Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δες ρε Γκικα κανένα ακόμη καλό όνειρο...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από kos »

........................................................χαλκιας.........................................................

μιρο............................κοντρερας............................μαλεζας.................................λινο


....................................................τσουκαλας.......................................................


ελ ζαρ............................βιτολο......................φωτακης..................................βιερινια


...................................................σαλπι..............................................................

τσουκαλα μπροστα απο τα στοπερ, βιτολο πιο μπροστα για πιεση ψηλα και σε πρωτο χρονο, φωτακη για πιεση ψηλα και βοηθεια στο επιθετικο κομματι.

μια διαφορετικη εκδοχη, σαφεστατα πιο επιθετικη, ισως εαν στραβωσει το ματς:

...................................................χαλκιας.....................................................



μιρο..........................κοντρερας............................μαλεζας............................λινο



σαλπι.............................βιτολο........................τσουκαλας(αριας).................ελ ζαρ



.................................................βιερινια (σε ελευθερο ρολο)..............................


.................................................κλαους......................................................
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Δεν θέλω ούτε το Χ δεν μου κάνει μπρε αδερφέ!
Δεν θέλω να ακούω για σενάρια και αν και κομπιουτεράκια και αηδίες.

Εαν παίχτες του ΠΑΟΚ όπως λέτε είστε επαγγελματίες τότε ζητώ απο εσάς να κάνετε το αυτονόητο και πρωτίστως για τους εαυτούς σας και μετά και για εμάς.

Γιατί κάτι παναθηναικοαεκολυμπιακοι όταν έρχονται στην Τούμπα έρχονται μόνο για το διπλό και όχι για το Χ.
Κανονίστε να μας βγάλετε την ψυχή και θα γίνεται μπαλαρίνες στα μάτια μας και θα γνωρίσετε τον απόλυτο χλευασμό απο όλους μας.


Να παίξετε μπάλα.
Μεγάλη ομάδα δεν λέτε ότι είστε?
ΑΠΟΔΕΙΞΗ!

Ούτε οι βύδρες ούτε οι καραγκούνιδες και οι κατσουράνιδες και οι τζόρβες και τα βλαχάκια τους μπορούν να πιάσουν μπροστά σας μια.
Μόνο ο Σισέ αξίζει και ο Λέτο για αυτό προσοχή σε αυτούς τους δύο.

Παίξτε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ!

ΥΓ

Μαλάκα διαιτητή κανόνισε να μην δούμε θέατρα στυλ Σπάθα γιατί ικανούς σας έχω να την κάνετε την μαλακία σας.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Ο Αναστάσιος Κάκος ορίσθηκε από την ΚΕΔ να διευθύνει τον αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό για την πέμπτη αγωνιστική των πλέι οφ, ο οποίος θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ την Κυριακή (22/5) στις 20.30. Βοηθοί του θα είναι οι κ.κ Τάτσης και Γούκος, αμφότεροι από τον Σύνδεσμο της Ηπείρου.

Tα σχολια δικα μας...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Κατι ηξερε ο Παμπλο και πηρε κοκκινη...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Lord »

Rizla έγραψε:Ο Αναστάσιος Κάκος ορίσθηκε από την ΚΕΔ να διευθύνει τον αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό για την πέμπτη αγωνιστική των πλέι οφ, ο οποίος θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ την Κυριακή (22/5) στις 20.30. Βοηθοί του θα είναι οι κ.κ Τάτσης και Γούκος, αμφότεροι από τον Σύνδεσμο της Ηπείρου.

Tα σχολια δικα μας...
Πλάκα μας κάνουν? :evil:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Μάλιστα.

Ποιο ξάστερα δεν μπορούν να μας το πουν δηλαδή.

Α και κάτι άλλο 3 οπαδοί του ΠΑΟΚ μαχαιρώθηκαν εδώ στην Αθήνα σε καφετέρια.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από niko70 »

Αν πάμε με αυτή τη νοοτροπία (έτοιμοι για σφαγή), ε, δε θα την αποφύγουμε...

Το ματς (χωρίς Ιβιτς, Γκαρσία) πρέπει να το πάμε στην κόντρα. Έχουμε τον παίκτη να παίξει το παιχνίδι αυτό, αλλά συνήθως ζεσταίνει τα τσιμέντα....4-3-1-2.....Βιτόλο, Φωτάκης, Τσουκαλάς........Βιέρι.......Κούτσια, Σάλπι...Κάνεις το 0-2, το γυρνάς σε 4-5-1 και κάαααθεσαι....
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από bL@De »

Εικόνα
Ο Λίνο νομίζω έχει συμπληρώσει κάρτες..
Ντου για το διπλο :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Federacion »

Προφανώς έχει μπερδέψει τις πλευρές.
Ελ Ζαρ δεξια, Κοντρερας αριστερά;;;
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από nninik »

Εικόνα
Dimg4

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova2

Δημοσίευση από Dimg4 »

PARASANDALOS έγραψε:χαλκιας

ετο(σναουτσερ) τσιριλο κοντρερας λινο

βιτολο Μπαλαφας
φωτακης

ελ ζαρ βιερινια

σαλπι
Για τις εναεριες
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Pegasus »

Κατεβείτε για το Χ και θα φάτε τρία, μπορεί και τέσσερα.
Κατεβείτε για το διπλό και τα πράγματα θα πάνε καλά.
Ένα απλό 4-5-1 με Φωτάκη αντι-Ίβιτς και Αρίας αντι-Γκαρσία.

Τα δυο γκολ ο Φωτάκης και ο Μαλεζάς.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από trel@menos »

με ενα χ και μη νικη της αεκ στο βολο ειμαστε ηδη τσου λου καθως ειναι δεδομενο οτι ο βολος θα ανοιξει τα ποδια στο τελευταιο ματς. (οπως ειναι δεδομενο οτι θα σκυλιασει την κυριακη με την 44). με ηττα περιπλεκονται πολυ τα πραγματα.
απο την αλλη ΠΑΟΚ εισαι και πρεπει να παιξεις για την νικη ειδικα απεναντι σ αυτον το βαζελο. και επιτελους αυτη η γ@μωπαραδοση σ αυτο το πρωκτογηπεδο πρεπει να σπασει.
............................................................χαλκιας........................................................................

.........μιρο..........................παμπλο...............................τσιριλο..............................λινο..................

................................................βιτολο.......................αριας........................................................

...................ελζαρ.................................φωτακης.................................βιειρινια.............................

............................................................σαλπι...........................................................................

οπωσδηποτε μιρο πανω στον λετο και δυο σκυλια στα αμυντικα χαφ για να περιορισουν τον νινη.
απο κει και περα μπορουμε να τους χτυπησουμε στην κοντρα καθως εχουν αργα χαφ και κεντρο αμυνας.
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από nninik »

καλα,αμα τα διαβαζει αυτα ο μακης,θα καψει φλαντζες λεμε..τουλαχιστον,θα του κοψει να κατεβασει την
δημοφιλεστερη ενδεκαδα (βαση συχνοτητας εμφανισεων σε αυτο το νημα),η' θα προσπαθησει να τους
χωρεσει ολους μαζι,κ θα φαμε καμμια τιμωρια επειδη θα κατεβουμε με..14?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”