παντως αν δειτε τα σουτ που εχασε δεν ηταν ασχημα...
θα γυρισει ο τροχος...
paok87 έγραψε:Φοβαμαι μπας και του την εχουν στημενη να παρει καρτα...![]()
alexpaok4 έγραψε:Συνεχίστε να υποστηρίζετε τον παίχτη που τελικά ουτε σε κενή εστία δε μπορεί να σκοράρει.
Δεν έχω τιποτα άλλο να πω για'υτον τον παίχτη εκτός απο το οτι δεν τον θέλω στην ομάδα του χρόνου.
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ? ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.Falegkos έγραψε:τη να αρχίσουμε ρε αδερφε????
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.