έλεος,φτάνει πια!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”