Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Platon »

Εχει απολυτο δικιο ο Μανολης...

Για το Χουτο να πω επισης χρησιμοποιωντας την ορολογια του πατερα του, οτι αν ειναι ο Χουτος μια Πορσε, καλα θα κανει να γνωριζει οτι στον ΠΑΟΚ υπαρχουν ηδη πολλες Πορσε, Φερραρι και Λαμπορτζινι και δε μασανε απο τετοια... Και στη διοικηση εχουμε και κατι Τζαγκουαρ να παραμονευουν... Και εχουμε και κατι Μπουγκατι στην εξεδρα για ρεζερβα...
Μεγαλη ποικιλια λεμε, οποτε κυρ Λαμπρο μου...αστα...βλαχομαγκιες να κανεις στην Αθηνα και την Ιταλια γιατι...δις ις Τουμπα αδερφε!!!!!

:D :D :D :) :)
Άβαταρ μέλους
arostaki
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 11:15

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από arostaki »

Τα πράγματα είναι απλά.
Εάν κάνει μαγκιές ο Θόδωρος και ο κόσμος θα του κόψει τον βήχα αμέσως.
Πάντως ας μην σκεφτόμαστε αρνητικά και να μην μπαίνουμε στο τριπάκι που θέλει να μας βάλει ο φαλακροκόρακας για χάρη της ακροαματικότητας.
Εγώ πιστεύω ότι θα δεθεί με την ομάδα γρήγορα. Αυτό φαίνεται και απο την προσπάθεια του ίδιου του παίκτη να παίξει για τον Δικέφαλο :wink:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Είμαστε καλά παιδία τραλα λά τρα λα λά.... :)
Άβαταρ μέλους
christ4
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 19:07
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από christ4 »

Δεν εκανε καλα ο Σαντος που δεν τον πηρε στην αποστολη. Το παιδι μπορει απο το παιχνιδι με τον βαζελο να προσφερει (ετσι πιστευω) αλλα ο Σαντος ξερει καλυτερα!!!!
Coroner
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 17:57

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Coroner »

Φαντασου να μην ειμασταν δευτεροι τι θα λεγατε ακομα!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Falegkos »

:/ ξενέρωσα γιατι περίμενα να τον παρει....ειναι έτυμος σε αντίθεση με τον μουσλι...
ο μουσλι δεν θα μπορέσει να προσφέρει αν ειναι άρρωστος γιατι θα ειναι αδύναμος ενω αυτος θα ηταν μια χαρα...σαν να είμαστε ενα παιχτη μείον μου φενετε :/

δεν ξερω μακαρι ο μουσλι ο παιχταράς να με διαψεύσει.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Βγηκε η αποστολη???Νομιζω θα τον παρει
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από peris »

βγηκε και δεν τον πηρε.
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από agave »

Falegkos έγραψε:σαν να είμαστε ενα παιχτη μείον μου φενετε
Δείτε το λίγο σφαιρικά. Εμένα μου φαίνεται οτι άρχισε να εμπιστεύεται τον Κλάους.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Falegkos »

χμμμμ μπορει και αυτο αλλα εγω για αλο το ειπα.
ΠΧ. ξεκιναει με κλαους η αναστασακο....τα βρισκει δύσκολα και θελει να βαλει αλον μπροστά....θα προτιμουσα χουτο τωρα γιατι ειναι πιο έτυμος (νομιζω) και ο μουσλι θα ειναι αδύναμος εκτός και αν εχει γινει καλα και μπενει κανονικα στις προπονήσεις.

Θα διξει μωρε τη σκαμε.
Άβαταρ μέλους
mastoras
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:13
Τοποθεσία: mpotsari

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από mastoras »

ενα καλο τριανταλεπτο θα μπορει να βγαλει κ ο μουσλι τωρα...μαλλον αυτο θα ειδε κ τον προτιμησε ο σαντος......ο χουτος ας εχει υπομονη και θα παιξει μπαλα
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από erevos187 »

Falegkos έγραψε:χμμμμ μπορει και αυτο αλλα εγω για αλο το ειπα.
ΠΧ. ξεκιναει με κλαους η αναστασακο....τα βρισκει δύσκολα και θελει να βαλει αλον μπροστά....θα προτιμουσα χουτο τωρα γιατι ειναι πιο έτυμος (νομιζω) και ο μουσλι θα ειναι αδύναμος εκτός και αν εχει γινει καλα και μπενει κανονικα στις προπονήσεις.

Θα διξει μωρε τη σκαμε.

Νομιζω ο προπονητης ξερει καλυτερα και νομιζω ο χουτος εχει αρκετες βδομαδες να παιξει. Γιαυτο και δεν τον πειρε ασε να μην παρουνε και τα μυαλα του αερα. Βασικο και εγω βλεπω αναστασακο αλλα θα κανει εκπληξη να ξεκινηση αθανασιαδη και αν ο μικρος δεν μπορει περναει στο 2τερο μουσλι
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Photis »

Μάγκες ήρεμα με Χούτο.Ο Σάντος ξέρει καλύτερα.Επίσης και ο παίκτης στις δηλώσεις του είπε πως θα χρειαστώ κάποιες εβδομάδες για να βρω τη φόρμα μου και ως γνωστόν ο Σάντος δεν χρησιμοποιεί παίκτες που δεν είναι 100% έτοιμοι(ή παιχταράδες στην Γκαρσία,Μούσλι και Κοντρέρας)...

:?
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από stephanos »

erevos187 έγραψε:Νομιζω ο προπονητης ξερει καλυτερα και νομιζω ο χουτος εχει αρκετες βδομαδες να παιξει. Γιαυτο και δεν τον πηρε ασε να μην παρουνε και τα μυαλα του αερα.
Σωστόοοοοος.
Ούτε έτοιμος είναι ο Χούτος, ούτε έχει δέσει με την ομάδα. Αλλά και έτοιμος να ήτανε, δεν του δίνεις πάτημα να νομίζει ότι τον έχουμε ανάγκη. Αν δείξει ότι είναι καλύτερος από Αθανασιάδη θα παίζει. Τόσο απλά.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Falegkos »

Συμφωνώ στα αλλα ομος οχι οτι εχει καιρο να παιξει μπαλα....2 βδομαδες...πολυ ειναι???τοσο εχει και ο μουσλι...τοσο εχει και ο βιερινια...

Στον νιονιο κανονικά εκανε προπονήσεις απλα τα βρόντηξε γιατι ηταν εκτός αποστολης σε ενα ματς..αυτο δεν σημενει οτι εχει καιρο ναι παιξει μπαλα.

και βέβαιε ο σαντος ξερει καλυτερα και τον εμπιστεύομαι προσωπικά απλα μια υπόθεση εκανα γιατι δεν το περιμενα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”