Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Pc support

Δημοσίευση από The_Stalker »

H Microsoft θέλει σώνει και καλά να βάλεις 10αρια. Γιατί; Αυτή ξέρει. Πάντως το update συμπεριφέρεται σαν malware.
Αυτό που παίζει με τα 10αρια είανι ότι αλλάζουν πλατφόρμα, ώστε να είναι κοινή για όλες τις συσκευές (tablets, smartphones κλπ). Αυτό που έχει ακουστεί αλλά ΔΕΝ επιβεβαιώνεται έως τώρα από κανέναν που έχει βάλει 10αρια, είναι ότι θα ανιχνέυουν το παράνομο software.

Επειδή είμαι της λογικής "not a cent has ever been paid for software and not a cent will ever be paid", δεν βάζω 10αρια μέχρι να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, τουλάχιστον εξάμηνο, για να δούμε τι παίζει. Αν θέλεις να απαλλαγείς από τη μ@λ@κια gwx, ακολουθέις ΟΛΑ όσα αναφέρονται εδώ:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.howtogeek.com/218856/how-do-you-disable-the-get-windows-10-icon-shown-in-the-notification-tray/
Και ΠΟΤΕ, μα ΠΟΤΕ, μην παίρνετε συμβουλές από τα φόρα της microsoft. Οι τύποι, ειδικά οι αποκαλούμενοι "microsoft experts" παίζει να είναι οι πιο ηλίθιοι που κυκλοφορούν στο δίκτυο. Στα windows οι λύσεις πάντοτε δίνονται από τρίτους.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τις τελευταίες μέρες, όταν κλείνω το καπάκι του laptop για λίγο και επανέρχομαι, χάνει κάθε επαφή με το internet. Ανιχνεύει το router μου και όλης της γειτονιάς κανονικά, αλλά δεν συνδέεται με τίποτα! 9 στις 10 φορές, με ένα restart του router είναι όλα καλά.. Άλλες φορές και με restart του laptop, αλλά όχι πάντα.

Σήμερα μάλιστα, όταν γύρισα από σχολή, άναψα το laptop και δεν έπιανε internet από την αρχή!

Την ώρα που τα παθαίνει αυτά το laptop, άλλες συσκευές παραμένουν κανονικά συνδεδεμένες..

Το router είναι ένα ZTE που μας έδωκε η Cyta..


Α, επίσης:
Όταν αγόρασα το laptop, δεν εγκατέστησα antivirus, γιατί σε 2 μέρες θα μπάρκαρα και ήξερα ότι για ένα 6μηνο δεν θα μπω internet.. Και το φιλαράκι που με έβαλε τα Windows 8.1 (όταν αγόρασα το laptop, δεν είχε OS μέσα), με είπε ότι το Windows firewall είναι αρκετό... Υποψιάζομαι ότι με είπε μαλακία..
Υπάρχει περίπτωση να είχε δίκιο;; Αν όχι, ποιο να εγκαταστήσω;
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Pc support

Δημοσίευση από The_Stalker »

Roman,

στο 1ο φαίνεται ότι φταίει ο ασύρματος προσαρμογέας του laptop, ο οποίος λογικά είναι onboard. Τσεκαρε στο device manager αν λειτουργεί κανονικά (wireless network adapter). Κάνε update τους drivers. Επίσης δοκίμασε να συνδεθείς ασύρματα σε άλλο δίκτυο (όχι στο router σου) για να δεις τι γίνεται. Επίσης δες τι power options έχεις (απ' το control panel κάπου), μήπως υπάρχει κάτι για να παραμένει ενεργή η σύνδεση όταν κλείνεις το καπάκι.

στο 2ο δεν έχει και πολύ άδικο ο φίλος σου. Δύσκολο να κολλήσεις ιό γενικώς. Για εμένα είναι υπεραρκετό να βάλεις το Microsoft Security Essentials. Όλα τα υπόλοιπα free antivirus είναι σπασαρχίδικα μέχρι αηδίας. Υπάρχει πάντα κίνδυνος για malware, το οποίο δεν είναι εγγυημένο όμως ότι θα στο κόψει κάποιο antivirus. ΑΝ κολλήσεις malware, θα χρειαστεί να κατεβάσεις διάφορα προγραμματάκια (πχ mbam), όμως δεν νομίζω ότι πρέπει να τρέχουν μόνιμα καταναλώνοντας πόρους του συστήματος.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Σαν antivirus, καλό το essentials που είχα καιρό, αλλά φουλ στα false positive. Για μένα δωρεάν μόνο το Avira αξίζει. Το μόνο κακό, μια διαφήμιση μια στο τόσο (κάθε 5-10 φορές που ανοίγεις τον υπολογιστή) κάτω δεξιά σαν ειδοποίηση να βάλεις την premium έκδοση

Το essentials ήταν μέσα στο 8.1 stalker? Νομίζω πως όχι

Roman, κατέβασε ένα malware antibytes για έναν έλεγχο καλού κακού πάντως

Για τα 10: Υποτίθεται θέλει να τελειώσει με το fragmentation των εκδόσεων, άλλοι λένε θα έρχονται πια όλες οι αναβαθμίσεις πάνω στα 10 και όχι σαν καινούργιες εκδόσεις... Δε ξέρω τι σκέφτονται αλλά αυτά ακούγονται

Linux και ησύχασες :P
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

Acestream σε ubuntu 16.04. Πως το κανουμε ξερει κανεις? :?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Εγώ το είχα μέσω kodi+p2pstreams plugin

Δες το ανάλογο θέμα

Μετά, copy paste το λινκ και εκεί που θα Σου λέει acestream hash/torrent
Άβαταρ μέλους
Vet_eranos
Δημοσιεύσεις: 1062
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11

Re: Pc support

Δημοσίευση από Vet_eranos »

Καλησπερα σας κυριοι, τα φωτα σας γιατι...δεν..

ψαχνω ενα media converter να το πω, κατι για να μετατρεψω mp4,flv σε mp3..

εχετε καμια λυση ρε τσακαλια?
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Pc support

Δημοσίευση από The_Stalker »

Veteranos το FormatFactory θα κάνει τη δουλειά. Και πολλές ακόμα..
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Pc support

Δημοσίευση από sporos123 »

Εχει να προτεινει κανεις καποιον αξιοπιστο τεχνικο για εσωτερικο καθαρισμο λαπτοπ?
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Pc support

Δημοσίευση από pyrgioths »

Παιδια,εχω βρει ενα φανταστικο σαιτ με δισκογραφιες που εψαχνα, αλλα διαπιστωσα πως υπαρχει και κατι που σου βαζει μετρο στο κατεβασμα που λεγεται ratio......
Η πρωτη μου σκεψη ηταν να κανω εναν ακομα λογαριασμο και εκει μου βγαζει μηνυμα και μου λεει πως δεν μπορω να κανω αλλον λογαριασμο με την ιδια IP......


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1)Υπαρχει καποια "λαμογια" να κανω με την IP ή περιμενω να ανεβει το ratio??????????????
2)Αν μπω απο το λαπτοπ μου θα εχω παλι θεμα με την IP????

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

1) Αν έχεις dynamic IP που μάλλον έχεις αρκεί να κάνεις ένα restart το router. Αμφιβάλλω όμως πώς θα πετύχεις αυτό που θέλεις απλα αλλάζοντας την IP σου
2) Ναι

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lamosas την Σάβ 11 Ιουν 2016, 00:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Pc support

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

επίσης μπορείς να ανεβάζεις και εσύ, υπομονή θέλει.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Private tracker να υποθεσω ε;

Να αφησεις τον torrent client σου ανοικτο να στελνεις και συ ρε γαϊδούρι, πως θα το παρει ο κοσμος; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Pc support

Δημοσίευση από pyrgioths »

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!!
Να πω επισης πως δεν ξερω πως δουλευουν αυτα.....Μπορω να κανω κατι για να ανεβαζω ratio φυσικα????
ABOLEYTOI έγραψε:επίσης μπορείς να ανεβάζεις και εσύ, υπομονή θέλει.
Δεν εχω τιποτα σπουδαιο να ανεβασω.....
pgetsos έγραψε:Private tracker να υποθεσω ε;

Να αφησεις τον torrent client σου ανοικτο να στελνεις και συ ρε γαϊδούρι, πως θα το παρει ο κοσμος; :mrgreen:
Magico λεγεται.....τυχαια το βρηκα.......Και το προτινω ανεπιφυλακτα!!!!!!!Εχει παπαδες.......
Υπαρχει κανενα αλλο σαιτ με ελληνικες δισκογραφιες?????

Μου ελεγε οτι δεν μπορω να κατεβαζω αν εχω πανω απο 5 τορεντ ανοιχτα και τα διεγραφα απο την λιστα......
Δεν εχω θεμα να παιρνει ο κοσμος,το αντιθετο....Aλλα ποιος θα παρει δισκογραφιες Πετρου Ιμβριου και Θανου Καλλιρη?????????????????????

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Οταν κατεβαζεις κατι, παραλληλα στελνεις και σε αλλους. Τα torrent ετσι λειτουργουν.

Οταν εσυ κατεβασεις κατι πχ 100mb, οταν θα το κατεβασω μετα εγω αναμεσα στους πολλους που θα στελνουν τα αρχεια σε εμενα θα εισαι και εσυ. Αν δεν υπαρχει αλλος διαθεσιμος και το λαβω ΜΟΝΟ απο σενα, θα μου εχεις στειλει 100mb για το συγκεκριμενο torrent. Οποτε θα εχεις 100/100 = 1Ratio = εστειλες οσα ελαβες

Συνηθως τετοιοι trackers ζητανε η 1 προς 1 ratio η τουλαχιστον 48 ωρες seeding (seeding ειναι να εχεις τον torrent client ανοικτο και να μπορεις να στελνεις παραλληλα). Θα δεις πχ διπλα απο το αρχειο 2 ταχυτητες, μια κατεβασματος και μια ανεβασματος ;)

Μην τα σβηνεις, κανε λιγο υπομονη και κατεβασε τις δισκογραφιες πιο αραια και που :P
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”