11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Στο ματς με το τυρί ήταν εξαιρετικός.
Εκανε τα πάντα εκτός από το γκολ.
Το ζήτημα είναι να μην αγχωθεί υπερβολικά και του στοιχήσει..
Να μη γίνει ατομιστής προσπαθώντας για το γκολ..
Οσο για τις κάρτες, είναι ο πρώτος μας παίκτης σε κάρτες, και δεν είναι καν μέσος!
Εκανε τα πάντα εκτός από το γκολ.
Το ζήτημα είναι να μην αγχωθεί υπερβολικά και του στοιχήσει..
Να μη γίνει ατομιστής προσπαθώντας για το γκολ..
Οσο για τις κάρτες, είναι ο πρώτος μας παίκτης σε κάρτες, και δεν είναι καν μέσος!
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
το πολυ πολυ αν παρει καρτα να παρει εσκεμενα κοκκινη στο 90' για να χασει μονο ενα ματς.
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Συνεχίστε να υποστηρίζετε τον παίχτη που τελικά ουτε σε κενή εστία δε μπορεί να σκοράρει.
Δεν έχω τιποτα άλλο να πω για'υτον τον παίχτη εκτός απο το οτι δεν τον θέλω στην ομάδα του χρόνου.
Δεν έχω τιποτα άλλο να πω για'υτον τον παίχτη εκτός απο το οτι δεν τον θέλω στην ομάδα του χρόνου.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
paok87 έγραψε:Φοβαμαι μπας και του την εχουν στημενη να παρει καρτα...![]()
μακαρι...μα-κα-ρι να παρει καρτα μπας και χάσει κανενα ματς.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
alexpaok4 έγραψε:Συνεχίστε να υποστηρίζετε τον παίχτη που τελικά ουτε σε κενή εστία δε μπορεί να σκοράρει.
Δεν έχω τιποτα άλλο να πω για'υτον τον παίχτη εκτός απο το οτι δεν τον θέλω στην ομάδα του χρόνου.
ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΩΡΑ.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
τη να αρχίσουμε ρε αδερφε????
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ? ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.Falegkos έγραψε:τη να αρχίσουμε ρε αδερφε????
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Aχαααα όταν το έλεγα εγω πριν άρχίσουν τα Play Offs λέγατε όλοι "Τι λες ρε Άλεξ, είσαι ΠΑΟΚ;" ή καλύτερα "Βρές εσυ καλύτερο επιθετίκο απο τον Μούσλι".
Τώρα που καποιοι απο σας βάλατε μυάλο και βλέπετε πως δεν κάνει ο παίχτης τι να σας πω; ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΟΚ.
Τώρα που καποιοι απο σας βάλατε μυάλο και βλέπετε πως δεν κάνει ο παίχτης τι να σας πω; ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΟΚ.