ABOLEYTOI έγραψε:Δε φταίει ο Μούσλι παιδιά, ο καρπουζάς φταίει που κοιμάται στον πάγκο και δεν τον κάνει αλλαγή και τον αφήνει να διασύρεται στο γήπεδο.
Αλλά και ο καρπουζάς δεν φταίει, ο Ζαγοράκης φταίει που δεν τον έδιωξε πέρσυ το καλοκαίρι που έβγαλε την ομάδα 9η.
Αλλά και ο Ζαγόρ δε φταίει, φταίνε οι Παοκτσήδες που τον παρακαλούσαν να αναλάβει πρόεδρος και αυτός δεν ήθελε, αλλά πες πες τον ψήσανε.
Παράλογο;
Δεν απαντάει, άρα λογικό.
![]()
![]()
![]()
+4
Κανείς σας δεν είδε ότι στο δεύτερο γκολ η προσποίηση πάνω στην μπάλα ήταν όλα τα λεφτά που την άφησε να περάσει και να σκοράρει ο Κονσεισάο?
Κανείς σας δεν είδε ότι μετά περίμενε τον Κονσεισάο απορημένος μάλιστα που δεν πήγε να πανηγυρίσει μαζί του για αυτόν τον λόγο?
Όλη η άμυνα της Λάρισας σε εκείνο το χρονικό σημείο είχε πέσει στον Μούσλι που γνωρίζουμε πόσο ατομικά παίζει τελευταία μπας και σπάσει την γκίνια με το πλεκτό.
Καλή εμφάνιση και άτυχος στην τελευταία φάση.
Πρέπει να χαλαρώσει λίγο και αν δεν του ρχεται ας αρχήσει τις ασίστ σε συμπαίχτες.
Το ίδιο πράγμα είναι σαν να χει σκοράρει.
Μέχρι την επόμενη φορά που θα είναι ποιο τυχερός.