Equalizer έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 12:54
Special 4 έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 12:43
Ή μήπως πέρσι δεν έμεινε, επειδή πέρα από κάποιον Πούσιτς, δεν υπήρχε η ολοσχερής έλλειψη ικανότητας να φέρουν κάποιον προπονητή αξιώσεων και όχι κάποιον μαθητευόμενο μάγο, ωσάν Χάρι Πότερ.
Ρε μάγκες σόρρυ τώρα αλλά αυτές τις μπαρούφες τις πιστεύετε και τις λέτε;
Τι είδους φοβερή και τρομερή "ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ" χρειάζεται για να πας να φέρεις ένα προπονητή;
Όταν δηλαδή ο Αρούλης έφερε τον Κουπερ, ήταν λόγω φοβερής οργανωσης, οργανογράμματος, καταπληκτικής διοίκησης και τρομερών υποδομών;
Όταν ο ΠΑΟΚ έφερνε τον Στεφενς το 13 όλα δούλευαν ρολόι να φανταστώ; Σποϊλερ: Ο ΠΑΟΚ από τότε είναι εκατό επίπεδα πάνω λειτουργικά και οργανωτικά.
Ή όταν χτυπούσαμε την πόρτα του Πελεγκρίνι το 2010;
Ή όταν πήγαμε ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ και αγοράσαμε έναν φέρελπι προπονητή από την Πορτογαλία;
Ποιον τρολάρετε όταν τα λέτε αυτά;
Ο ΠΑΟΚ πέρυσι ΔΕΝ έκανε σοβαρή έρευνα για προπονητή γιατί δεν ήθελε να αλλάξει προπονητή. Είναι τόσο απλό. Ούτε φέτος έχουμε πειστεί οτι θέλει να αλλάξει προπονητή. Είναι ΠΙΘΑΝΟ να το κάνει, γιατί κέρδισαν πόντους όσοι κοντά στην ομάδα πίστευαν ήδη οτι έχει κλείσει τον κύκλο του και έβαζαν στο τραπέζι την πρόταση αλλαγής. Και βεβαίως φταίει ο ίδιος που έχασε πόντους γιατί έκανε σοβαρά λάθη φέτος - απολύτως σεβαστές και λαμβάνονται υπόψη οι δυσκολίες που πέρασε, παραμένει όμως πραγματικότητα οτι η πορεία του και πέρυσι και φέτος έχει σοβαρά μελανά σημεία (προπονητικώς) στα οποία κλείνουμε τα μάτια αποκλειστικά και μόνο επειδή "η διοίκηση είναι χειρότερη". Τι είδους αντικειμενικό κριτήριο είναι αυτό;
Αμαν πια με το μηδενισμό, αηδία έχει καταντήσει.
Έχετε αυτο-πειστεί οτι ο ΠΑΟΚ είναι ένα διαλυμένο κωλοχώρι και ΟΛΑ με κάποιο μαγικό τροπο πάνε στον αυτόματο επειδή ο Λουτσέσκου κρατάει όλα τα τμήματα με καλές σχέσεις και σκουφιά.
Ε δεν είναι ετσι. Χωνέψτε το.
Εκατό στραβά υπάρχουν, αλλά κάποιοι άνθρωποι πληρώνουν και κάποιοι άνθρωποι ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ώστε ο ΠΑΟΚ να είναι σε ένα καλο (ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΟ) επίπεδο.
Και θέλει να πάει καλύτερα. Και θέλει διορθώσεις ναι.
Τελικά αγαπητέ
@Equalizer μάλλον δεν ήταν φήμες τα περσινά για Πούσιτς και εν τέλει συνεχίζω να επιμένω ότι χρειάζονται και ικανότητες και πολλά εχέγγυα για να φέρεις έναν προπονητή αξιώσεων.
Τώρα αν ο Πούσιτς θα μας βγει Στανόγεβιτς που δεν θα προλάβει καν την παρέλαση ή θα μας βγει κάτι όπως ο Λουτσέσκου δεν είμαστε προφήτες να το προδικάσουμε.
Μένει να φανεί. Πάντως δεν είμαστε στο 2017. Είμαστε στο 2026.
Στο 2017 δεν υπήρχε ο οίστρος να βγαίνουν οι ΑΡΔ να διατυμπανίζουν όλη μέρα ότι την χρονιά που πέρασε είχαμε το μεγαλύτερο μπάτζετ της ιστορίας μας με 75 - 78 εκατομμύρια.
Τώρα προφανώς υπάρχει αυτός ο ακατάληπτος οίστρος να επικοινωνηθεί αυτό.
Το 2017 ή το 2019 επαναλαμβάνω, δεν υπήρχε.
Πολλά άλλαξαν από το 2019.
Αυτό όταν το καταλάβουν ίσως δούμε κάτι προς το θετικότερο.
Αλλά δεν βλέπω να θέλουν να το καταλάβουν.