Pc support
Re: Pc support
Παιδια καλημέρα.Εχω ένα λαπ τοπ με windows 10 και θελω να κατεβασω κατι για προστασια.(σε free download).Καμια πληροφορια?Δεμ ξερω αν τα 10 εχουν ενσωματομενο προγραμμα η κατι άλλο.
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
Re: Pc support
Bitdefender. http://www.bitdefender.com/solutions/free.html
Τα τελευταία χρόνια βγαίνει το καλύτερο δωρεάν antivirus στα τεστ. Απλά αφού το εγκαταστήσεις, κάνε register (δωρεάν) για να μην βγάζει trial period.
Τα τελευταία χρόνια βγαίνει το καλύτερο δωρεάν antivirus στα τεστ. Απλά αφού το εγκαταστήσεις, κάνε register (δωρεάν) για να μην βγάζει trial period.
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: Pc support
Τα περισσοτερα νεα λαπτοπ εχουν χωρο και για ssd ή δευτερο hdd. Ελπιζω να εχει και καποια στιγμη να του περασεις εναν ssd γιατι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα και στο λειτουργικο σου και σε βαριες εφαρμογες.
Για προστασια που λεει ο αλλος φιλος εγω με το αβαστ τα 5 τελευταια χρονια ειμαι ησυχος. Το bitdefender δε το εχω δοκιμασει αλλα κ γω εχω διαβασει πολυ καλα σχολια.
Για προστασια που λεει ο αλλος φιλος εγω με το αβαστ τα 5 τελευταια χρονια ειμαι ησυχος. Το bitdefender δε το εχω δοκιμασει αλλα κ γω εχω διαβασει πολυ καλα σχολια.
Re: Pc support
Θα προτείνω επιπλέον το Avira, που επίσης βγαίνει στα κορυφαία στα τεστ, και με αρκετά λιγότερα false alarms από το avast που είχα παλιότερα
Re: Pc support
Το καλυτερο free antivirus για το 2015 βγηκε το BitDefender
Απο κοντα το Avira, το Panda και το Qihoo κατα σειρα.
Τα χειροτερα ηταν το Avast και το AVG!

Απο κοντα το Avira, το Panda και το Qihoo κατα σειρα.
Τα χειροτερα ηταν το Avast και το AVG!

Re: Pc support
Λοιπόν έχω το εξής θέμα, το παραθέτω χωρίς να έχω πολλές ελπίδες λύσεις :
Καινούριο, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ τάμπλετ ACER iconia 8 ιντσών, αγοράστηκε προ ολίγων εβδομάδων.
Η χρήση που του έγινε ήταν τελείως απλή, χωρίς ζορίσματα και κακομεταχειρίσεις. Μετά απο 15 μέρες ξαφνικά σταμάτησε να ανταποκρίνεται. Η οθόνη δεν άναβε, χωρίς να υπάρχει θέμα άδειας μπαταρίας.
Μια μίνι έρευνα έδειξε πως η acer εμφανίζει κάποιες φορές αυτό το θέμα, καθώς τα τάμπλετ της πέφτουν σε "sleep mode" και μπορεί μέτα απο λίγες μέρες να ξυπνήσουν σα να μην άλλαξε τίποτα, μπορεί και οχι. Διάφορες προτάσεις περί φόρτισης, παρατεταμένου πατήματος κουμπιών κλπ ΔΕΝ έπιασαν.
Κάποιος τεχνίτης ΤΗΣ ACER που μίλησα είπε επίσης οτι μπορεί να συμβαίνει λόγω φορτιστή.
Τις επόμενες μέρες θα το αναλάβει αναγκαστικά το κατάστημα απ όπου αγοράστηκε το προιόν, αφού η acer στην Ελλάδα έλεγε όλο μισόλογα και δεν υπήρχε χρόνος να δοθεί λύση.
Έχετε κάτι κατά νου, κάποια πρόταση ή συμβουλή;
Καινούριο, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ τάμπλετ ACER iconia 8 ιντσών, αγοράστηκε προ ολίγων εβδομάδων.
Η χρήση που του έγινε ήταν τελείως απλή, χωρίς ζορίσματα και κακομεταχειρίσεις. Μετά απο 15 μέρες ξαφνικά σταμάτησε να ανταποκρίνεται. Η οθόνη δεν άναβε, χωρίς να υπάρχει θέμα άδειας μπαταρίας.
Μια μίνι έρευνα έδειξε πως η acer εμφανίζει κάποιες φορές αυτό το θέμα, καθώς τα τάμπλετ της πέφτουν σε "sleep mode" και μπορεί μέτα απο λίγες μέρες να ξυπνήσουν σα να μην άλλαξε τίποτα, μπορεί και οχι. Διάφορες προτάσεις περί φόρτισης, παρατεταμένου πατήματος κουμπιών κλπ ΔΕΝ έπιασαν.
Κάποιος τεχνίτης ΤΗΣ ACER που μίλησα είπε επίσης οτι μπορεί να συμβαίνει λόγω φορτιστή.
Τις επόμενες μέρες θα το αναλάβει αναγκαστικά το κατάστημα απ όπου αγοράστηκε το προιόν, αφού η acer στην Ελλάδα έλεγε όλο μισόλογα και δεν υπήρχε χρόνος να δοθεί λύση.
Έχετε κάτι κατά νου, κάποια πρόταση ή συμβουλή;
Re: Pc support
Βάλτο να φορτίζει όλο το βράδυ και το πρωί ξεκουμπωσε το βύσμα και κουμπουσετο στα καπάκια. Εγώ έτσι ξύπνησα το δικό μου ταμπλέτ (nexus 9) από deep sleep. Μπορεί να πιάσει...
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Pc support
Εγω με ιδιο προβλημα σε asus tablet το πηγα καταστημα και απαιτησα αλλαγη οχι επισκευη και μου την εκαναν.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Pc support
Δεν το άφησα να αδειάσει η μπαταρία ποτέ...rainmaker έγραψε:Και μετά πως το συγκράτησες απο νέα νάρκη;
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Pc support
Μα ΔΕΝ ήταν θέμα αδειάσματος; Να μη σου πω οτι τη νύχτα που το έπαθε, ήταν στη μπρίζα..
Re: Pc support
ναι.rainmaker έγραψε:Έχετε κάτι κατά νου, κάποια πρόταση ή συμβουλή;
μην ξαναπαρεις acer.
αν ντε και καλα θες κατα απο a, παρε asus.
εγγύηση.