Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους ευρωπαϊκούς αγώνες του Δικεφάλου και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
BigBaby
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 22 Οκτ 2014, 23:36

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από BigBaby »

Ο Κονιαρης ειναι το μονο γκαρ μας που μπορει να παιξει πιεστικη αμυνα....σε 3 φασεις εσβησε το αστερι της Ροσα Ραντομ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από sourmenetes »

Καλά παει η ομάδα. έχει νεκρά διαστήματα αλλά παίζει αρκετά ορθολογικά.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Απο το +8 στο +1
22-23
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Σκορ ημιχρονου 33-30
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από palok »

πλάκα κάνουμε στα τελευταία ματς, κατεβάσαμε ταχύτητες με τις μικρές ομάδες. με oklahoma και rick pittino θα αναστενάξουν τα καλάθια από transitions και καρφώματα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από kataramenos5 »

κανα λινκ που να παιζει?
Άβαταρ μέλους
BigBaby
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 22 Οκτ 2014, 23:36

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από BigBaby »

Μονο ο Κλαντον ειναι καλος απο τους Αμερικανους....δεν εχουμε παρει τιποτα απο ολους τους αλλους.....ο Μιλιενοβιτς ειναι εκτος κλιματος....θελουμε πολυ δουλεια για να γινουμε ομαδα...Προβλεπω ηττα με το ληκι με διαφορα.....μακαρι να με διαψευσουν.....
Βαγγελη πρεπει να επανελθεις γρηγορα για να δουμε και λιγη αμυνα....( αν και σημερα ο Κλαντον παιζει εξυπνα στην αμυνα ).
Ο Γλυνιαδακης μ εκνευρισε αρκετα μπορω να πω....πολυ κακα τελειωματα απεναντι σε ενα αρκετα κοντυτερο αντιπαλο του....και αμυντικα τα 2.17 θα επρεπε να σκεπαζουν το καλαθι αλλα δεν μπορει καν να σπρινταρει.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από sourmenetes »

BigBaby έγραψε:Μονο ο Κλαντον ειναι καλος απο τους Αμερικανους....δεν εχουμε παρει τιποτα απο ολους τους αλλους.....ο Μιλιενοβιτς ειναι εκτος κλιματος....θελουμε πολυ δουλεια για να γινουμε ομαδα...Προβλεπω ηττα με το ληκι με διαφορα.....μακαρι να με διαψευσουν.....
Βαγγελη πρεπει να επανελθεις γρηγορα για να δουμε και λιγη αμυνα....( αν και σημερα ο Κλαντον παιζει εξυπνα στην αμυνα ).
Ο Γλυνιαδακης μ εκνευρισε αρκετα μπορω να πω....πολυ κακα τελειωματα απεναντι σε ενα αρκετα κοντυτερο αντιπαλο του....και αμυντικα τα 2.17 θα επρεπε να σκεπαζουν το καλαθι αλλα δεν μπορει καν να σπρινταρει.
Και ο σαιμπερτ παει καλα.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Περάσαμε μπροστά 39 40

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

39 45

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ναι μωρη αρρωστια .
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από painkiller4 »

Sibert on fire :D :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ημαρτον βρε.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Τι σκαμπανεβάσματα ειναι αυτά...

Σκορ τρίτης περιόδου 51-50
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Αστεία η ομάδα...

SM-G935F
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Champions League”