Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1190
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....
Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....
Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....
Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
- These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 2):
- paokspren, xyz_o_peponas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Θα έλεγα ο Μάγκνουσον του Λεβαδειακού και ο Κρίσμανιτς του ΟΦΗ.sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:16 Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Έχει κι άλλους που ίσως την παλεύουν αμυντικά αλλά δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε ψηλή ζώνη άμυνας, build up κτλ.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6547
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
O Μπεμπα......love love love........μακαρι αλλα που;Dimitrisou έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:36Αν δεν έχει προτάσεις από πιο μεγάλα πρωταθλήματα υπάρχει ο Μπέμπα.embuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Ο Χατζηδιακος για 4ο στόπερ με ψήνει..αλλά θα θέλει;
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
- Dimitrisou
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο μάνατζερ του ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός. Εσυ πες ότι χάλασε για 100 χιλιάρικα.Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:19 Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....
Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....
Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
- These users thanked the author Nassos for the post (total 5):
- navigator11, Unpsofable78, Ally Samagoal, Aigle_Noir, Newgen9
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2177
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
2,5 τον πήρε η Κοπεγχάγη, όχι 1,5
- These users thanked the author thanasakiss4 for the post:
- Aigle_Noir
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 579
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σε highlights που είδα, τέρμα δεξιά μπακ τον ειδαMagdiTolba έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51 Ο Παλινοστούντο σε τι σχήμα έπαιζε πίσω δεξί στόπερ? Με 4?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Νομίζω αυτός της λεβαντε είναι καλή περίπτωση και σε καλή ηλικία
- These users thanked the author george188 for the post (total 4):
- paokspren, Unpsofable78, Newgen9, Gregk19262000
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21318
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυτό το ποσό πάντως, πάτωμα 100 - ταβάνι 200 χιλιαρικάκια, δε μεταβάλλεται ανεξαρτήτως περίπτωσης ανευόδωτης μεταγραφής. Είτε πρόκειται για τον Χατζηδιάκο είτε για τον Γκριεζμάν, σε περίπτωση που κατά φαντασίαν μας παρουσίαζε καμία βοθροσπορδ, σπορτάιμ ή άλλο μέσο μαζικής εντεροανακατωσούρας ως διαπραγματευθέντες την απόκτησή του.Nassos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:29Ο μάνατζερ του ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός. Εσυ πες ότι χάλασε για 100 χιλιάρικα.Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:19 Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....
Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....
Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
Αμετάβλητο εις τους των αιώνων αιώνας, λαίμαι.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
- Unpsofable78, Mica, Ally Samagoal, Dimitrisou
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καλούτσικος είναι ο Μαγκνουσον ναι όχι τοπ. Νταξει δε ξέρω μου φαίνονται πολλά για Χάτζη. Σε τέτοια χρήματα που συζητάμε 2-3 εκ σίγουρα θα έχει καλύτερες λύσεις και πιο μικρούς σε ηλικία ενδεχομένως.paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:25Θα έλεγα ο Μάγκνουσον του Λεβαδειακού και ο Κρίσμανιτς του ΟΦΗ.sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:16 Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Έχει κι άλλους που ίσως την παλεύουν αμυντικά αλλά δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε ψηλή ζώνη άμυνας, build up κτλ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είναι όσο είναι (και περισσότερο) το Μουκουντί Ρέλβας ΒίνταMontrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 5):
- anaximandros4, Mica, Aigle_Noir, Unpsofable78, george188
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Υποτίθεται ότι κουμάντο πλέον κάνουν ματος βιερινια, αλλά πάλι ανακύκλωση ονομάτων βλέπω….αυτο το πουλί τον χατζηδιακο πάλι πριν δυο χρόνια δεν τον θέλαμε ;
Υ.Γ μάλλον ήρθε ματος βιερινια Κ από τους τόσους χιλιάδες ποδοσφαιριστές που υπάρχουν τον έχουν πολύ ψηλά στην λίστα.
Υ.Γ μάλλον ήρθε ματος βιερινια Κ από τους τόσους χιλιάδες ποδοσφαιριστές που υπάρχουν τον έχουν πολύ ψηλά στην λίστα.
- These users thanked the author MikeStr4 for the post:
- Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μάγκες μια συμβουλή πολύ φιλικά....υπάρχει κι άλλη ζωή πλέον της μιζέριας γύρω απ' τον πλανήτη ΠΑΟΚ...μπαίνω κάνα δυο φορές τη μέρα, χάνω τζάμπα κάνα μισάωρο να διαβάζω ποσταρίσματα και πάω στη γυναίκα μου και γκρινιάζω γιατί δεν κρεβατομουρμουριαζει....ορισμένοι την διυληση του κώνωπα την έχετε πάει σε επίπεδα που δεν είχε φανταστεί ούτε ο κωνωπας....πάρτε κάνα φίλο για κάνα μπυρακι, ωραία είναι κι εκτός δικτύου....μην ψάχνετε το "και" του άλλου ούτε ποιανού καλά είναι πιο μεγάλα και ποιος κάνει κουμάντο και τι είπε και δεν είπε ο άλλος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sardan την Κυρ 28 Ιουν 2026, 00:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Sardan for the post (total 3):
- Newgen9, Aigle_Noir, trouman