Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

Αυτό που λένε διάφοροι, οτι λογικά τα λεφτά θα τα βάλουν τελευταία στιγμή για να διασφαλίσουν και καλά οτι δε θα μπουν άλλοι στην αύξηση... ισχύει?? Ξέρει κανείς από αυξήσεις-εταιρίες κλπ να μας πει αν ισχύει ή είναι παπαρολογίες? Δηλαδή, αν βάλουν αύριο π.χ. 6,7εκ., έχουν εξασφαλίσει το 51% ότι και να γίνει μέχρι το τέλος της αύξησης, ή μπορεί κάποιος να πάει μετά, να βάλει ένα Χ ποσό, και να το πάρει εκείνος??
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Ισχύει πάρολε. Δηλαδή να φανταστείς βάζουν αυτοί 6 εκατομμύρια και ενώ νομίζουν ότι έχουν το 51%, παει ο χ-ψ τελευταία μέρα βάζει 300.000 και οι άραβες παίρνουν τα @@ μας. Θα έχουν το 49% και θα περιμένουν την επόμενη ΑΜΚ... :D

Ίσως και για αυτό να περιμένουν!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Ε βέβαια μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Αρκεί βέβαια να είναι υπαρκτή μια τέτοια πιθανότητα.
Δεν αποκλείω πάντως το να έχουν τέτοια σκληρή τακτική, η οποία επιβεβαιώνεται και απο τις πληροφορίες που ακούστηκαν, οτι δεν θα επιτρέψουν να σπαταληθούν τα λεφτά τους άμεσα μόλις τα βάλουν, μέχρι να βάλουν δικά τους άτομα στην ΠΑΕ, για να ξέρουν ακριβώς που πηγαίνουν..
Αυτά τα δύο στοιχεία, παρότι πολύς κόσμος τα κράζει, για μένα αν είναι αληθνία, δείχνουν σοβαρό ενδιαφέρον και οχι αρπα κόλα καταστάσεις..
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Βαζοντας τ χρηματα αποκτουν το 51%.
Αυτο ομως θα γινει βαση του χρονοδιαγραμματος που εχουν δωσει..
Δηλ στις 20 του μηνα.

Τωρα στις μεταξυ τους συζητησεις μπορει το χρημα να πεσει στις 15 π.χ να κινηθει η ΠΑΕ σε πληρωμες, μεταγραφες κ.τ.λ και τα τυπικα γινονται στις 20..

Μπορει να το μαθει κανεις αν οντως γινει ετσι.?

ΚΑΝΕΝΑΣ....
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από kos »

δεν εχω χασει μονο εγω την μπαλα :lol:

σε λιγο θα διαβασουμε οτι ο οντει θα παει στην τραπεζα στις 13:59 γιατι εαν παει κατα τις 12 το μεσημερι μπορει να παει καμια ωρα αργοτερα καποιος μπαγλαμας και να μην καταφερουν να παρουν το 51% :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Realcon »

moican4 έγραψε:Βαζοντας τ χρηματα αποκτουν το 51%.
Αυτο ομως θα γινει βαση του χρονοδιαγραμματος που εχουν δωσει..
Δηλ στις 20 του μηνα.

Τωρα στις μεταξυ τους συζητησεις μπορει το χρημα να πεσει στις 15 π.χ να κινηθει η ΠΑΕ σε πληρωμες, μεταγραφες κ.τ.λ και τα τυπικα γινονται στις 20..

Μπορει να το μαθει κανεις αν οντως γινει ετσι.?

ΚΑΝΕΝΑΣ....
Ωραίος!!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Kos ψήσου να πάμε απο πίσω του και μόλις τα καταθέσει, να πάμε να ρίξουμε 1 (ένα) ευρώ για να του ρίξουμε το ποσοστό ! Έτσι για να του πουλήσουμε τρέλα...
Και να πάμε με στραβό στόμα, και να τον πούμε, πουσαι ψηλαι σουλουπώσου να ουμε γιατί χωρίς μεταγραφές δε σε βλαίπω καλά...
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

Οπότε μάλλον τα λεφτά θα μπουν στις 20 Ιανουαρίου στις 2:00 το μεσημέρι, με κλειδωμένη την πόρτα της τράπεζας κι όλας... Αυτό λέει η λογική τουλάχιστον..

Kos μπορεί να φαίνεται αστείο.. αλλά οι σοβαροί επενδυτές-επαγγελματίες δε ρισκάρουν ούτε για 0,001%...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Τετ 12 Ιαν 2011, 18:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

Οι δαίμονες του αγνού και άδολου ρεπορταζ θα μάθουν!!!

Γιατί έχουν χακάρει και όλους τους λογιαριασμούς του Άραβα συν οτι "συμφωνα με πληροφορίες" που θα έχουν από μέσα από την τράπεζα (ένας σεκιουριτάς που παραγγέλνει γύρους από το ίδιο γυράδικο με τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που μας έφερε τη 2η θέση πέρσυ) θα το μάθουν για τη μεταφορά πριν καν το μάθει ο ίδιος ο Άραβας!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Parolos έγραψε:Οπότε μάλλον τα λεφτά θα μπουν στις 20 Ιανουαρίου στις 2:00 το μεσημέρι, με κλειδωμένη την πόρτα της τράπεζας κι όλας... Αυτό λέει η λογική τουλάχιστον..

Kos μπορεί να φαίνεται αστείο.. αλλά οι σοβαροί επενδυτές-επαγγελματίες δε ρισκάρουν ούτε για 0,001%...
Παρολε, δεν καταλαβες μαλλον τι ειπα..
Το αντιθετο ειπα ,..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Πριν χρόνια κάποιος είπε να πάρουμε την ομάδα να πάμε αλλού, προς Βουλγαρία μεριά, νομίζω... :o
Μπορεί να ήταν υπερβολικός αλλά τελικά είχε δίκιο...Καλύτερα είναι η ομάδα να είναι μακριά από αυτούς τους μπούφους που με τα ράδια και τις εφημερίδες μας κατήντησαν ένα μάτσο χάλια, από άποψη νοοτραπίας και χαρακτήρα... :twisted:
Τελικά το πλήρωμα του χρόνου ήρθε και θα πάμε την ομάδα ακόμα πιο μακριά...στο Κατάρ... :lol:
Ο μεγάλος προφήτης τα είχε πει....Ένα βραβείο ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑ στον κύριο... 8-)

υγ.πέρα από την πλάκα είχε νόημα ό,τι είχε πει άσχετα και με τα δικά του λάθη...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από kos »

rainmaker έγραψε:Kos ψήσου να πάμε απο πίσω του και μόλις τα καταθέσει, να πάμε να ρίξουμε 1 (ένα) ευρώ για να του ρίξουμε το ποσοστό ! Έτσι για να του πουλήσουμε τρέλα...
Και να πάμε με στραβό στόμα, και να τον πούμε, πουσαι ψηλαι σουλουπώσου να ουμε γιατί χωρίς μεταγραφές δε σε βλαίπω καλά...
:opaokara:
το φυσικο μου δηλαδη :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

moican4 έγραψε:
Parolos έγραψε:Οπότε μάλλον τα λεφτά θα μπουν στις 20 Ιανουαρίου στις 2:00 το μεσημέρι, με κλειδωμένη την πόρτα της τράπεζας κι όλας... Αυτό λέει η λογική τουλάχιστον..

Kos μπορεί να φαίνεται αστείο.. αλλά οι σοβαροί επενδυτές-επαγγελματίες δε ρισκάρουν ούτε για 0,001%...
Παρολε, δεν καταλαβες μαλλον τι ειπα..
Το αντιθετο ειπα ,..
Το κατάλαβα αυτό που είπες, απλά τη σκέψη μου έγραψα..
Δε ξέρω αν θέλουν να βοηθήσουν την ομάδα από τώρα... η λογική λέει οτι δε θα ρίξουν ούτε €, πριν αποκτήσουν την ομάδα... Αλλά κανείς δεν ξέρει όπως είπες...
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από barlow4 »

gika έγραψε:Ισχύει πάρολε. Δηλαδή να φανταστείς βάζουν αυτοί 6 εκατομμύρια και ενώ νομίζουν ότι έχουν το 51%, παει ο χ-ψ τελευταία μέρα βάζει 300.000 και οι άραβες παίρνουν τα @@ μας. Θα έχουν το 49% και θα περιμένουν την επόμενη ΑΜΚ... :D

Ίσως και για αυτό να περιμένουν!
συμφωνα με εγκυρες πηγες (προφητεια νοστραδαμου κεφ.IV εδ.XVII και το εβδομο πρωτοκολλο των σοφων της σιων) καταχθονιοι επενδυτες υποκινουμενοι απο τα σατανικα νεφελιμ καραδοκουν να χαλασουν το ντηλ που θα ανατρεψει το ρου της παγκοσμιας ιστοριας.
υ.γ.η αυξηση ειναι ελεγχομενη.δεν βαζει οποιος θελει οτι θελει.πρεπει να εγκριθει πρωτα η προελευση των κεφαλαιων.αλλιως ερχομαι και εγω ο πρεζεμπορας και ξεπλενω τη μπουγαδα μου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”