Αυτό που παίζει με τα 10αρια είανι ότι αλλάζουν πλατφόρμα, ώστε να είναι κοινή για όλες τις συσκευές (tablets, smartphones κλπ). Αυτό που έχει ακουστεί αλλά ΔΕΝ επιβεβαιώνεται έως τώρα από κανέναν που έχει βάλει 10αρια, είναι ότι θα ανιχνέυουν το παράνομο software.
Επειδή είμαι της λογικής "not a cent has ever been paid for software and not a cent will ever be paid", δεν βάζω 10αρια μέχρι να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, τουλάχιστον εξάμηνο, για να δούμε τι παίζει. Αν θέλεις να απαλλαγείς από τη μ@λ@κια gwx, ακολουθέις ΟΛΑ όσα αναφέρονται εδώ:
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.howtogeek.com/218856/how-do-you-disable-the-get-windows-10-icon-shown-in-the-notification-tray/