11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Σε κάθε παιχνίδι ανεβαίνει, δυστυχώς όμως το γκόλ δεν μπαίνει , ακόμα και τα εύκολα θεωρητικά.
Πάντως όταν το βάλει , θα ρθουν μαζεμένα!
Πάντως όταν το βάλει , θα ρθουν μαζεμένα!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εξαιρετικός ήταν χθες, μόνο το γκολ του έλειπε.
Στα δυο γκολ που μπήκαν έχει σημαντικό μερίδιο.
Στην τελευταία φάση τον λυπήθηκε η ψυχή μου...βάλτο το γ@μημένο....
Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας.
Όπως λέει και ο Σπυρόπουλος το γκολ είναι το οξυγόνο του επιθετικού.Και όσο δεν έρχεται τόσο ο παίκτης παθαίνει ασφηξία...και δεν έχει καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια...
Στα δυο γκολ που μπήκαν έχει σημαντικό μερίδιο.
Στην τελευταία φάση τον λυπήθηκε η ψυχή μου...βάλτο το γ@μημένο....
Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας.
Όπως λέει και ο Σπυρόπουλος το γκολ είναι το οξυγόνο του επιθετικού.Και όσο δεν έρχεται τόσο ο παίκτης παθαίνει ασφηξία...και δεν έχει καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εχει τα παντα ενος ολοκληρωμενου φορ περιοχης.
του λειπει το γκολ εδω και καιρο. ε ενταξει αν ηταν κανας γιασεμακης που εκοβε βολτες στο γηπεδο και δεν εβαζε γκολ να τον κραζαμε. απο την στιγμη ομως που τραβαει πανω του ποσους αμυντικους, ανοιγει χωρους για τους αλλους επιθετικους... ε τι να πεις γιαυτο το παλικαρι!
θα βαλει το γκολακι του και θα ξεχαρμανιασει! τι να λεμε τωρα!
εδω μεχρι και ο ρουνεϊ ειχε περιοδο που δεν εβαζε κανενα γκολ και ο ντρογκμπα ειχε περιοδο που δεν εβαζε τιποτα και μολις εβαλαν ενα μπαλακι αρχισαν μετα βροχη να τα ριχνουν...
ΥΠΟΜΟΝΗ.
του λειπει το γκολ εδω και καιρο. ε ενταξει αν ηταν κανας γιασεμακης που εκοβε βολτες στο γηπεδο και δεν εβαζε γκολ να τον κραζαμε. απο την στιγμη ομως που τραβαει πανω του ποσους αμυντικους, ανοιγει χωρους για τους αλλους επιθετικους... ε τι να πεις γιαυτο το παλικαρι!
θα βαλει το γκολακι του και θα ξεχαρμανιασει! τι να λεμε τωρα!
εδω μεχρι και ο ρουνεϊ ειχε περιοδο που δεν εβαζε κανενα γκολ και ο ντρογκμπα ειχε περιοδο που δεν εβαζε τιποτα και μολις εβαλαν ενα μπαλακι αρχισαν μετα βροχη να τα ριχνουν...
ΥΠΟΜΟΝΗ.
- sergio ramos
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
- Τοποθεσία: Εύοσμος
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
το 1ο γκολ του μουσλι με τη φανελα του Π.Α.Ο.Κ. ηταν στο Π.Α.Ο.Κ.-Α.Ε.Κ. 2η αγωνιστικη!οπότε περιμένετε γκολάκι απο τον Ζλαταν!!!

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
αν κατεβουμε παλι με 4-4-2 με μπακα και γιοκο και μουσλι θα το καρφώσει στανταρ.....τωρα αρχισαν να πέφτουν ολοι πανω στον μπακα και μενει πιο μονος να κανει τα δικα του.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δεν ειδα να αναφερθηκε ο Ζλαταν εχει 9 καρτες και αμα παρει αλλη μια παει 10 και χανει 2 ματς 
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ε αφου δεν κοιτας τη καρτες περνουμε ρε φιλε????
μονο σε μας δίνουν τετοιες καρτες .....τη να πουμε.
τον αλον τον κοτσιο ορμιξε στον μουσλι...αν το εκανε αυτο κανενας γκαρσια τωρα στην καλύτερη να τον ειχαν στις φυλακές στα διαβατά.
μονο σε μας δίνουν τετοιες καρτες .....τη να πουμε.
τον αλον τον κοτσιο ορμιξε στον μουσλι...αν το εκανε αυτο κανενας γκαρσια τωρα στην καλύτερη να τον ειχαν στις φυλακές στα διαβατά.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
1 ματς δεν είναι? Αφού έκανε τις 2 αγωνιστικές στα ματς με ξανθη και σέρρες..?!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Οταν πας 4 καρτες τρως 1 αγωνιστικη ,οταν πας 7 τρως 2 αγωνιστικες και οταν πας 10 παλι 2 αγωνισττικες
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Και στα δυο γκολ που βαλαμε,ο Μουσλι εχει δυο αμυντικους πανω του.
Και στην πλατη αυτων των τριων,βγηκε την μια ο Μπακα και την αλλη ο Κονσε.
Αυτα ειναι αυτοματισμοι,δεν ειναι τυχαια.Εκανε πολυ δουλεια ο Ζλαταν και το γκολ ειναι θεμα χρονου.
Και στην πλατη αυτων των τριων,βγηκε την μια ο Μπακα και την αλλη ο Κονσε.
Αυτα ειναι αυτοματισμοι,δεν ειναι τυχαια.Εκανε πολυ δουλεια ο Ζλαταν και το γκολ ειναι θεμα χρονου.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
αντε ζλαταν!! θεμα χρονου ειναι!!
παντως αν δειτε τα σουτ που εχασε δεν ηταν ασχημα...
θα γυρισει ο τροχος...
παντως αν δειτε τα σουτ που εχασε δεν ηταν ασχημα...
θα γυρισει ο τροχος...