Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
nasos66
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Pc support

Δημοσίευση από nasos66 »

Παιδια καλημέρα.Εχω ένα λαπ τοπ με windows 10 και θελω να κατεβασω κατι για προστασια.(σε free download).Καμια πληροφορια?Δεμ ξερω αν τα 10 εχουν ενσωματομενο προγραμμα η κατι άλλο.
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: Pc support

Δημοσίευση από maikopoulos »

Bitdefender. http://www.bitdefender.com/solutions/free.html
Τα τελευταία χρόνια βγαίνει το καλύτερο δωρεάν antivirus στα τεστ. Απλά αφού το εγκαταστήσεις, κάνε register (δωρεάν) για να μην βγάζει trial period.
nasos66
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Pc support

Δημοσίευση από nasos66 »

Ευχαριστω πολυ
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Pc support

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

Τα περισσοτερα νεα λαπτοπ εχουν χωρο και για ssd ή δευτερο hdd. Ελπιζω να εχει και καποια στιγμη να του περασεις εναν ssd γιατι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα και στο λειτουργικο σου και σε βαριες εφαρμογες.

Για προστασια που λεει ο αλλος φιλος εγω με το αβαστ τα 5 τελευταια χρονια ειμαι ησυχος. Το bitdefender δε το εχω δοκιμασει αλλα κ γω εχω διαβασει πολυ καλα σχολια.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Θα προτείνω επιπλέον το Avira, που επίσης βγαίνει στα κορυφαία στα τεστ, και με αρκετά λιγότερα false alarms από το avast που είχα παλιότερα
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

Το καλυτερο free antivirus για το 2015 βγηκε το BitDefender
Απο κοντα το Avira, το Panda και το Qihoo κατα σειρα.
Τα χειροτερα ηταν το Avast και το AVG!

Εικόνα
nasos66
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Pc support

Δημοσίευση από nasos66 »

ευχαριστω παιδια,κατεβασα το bitdefender και βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από Equalizer »

Λοιπόν έχω το εξής θέμα, το παραθέτω χωρίς να έχω πολλές ελπίδες λύσεις :

Καινούριο, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ τάμπλετ ACER iconia 8 ιντσών, αγοράστηκε προ ολίγων εβδομάδων.

Η χρήση που του έγινε ήταν τελείως απλή, χωρίς ζορίσματα και κακομεταχειρίσεις. Μετά απο 15 μέρες ξαφνικά σταμάτησε να ανταποκρίνεται. Η οθόνη δεν άναβε, χωρίς να υπάρχει θέμα άδειας μπαταρίας.
Μια μίνι έρευνα έδειξε πως η acer εμφανίζει κάποιες φορές αυτό το θέμα, καθώς τα τάμπλετ της πέφτουν σε "sleep mode" και μπορεί μέτα απο λίγες μέρες να ξυπνήσουν σα να μην άλλαξε τίποτα, μπορεί και οχι. Διάφορες προτάσεις περί φόρτισης, παρατεταμένου πατήματος κουμπιών κλπ ΔΕΝ έπιασαν.

Κάποιος τεχνίτης ΤΗΣ ACER που μίλησα είπε επίσης οτι μπορεί να συμβαίνει λόγω φορτιστή.

Τις επόμενες μέρες θα το αναλάβει αναγκαστικά το κατάστημα απ όπου αγοράστηκε το προιόν, αφού η acer στην Ελλάδα έλεγε όλο μισόλογα και δεν υπήρχε χρόνος να δοθεί λύση.

Έχετε κάτι κατά νου, κάποια πρόταση ή συμβουλή;
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

Βάλτο να φορτίζει όλο το βράδυ και το πρωί ξεκουμπωσε το βύσμα και κουμπουσετο στα καπάκια. Εγώ έτσι ξύπνησα το δικό μου ταμπλέτ (nexus 9) από deep sleep. Μπορεί να πιάσει...

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από Equalizer »

Και μετά πως το συγκράτησες απο νέα νάρκη;
:D
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Pc support

Δημοσίευση από aquila »

Εγω με ιδιο προβλημα σε asus tablet το πηγα καταστημα και απαιτησα αλλαγη οχι επισκευη και μου την εκαναν.


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

rainmaker έγραψε:Και μετά πως το συγκράτησες απο νέα νάρκη;
:D
Δεν το άφησα να αδειάσει η μπαταρία ποτέ...

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από Equalizer »

Μα ΔΕΝ ήταν θέμα αδειάσματος; Να μη σου πω οτι τη νύχτα που το έπαθε, ήταν στη μπρίζα..
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

Δοκιμαστο εσύ δεν χάνεις τίποτα

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Pc support

Δημοσίευση από K_geo »

rainmaker έγραψε:Έχετε κάτι κατά νου, κάποια πρόταση ή συμβουλή;
ναι.

μην ξαναπαρεις acer. :lol:

αν ντε και καλα θες κατα απο a, παρε asus.

εγγύηση.

:mrgreen:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”