Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Ο Κονιαρης ειναι το μονο γκαρ μας που μπορει να παιξει πιεστικη αμυνα....σε 3 φασεις εσβησε το αστερι της Ροσα Ραντομ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Καλά παει η ομάδα. έχει νεκρά διαστήματα αλλά παίζει αρκετά ορθολογικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
πλάκα κάνουμε στα τελευταία ματς, κατεβάσαμε ταχύτητες με τις μικρές ομάδες. με oklahoma και rick pittino θα αναστενάξουν τα καλάθια από transitions και καρφώματα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Μονο ο Κλαντον ειναι καλος απο τους Αμερικανους....δεν εχουμε παρει τιποτα απο ολους τους αλλους.....ο Μιλιενοβιτς ειναι εκτος κλιματος....θελουμε πολυ δουλεια για να γινουμε ομαδα...Προβλεπω ηττα με το ληκι με διαφορα.....μακαρι να με διαψευσουν.....
Βαγγελη πρεπει να επανελθεις γρηγορα για να δουμε και λιγη αμυνα....( αν και σημερα ο Κλαντον παιζει εξυπνα στην αμυνα ).
Ο Γλυνιαδακης μ εκνευρισε αρκετα μπορω να πω....πολυ κακα τελειωματα απεναντι σε ενα αρκετα κοντυτερο αντιπαλο του....και αμυντικα τα 2.17 θα επρεπε να σκεπαζουν το καλαθι αλλα δεν μπορει καν να σπρινταρει.
Βαγγελη πρεπει να επανελθεις γρηγορα για να δουμε και λιγη αμυνα....( αν και σημερα ο Κλαντον παιζει εξυπνα στην αμυνα ).
Ο Γλυνιαδακης μ εκνευρισε αρκετα μπορω να πω....πολυ κακα τελειωματα απεναντι σε ενα αρκετα κοντυτερο αντιπαλο του....και αμυντικα τα 2.17 θα επρεπε να σκεπαζουν το καλαθι αλλα δεν μπορει καν να σπρινταρει.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Και ο σαιμπερτ παει καλα.BigBaby έγραψε:Μονο ο Κλαντον ειναι καλος απο τους Αμερικανους....δεν εχουμε παρει τιποτα απο ολους τους αλλους.....ο Μιλιενοβιτς ειναι εκτος κλιματος....θελουμε πολυ δουλεια για να γινουμε ομαδα...Προβλεπω ηττα με το ληκι με διαφορα.....μακαρι να με διαψευσουν.....
Βαγγελη πρεπει να επανελθεις γρηγορα για να δουμε και λιγη αμυνα....( αν και σημερα ο Κλαντον παιζει εξυπνα στην αμυνα ).
Ο Γλυνιαδακης μ εκνευρισε αρκετα μπορω να πω....πολυ κακα τελειωματα απεναντι σε ενα αρκετα κοντυτερο αντιπαλο του....και αμυντικα τα 2.17 θα επρεπε να σκεπαζουν το καλαθι αλλα δεν μπορει καν να σπρινταρει.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Τι σκαμπανεβάσματα ειναι αυτά...
Σκορ τρίτης περιόδου 51-50
Σκορ τρίτης περιόδου 51-50