11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

ABOLEYTOI έγραψε:Δε φταίει ο Μούσλι παιδιά, ο καρπουζάς φταίει που κοιμάται στον πάγκο και δεν τον κάνει αλλαγή και τον αφήνει να διασύρεται στο γήπεδο.
Αλλά και ο καρπουζάς δεν φταίει, ο Ζαγοράκης φταίει που δεν τον έδιωξε πέρσυ το καλοκαίρι που έβγαλε την ομάδα 9η.
Αλλά και ο Ζαγόρ δε φταίει, φταίνε οι Παοκτσήδες που τον παρακαλούσαν να αναλάβει πρόεδρος και αυτός δεν ήθελε, αλλά πες πες τον ψήσανε.

Παράλογο;

Δεν απαντάει, άρα λογικό.
:lol: :lol: :lol: :lol:

+4

Κανείς σας δεν είδε ότι στο δεύτερο γκολ η προσποίηση πάνω στην μπάλα ήταν όλα τα λεφτά που την άφησε να περάσει και να σκοράρει ο Κονσεισάο?
Κανείς σας δεν είδε ότι μετά περίμενε τον Κονσεισάο απορημένος μάλιστα που δεν πήγε να πανηγυρίσει μαζί του για αυτόν τον λόγο?
Όλη η άμυνα της Λάρισας σε εκείνο το χρονικό σημείο είχε πέσει στον Μούσλι που γνωρίζουμε πόσο ατομικά παίζει τελευταία μπας και σπάσει την γκίνια με το πλεκτό.
Καλή εμφάνιση και άτυχος στην τελευταία φάση.
Πρέπει να χαλαρώσει λίγο και αν δεν του ρχεται ας αρχήσει τις ασίστ σε συμπαίχτες.
Το ίδιο πράγμα είναι σαν να χει σκοράρει.
Μέχρι την επόμενη φορά που θα είναι ποιο τυχερός. :wink:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από DimisK »

Βάλτο αγόρι μου! Την Κυριακή!!!!!!
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

Σε κάθε παιχνίδι ανεβαίνει, δυστυχώς όμως το γκόλ δεν μπαίνει , ακόμα και τα εύκολα θεωρητικά.

Πάντως όταν το βάλει , θα ρθουν μαζεμένα! :)
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από paokovia »

Εξαιρετικός ήταν χθες, μόνο το γκολ του έλειπε.
Στα δυο γκολ που μπήκαν έχει σημαντικό μερίδιο.
Στην τελευταία φάση τον λυπήθηκε η ψυχή μου...βάλτο το γ@μημένο....
Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας.
Όπως λέει και ο Σπυρόπουλος το γκολ είναι το οξυγόνο του επιθετικού.Και όσο δεν έρχεται τόσο ο παίκτης παθαίνει ασφηξία...και δεν έχει καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια...
Άβαταρ μέλους
michalis4
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 13:54

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από michalis4 »

Εχει τα παντα ενος ολοκληρωμενου φορ περιοχης.

του λειπει το γκολ εδω και καιρο. ε ενταξει αν ηταν κανας γιασεμακης που εκοβε βολτες στο γηπεδο και δεν εβαζε γκολ να τον κραζαμε. απο την στιγμη ομως που τραβαει πανω του ποσους αμυντικους, ανοιγει χωρους για τους αλλους επιθετικους... ε τι να πεις γιαυτο το παλικαρι!

θα βαλει το γκολακι του και θα ξεχαρμανιασει! τι να λεμε τωρα!

εδω μεχρι και ο ρουνεϊ ειχε περιοδο που δεν εβαζε κανενα γκολ και ο ντρογκμπα ειχε περιοδο που δεν εβαζε τιποτα και μολις εβαλαν ενα μπαλακι αρχισαν μετα βροχη να τα ριχνουν...

ΥΠΟΜΟΝΗ.
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από sergio ramos »

το 1ο γκολ του μουσλι με τη φανελα του Π.Α.Ο.Κ. ηταν στο Π.Α.Ο.Κ.-Α.Ε.Κ. 2η αγωνιστικη!οπότε περιμένετε γκολάκι απο τον Ζλαταν!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Falegkos »

αν κατεβουμε παλι με 4-4-2 με μπακα και γιοκο και μουσλι θα το καρφώσει στανταρ.....τωρα αρχισαν να πέφτουν ολοι πανω στον μπακα και μενει πιο μονος να κανει τα δικα του.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Steenage »

Δεν ειδα να αναφερθηκε ο Ζλαταν εχει 9 καρτες και αμα παρει αλλη μια παει 10 και χανει 2 ματς :evil:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Falegkos »

ε αφου δεν κοιτας τη καρτες περνουμε ρε φιλε????
μονο σε μας δίνουν τετοιες καρτες .....τη να πουμε.
τον αλον τον κοτσιο ορμιξε στον μουσλι...αν το εκανε αυτο κανενας γκαρσια τωρα στην καλύτερη να τον ειχαν στις φυλακές στα διαβατά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

1 ματς δεν είναι? Αφού έκανε τις 2 αγωνιστικές στα ματς με ξανθη και σέρρες..?!
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Steenage »

Οταν πας 4 καρτες τρως 1 αγωνιστικη ,οταν πας 7 τρως 2 αγωνιστικες και οταν πας 10 παλι 2 αγωνισττικες
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

πακέτο!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ε; Την Κυριακή πορδή και κάρτα.
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από adam04 »

Και στα δυο γκολ που βαλαμε,ο Μουσλι εχει δυο αμυντικους πανω του.
Και στην πλατη αυτων των τριων,βγηκε την μια ο Μπακα και την αλλη ο Κονσε.
Αυτα ειναι αυτοματισμοι,δεν ειναι τυχαια.Εκανε πολυ δουλεια ο Ζλαταν και το γκολ ειναι θεμα χρονου.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

θα προλάβει ? ή καλύτερα, θα τον αφήσουν ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”