Για το Χουτο να πω επισης χρησιμοποιωντας την ορολογια του πατερα του, οτι αν ειναι ο Χουτος μια Πορσε, καλα θα κανει να γνωριζει οτι στον ΠΑΟΚ υπαρχουν ηδη πολλες Πορσε, Φερραρι και Λαμπορτζινι και δε μασανε απο τετοια... Και στη διοικηση εχουμε και κατι Τζαγκουαρ να παραμονευουν... Και εχουμε και κατι Μπουγκατι στην εξεδρα για ρεζερβα...
Μεγαλη ποικιλια λεμε, οποτε κυρ Λαμπρο μου...αστα...βλαχομαγκιες να κανεις στην Αθηνα και την Ιταλια γιατι...δις ις Τουμπα αδερφε!!!!!