Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

εισουνα εσυ στο φορουμ της ΠΑΕ ?ρωτα τον τι εγραφε εκει ειναι προσωπικη μου εκτιμηση .....
και αλλοι γραφουν κατα σαντος ειδες να ειπα για κανενα αλλον ......?
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Slade »

Orwell έγραψε:Η μεγάλη μερίδα των οπαδών του ΠΑΟΚ δε λέει Σάντος το μπούλο,γ@μώ τη μάνα σου....
λέει απλά ότι ο Σάντος έδωσε ότι ήταν να δώσει,είχε και τα καλά του και τα κακά του αλλά πλέον δεν κάνει και θα ήταν καλύτερα να φύγει όπως φεύγουν τόσοι και τόσοι προπονητές κάθε μέρα σε όλες τις ομάδες ανα τον κόσμο....
Στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης έχει εφαρμόσει το δόγμα"αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" συνδέοντας κάθε τόσο την παραμονή του μιά με τον Σάντος και μιά με τον Γκαγκάτση...λες και αν δεν υπήρχαν αυτοί οι δύο δεν θα υπήρχε άλλος τρόπος ο ΠΑΟΚ να βρεί το δρόμο της επιτυχίας.Ακατανόητες εμμονές...
Το όλο μου μοιάζει περισσότερο με προσωπικό καπρίτσιο παρά με με πίστη στον προπονητή....
Ισως καπρίτσιο γιατί ήταν προσωπική του επιλογή και νοιώθει ότι έκανε και αυτός λάθος αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί...δεν εχει καταλάβει όμως ότι ο κόσμος τον στηρίζει και τον πιστεύει ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ-ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ-ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΡΑΜΑ,Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ.
Και όταν τα καπρίτσια γίνονται τρόπος διοίκησης,τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα......
Αυτο που λεει η μεγαλη μεριδα του κοσμου του ΠΑΟΚ ,συμφωνα μ εσενα ,κατα την αποψη μου ειναι λαθος.
Ο Ζαγορακης επελεξε ενα δρομο , εκανε καποιες επιλογες και τις στηριζει , δεν ειναι εμμονη , ειναι επιλογη. Η τα πραγματα θα γινουν με το δικο του τροπο η δε θα γινουν καθολου. Απλα και ξεκαθαρα. Οποιος δεν αντεχει ας κατσει σπιτι του.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Falegkos »

ρε αδερφέ οτι και να λεει και τον ζαγορακι να κράζει και τον κουδα και όποιον θελει..μπορει να ειναι τρελος αλλα ΠΑΟΚ ειναι......
εχει διαφορετική γνωμη πως να το κάνουμε.
σου λεω και γω δεν συμφωνώ μαζι του αλλα δεν ειμαι περισσότερο ΠΑΟΚ απο αυτον η απο εσενα.
και ο ζαγορ δεν ειναι περισσότερο ΠΑΟΚ απο εμενα...και παει λέγοντας.
paok_4_
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 00:53

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paok_4_ »

Ήμουν και εγώ ένας από αυτούς που έλεγαν εχτές να φύγουν όλοι όσοι δεν μπορούνε να κερδίσουνε αυτόν τον γάβρο. Με μία δεύτερη σκέψη όμως κατάλαβα ότι αυτοί που πραγματικά φταίνε έχουνε ήδη φύγει. Αναφέρομαι στους Μπατατουδογουμενοπαγώνηδες. Τι μένει στον Ζαγοράκη για να αλλάξει το τοπίο μια και καλή? Να πάει στην Αθήνα να ΑΠΑΙΤΕΙΣΕΙ να ρυθμιστούνε τα χρέη όπως ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ και να τους δώσει προθεσμία να γίνουν κάποια πράγματα μέσα σε μία βδομάδα. Αν δεν γίνουν αυτά να παραιτθεί οριστικά και αμετάκλητα και μετά να δούμε αν και πώς θα γίνουν εκλογές σε αυτήν την χώρα.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

Slade έγραψε:Αποδοκιμασίες σε Ζαγοράκη, καλαμπόκι στον Σάντος

Η ήττα από τον Ολυμπιακό προκάλεσε λαϊκά δικαστήρια έξω από την Τούμπα. Πρώτοι τα «άκουσαν» από 300 οπαδούς του «δικέφαλου» κάποιοι από τους παίκτες που βγήκαν από τα αποδυτήρια, συγκεκριμένα οι Μουσλίμοβιτς και Κονσεϊσάο. Στη συνέχεια αποδοκιμάστηκε έντονα και ο Φερνάντο Σάντος, που άκουσε βρισιές για τον ίδιο και την οικογένειά του και μάλιστα την ώρα που αποχωρούσε από τη συνέντευξη Τύπου κάποιος πέταξε ένα καλαμπόκι που προσγειώθηκε στις τηλεοπτικές κάμερες.

Για πρώτη φορά οι συγκεντρωμένοι φίλαθλοι ήταν επικριτικοί και απέναντι στον Θοδωρή Ζαγοράκη . «Να κάνεις καλύτερη ομάδα με τα λεφτά μας» ακούστηκε προς τον πρόεδρο του «δικέφαλου», που τα «άκουσε» για μια ακόμη φορά για τη στήριξη στον Σάντος. Οπως ήταν αναμενόμενο επικράτησε ένταση με την αστυνομία αρχικά και στη συνέχεια την ιδιωτική ασφάλεια να προσπαθούν να διαλύσουν το πλήθος. Στο τέλος οι 100 περίπου οπαδοί που απέμειναν, αποδοκίμασαν και την αποστολή του Ολυμπιακού, αλλά και τον Τάσο Κάκο.

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4377633

Τρομερη στηριξη , 21000 διαρκειας , ΠΑΟΚ ΕΣΑΙ , γαμηστε τον πουστη τον ολυμπιακο , φυγε καρπουζα , ουγκ

Υπαναπτυκτοι πνευματικα ειμαστε μ και αυτο δεν προκειται ν αλλαξει ποτε και το γνωριζουμε ολοι αυτο
εγώ θα πω μόνο πως το γκολγκέι πάντα βγάζει κάτι θέματα που σε προκαλούν...αφού ποτέ δεν είσαι μπροστά βρε γκολγκέι...πως ξέρεις τι έγινε?από αλλού τα παίρνεις...
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

:D τρελοΠΑΟΚια ο θεος τα εφερε ετσι η οικογενεια μου να εχει καποια σχεση με την οικογενεια της γυναικας του σκυλου.
αποτιπωστε καλα τα ποσταρισματα σας και επιδη ξερω οτι ο σκυλος εβαλε το χερι του στην τσεπη και επιασε το μαντηλι :opaokara: και ξερω οτι αφου το επιασε στο τελος θα το βγαλει μιας και απο οτι βλεπει ο ΠΑΟΚ εχει 1000000 προεδρους , οταν μας πει ...γειααααααα.....ελατε τοτε με τα ποσταρισματα σας να ξαναθυμιθουμε τα παλια .
επιδη πιστευω οτι μας εχει φαει :whatever: εαν συνεχισουμε σε αυτον τον ρυθμο η :yellowcard: που βγαλαμε απο μονοι μας στα μουτρα μας θα γινει :redcard: και μετα να δω ποσοι απο εσας-εμας θα ποσταρετε και τι στον π@@τσο μου θα λετε.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

να πω και κάτι άλλο και ας πέσει στο βρόντο...χθες ώρες ατελείωτες συζητούσαμε τι ποιος και γιατί...
μιλήσαμε για τα πάντα εκτός απο τους παίχτες...
μήπως πλην του προπονητή έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτοί?
και μήπως τώρα συγκεκριμένα έχουν το μεγαλύτερο?
λέω εγώ τώρα...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

ronaldo έγραψε:καποιοι εχετε τις ιδιες αποψεις και καταφερνετε να βριζεστε και μεταξυ σας..

γνωμη μου ειναι οτι ο σαντος θα φυγει μεσα στη χρονια
αν δεν τον διωξει η διοικηση θα τον διωξει ο κοσμος
το θεμα ειναι η διοικηση να προλαβει να ενεργησει και οχι να παραμεινει ερμαιο των εξελιξεων

ο ζαγορακης βαζει πανω απο την ομαδα την φιλια του με τον σαντος?

ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα νομιζω λεμε
ειναι κριμα να καει το πολυ δυνατο χαρτι που λεγεται ζαγορακης μονο και μονο λογω της φιλιας του με εναν προπονητη

αν εχεις κανει λαθη τα διορθωνεις και δεν παραιτεισαι αν εισαι ηγετης
οι βρισιές επιτρέπονται μόνο την ημέρα του ματς και την επομένη... :opaokara: :opaokara:
για να εκτονωθούμε...απο την μεθεπόμενη απαγορεύονται...
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Slade »

Φιλε sidpanos , ο ρεπορτερ του golday δε ξερω αν ηταν μπροστα η οχι , εγω παντως ημουν εκει και πιστεψε με ακουστηκαν πολυ χειροτερα πραγματα απ αυτα που γραφει το αρθρο. Και τον Σαντος τον εβρισαν πολυ ασχημα και τον Μουσλιμοβιτς και τον Κονσεισαο εκραξαν και γενικοτερα η κατασταση ηταν απαραδεκτη.
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jrousis »

Slade έγραψε:
jrousis έγραψε:
Slade έγραψε:Φιλε jrousis αυτα τα 50-100 προβληματικά άτομα ειναι αυτοι που εχουν τ @ρχιδια και λενε ξεκαθαρα αυτο που πιστευει πλεον μια μεγαλη μεριδα των οπαδων του ΠΑΟΚ , δηλαδη: Σαντος το μπ@λο #@$# τη μανα σου , Ζαγορακη εμεις σε στηριζουμε με τα λεφτα μας γι αυτο θα κανεις αυτο που γουσταρουμε.
Το ειπα και το ξαναλεω , μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα

Ρε Φίλε μπερδεμένος είσαι... ποιοι νομίζεται ότι είστε και που θα κάνετε κουμάντο? στο Μαγαζί σας?
Μόνο εσείς έχετε @ρχίδια? εμείς οι υπόλοιποι χιλιάδες δεν έχουμε? μόνο εσείς πληρώσατε? εμείς οι υπόλοιποι δεν πληρώσαμε?
Αντε ρε κάντε μας την χάρη που νομίζετε ότι είστε το κέντρο του κόσμου.
Αδερφε τα παρεξηγησες λιγο τα πραγματα ,γι αυτα τα ατομα εγραψα εγω οτι "μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα" . Εγω δε συμφωνω μαζι τους σε τιποτα , απλα σου ειπα τι σκεφτονται , πως ενεργουν και τι εκφραζουν.
Χίλια συγνώμη αδερφε....
Αλλά δεν ξέρω τι να πω... είναι δυνατόν 30000 να προσκυνάμε 100 άτομα??? θα τρελαθούμε
...Τώρα σε κατάλαβα και συμφωνώ μαζί σου!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ronaldo »

gika έγραψε:
ronaldo έγραψε:gika μαλακες και ηλιθιοι οσοι αποδοκιμαζουν τον σαντος??
εισαι εξυπνο παιδι και στο εχω πει κιολας πολλες φορες.
απλα εδω μαλλον απο το φοβο σου χαρακτηριζεις ατομα και εισαι φαουλ
Πιθανον σε λάθος τόπικ...

Αλλά τόσο καιρό ζητούσες αυτήν την εντεκάδα απο τον Σάντος...

Τώρα γιατί τον κράζεις?

Αυτός φταίει που οι παίκτες κλείστηκαν πίσω?? Αυτός αν τον είδες τους φώναζε να βγουν μπροστά...

Πολλές φορές επηρεαζόμουν απο άλλους. Ισως και στα πλέι οφ, κακώς να στήριξα τον Σάντος... Απλά τώρα λέω αυτό που πιστεύω... Πολλοί με εκτιμησαν και εδώ και αλλού (εκτός ΠΑΟΚ) επειδή ακουγαν απο μένα αυτά που ήθελαν... Κάποια γεγονότα με άλλαξαν... Κάνείς δεν θα ακούει απο μένα αυτό θέλει αυτός αλλά θα ακούει αυτό που πιστεύω... Και χθες ο Σαντος ήταν άψογος...

χθες το ειπα και εγω ηταν πολυ καλυτερος απο αλλα ντερμπι.
παλι ομως γυρισε πισω μετα το γκολ του ΠΑΟΚ.
μετα την ισοφαριση παιξαμε για την νικη

το θεμα ειναι οτι δεν την πηραμε παλι..
καποιος φταιει για μια ηττα απο τον ολυμπιακο
καποιος φταιει για το 0 στα 15 στα ντερμπι

και εγω ειναι η αληθεια δεν τρελαθηκα χτες με αυτο που ειδα
ημασταν στοιχειωδως καλοι

δεν ημασταν αρκετοι να κερδισουμε απο οτι φανηκε


τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα 4οι και κατω και φετος

μπορει τελικα εκει να ειναι και το ταβανι μας και πρεπει να ειμαστε ικανοποιημενοι με αυτο.
μπορει να συμβιβαστουμε με το να μας εχουν για πλακα οι αθηναικες ομαδες
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από diniko80 »

abg12d34 έγραψε::D τρελοΠΑΟΚια ο θεος τα εφερε ετσι η οικογενεια μου να εχει καποια σχεση με την οικογενεια της γυναικας του σκυλου.
αποτιπωστε καλα τα ποσταρισματα σας και επιδη ξερω οτι ο σκυλος εβαλε το χερι του στην τσεπη και επιασε το μαντηλι :opaokara: και ξερω οτι αφου το επιασε στο τελος θα το βγαλει μιας και απο οτι βλεπει ο ΠΑΟΚ εχει 1000000 προεδρους , οταν μας πει ...γειααααααα.....ελατε τοτε με τα ποσταρισματα σας να ξαναθυμιθουμε τα παλια .
επιδη πιστευω οτι μας εχει φαει :whatever: εαν συνεχισουμε σε αυτον τον ρυθμο η :yellowcard: που βγαλαμε απο μονοι μας στα μουτρα μας θα γινει :redcard: και μετα να δω ποσοι απο εσας-εμας θα ποσταρετε και τι στον π@@τσο μου θα λετε.
θα λενε οτι δεν εσβησε τα χρεη, δε κερδισαμε τιτλο, οι μετοχες ειναι στο σωκρατη κοκκαλη, εκλεβε τα κυλικεια, εβαλε τους κολλητους του μεσα, απλα θα ειναι 5-6 χιλιαδες στο γηπεδο και θα κανουν τους μαγκες...
ξεχασα να πω οτι θα λενε: εμεις σας τα λεγαμε....με μπατμαν πηραμε κυπελλο και με καλαφατη πατησαμε το ρουλη

δεχομαι και στοιχηματα....λιαν συντομως
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Πόσο το δίνει ο οπαπ, γιατί στον ιντενρετ ξέρω μια καλή εταιρία που το έχει και Live.. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Steenage »

Δεν πηγε τελικα ο Ζαγορακης στην προπονηση πηγανε οι αλλοι Βιοληδης , Βρυζας κτλ
Και δεν τιθεται θεμα αποχωρησης του λεγανε οι διοικουντες
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

την αποψη μου για τον σαντος την εχω πει ...τον στηριζα και τον στηριζω.
οποιος τωρα δεν βλεπει οτι εχουμε μια αλλη ομαδα απο περσι ποιο γρηγορη και ποιο επιθετικη μαλλον η περσινη 2η θεση πρεπει να τον εκαψε το μυαλο.........πηραμε πανω απο 10 ποντους μετα το 90
αλλα με το καμενο το μυαλο περιμενατε τον αιμαρ και τον ρικελμε και μερικοι γραψατε 20 σελιδες για τον λεοναρντο του σουβλατζη απο την λιβαδια.......στην χανουμα μεχρι τωρα ειναι ανυπαρκτος
και επιδη εγω πιστευω οτι την μαγαρισαμε την ομαδα μας ....βαλτε τα παπουτσια γιατι θα εχει πολλη περπατιμα στην πορεια για την σωτηρια του ΠΑΟΚ
οποιοι δεν καταλαβαν τι δηλωσε εχθες και αφου οπως λενε αγαπανε τον ΠΑΟΚ ας πανε να κοινωνισουν και μετα στα γραφεια να αναλαβουν προεδροι μιας και απο αφτα που βλεπω εχετε και γνωσεις ποδοσφαιρικες και οικονοκικες και ......τα @@μου κουνιουντε
:redcard: σε ολους μας ο σκυλος ειναι παρελθον.....φερτε τωρα τον σαββιδη και τον αγγελομπαγεβιτς να ερχετε ο γαυρος και να τον ριχνουμε 8
:redcard: και σε εναν σημερα ντεμεκ ΠΑΟΚτσι που μου ειπε στο καφενειο το εξεις απιθανο.....
παει και φετος ...του χρονου παλι :whatever:
ζαγορακη φιλε μου και πολλη εκατσες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”