Μου θυμίζεις το ανέκδοτο με τον τύπο που έβαλε να παρακολουθούν την γυναίκα του, και το υλικό σταματάει εκεί που έχει γδυθεί με τον γκόμενο, και λέει ο σύζυγος "να αυτές οι υποψίες θα με φάνε."Magpies4 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:01 Πώ ρε σεις διάβασα 20 σελίδας γκρίνιας. Και ακόμα δεν ξέρουμε ποιός θα είναι ο νέος προπονητής.
Νέος προπονητής
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Νέος προπονητής
Re: Νέος προπονητής
Αυτός γιατί δεν έπεσε σαν όνομα; Ας το προτείνουν εγώ μπας και το διαβάσει κάποιος και του γίνει πρόταση
έμεινε και πρόσφατα ελεύθερος
https://www.transfermarkt.de/paulo-sous ... ainer/8369
https://www.transfermarkt.de/paulo-sous ... ainer/8369
Re: Νέος προπονητής
Προπονητή που δουλεύει με χαρτάκι; Ταιριάζει και στο νέο μοντέλοektoras έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 01:30 Γιαιτί δεν συζητάνε την περίπτωση Χαραλάμπους που είναι νέος, φιλόδοξος με γνώση του ΠΑΟΚ και την Ελλάδας και έχει δείξει και πέντε πράγματα; λογικά δεν θα είναι ακριβός και δεν θα ζητήσει μεγάλο μπάτζετ.
Πιστεύω πιο εύκολα θα γίνει αποδεκτός από τον κόσμο και μπορεί να κρατήσει την ομάδα κοντά στους 3 της Αθήνας.
Re: Νέος προπονητής
Αγχωτική περίπτωση ο Πουσιτς. Είναι πολύ ιδιαίτερος οργανισμός ο ΠΑΟΚ με δίψα για τίτλους, όπως και το πρωτάθλημα με πολλή ένταση. Θα πρέπει να έχει γερό στομάχι για να αντέξει εδώ..
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1486
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Νέος προπονητής
Οι επόμενες 5 μέρες θα είναι κρίσιμες...
- These users thanked the author rade paprica for the post:
- Andrew R
Re: Νέος προπονητής
Ass and pussy-c γίναμε και συγγνώμη για το σεξιστικό, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Re: Νέος προπονητής
Ερωτηση. Μου πεταχτηκε στο fb μια αναρτηση του ινφλουενσερ του ΠΑΟΚ Πανακα. Ο οποιος λεει "διαχωριζω την θεση μου δε θα με παρετε μαζι σας" και κατι τετοια και λεει μετα ή να παρουμε τοπ προπονητη ή να μεινει ο λουτσεσκου, τι φαση; Τι διαχωριζει ακριβως και δε θα τον παρουν και μαζι τους. Εχει καμια θεση μεσα στην ΠΑΕ και δε το ξερουμε; Τι φαση ειναι ετουτος; 
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Νέος προπονητής
Το συστημα που παιζει ο Πουσιτς ειναι το 4-3-3?? Αν ναι με τν Ντελια τι θα γινει?? Μονο σοβαρες απαντησεις δεχομαι....

- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2220
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Νέος προπονητής
Ο Πανακας εννοεί ότι ενώ πάντα στήριζε τις επιλογές της διοίκησης, στην περίπτωση του Πουσιτς διαχωρίζει την θέση του.
Re: Νέος προπονητής
Ενταξει και ο Νικολιτς αλλαξε το συστημα που επαιζε πριν ερθει. Μακαρι να ηταν αυτο το προβλημα.
- These users thanked the author icue for the post (total 3):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, george188, astral
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2220
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Νέος προπονητής
Απαντήθηκε χθες πολύ σοβαρά από άλλα μέλη.Θα πωληθεί. Το σύστημα θα είναι το άλλοθι.Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:27 Το συστημα που παιζει ο Πουσιτς ειναι το 4-3-3?? Αν ναι με τν Ντελια τι θα γινει?? Μονο σοβαρες απαντησεις δεχομαι....![]()
![]()
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Νέος προπονητής
Οχι δεν έχει θέση στην ΠΑΕ, απλά πλέον και οι τρελοί υποστηρικτές του Ιβαν καταλαβαίνουν οτι δύσκολα τα πραγματα...embuji έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:25 Ερωτηση. Μου πεταχτηκε στο fb μια αναρτηση του ινφλουενσερ του ΠΑΟΚ Πανακα. Ο οποιος λεει "διαχωριζω την θεση μου δε θα με παρετε μαζι σας" και κατι τετοια και λεει μετα ή να παρουμε τοπ προπονητη ή να μεινει ο λουτσεσκου, τι φαση; Τι διαχωριζει ακριβως και δε θα τον παρουν και μαζι τους. Εχει καμια θεση μεσα στην ΠΑΕ και δε το ξερουμε; Τι φαση ειναι ετουτος;![]()
Θα δούμε πολλές κωλοτούμπες μέσα στην χρονια πιστεύω
Εκτός αν ο Πουσιτς μας βάλει τα γυαλιά...
Re: Νέος προπονητής
Α, οκ. Γιατι ετσι οπως το διαβασα λεω τι λεει αυτος ειναι στελεχος και διαφωνει; Εχει καποια αμεση σχεση με την ιδια την ΠΑΕ. Μου φανηκε κουλο.Unpsofable78 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:27 Ο Πανακας εννοεί ότι ενώ πάντα στήριζε τις επιλογές της διοίκησης, στην περίπτωση του Πουσιτς διαχωρίζει την θέση του.
Re: Νέος προπονητής
Γιατι δε τον ρωτας; Κολλητος σου ειναι.Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:27 Το συστημα που παιζει ο Πουσιτς ειναι το 4-3-3?? Αν ναι με τν Ντελια τι θα γινει?? Μονο σοβαρες απαντησεις δεχομαι....![]()
![]()