Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1190
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....

Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....

Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 2):
paokspren, xyz_o_peponas
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokspren »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:16 Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Θα έλεγα ο Μάγκνουσον του Λεβαδειακού και ο Κρίσμανιτς του ΟΦΗ.

Έχει κι άλλους που ίσως την παλεύουν αμυντικά αλλά δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε ψηλή ζώνη άμυνας, build up κτλ.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6547
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Dimitrisou έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:36
embuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;

Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Αν δεν έχει προτάσεις από πιο μεγάλα πρωταθλήματα υπάρχει ο Μπέμπα.
Ο Χατζηδιακος για 4ο στόπερ με ψήνει..αλλά θα θέλει;
O Μπεμπα......love love love........μακαρι αλλα που;
These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
Dimitrisou
Nassos
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nassos »

Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:19 Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....

Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....

Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
Ο μάνατζερ του ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός. Εσυ πες ότι χάλασε για 100 χιλιάρικα.
These users thanked the author Nassos for the post (total 5):
navigator11, Unpsofable78, Ally Samagoal, Aigle_Noir, Newgen9
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2177
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

2,5 τον πήρε η Κοπεγχάγη, όχι 1,5
These users thanked the author thanasakiss4 for the post:
Aigle_Noir
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 579
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από MagdiTolba »

MagdiTolba έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51 Ο Παλινοστούντο σε τι σχήμα έπαιζε πίσω δεξί στόπερ? Με 4?
Σε highlights που είδα, τέρμα δεξιά μπακ τον ειδα
george188
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από george188 »

Νομίζω αυτός της λεβαντε είναι καλή περίπτωση και σε καλή ηλικία
These users thanked the author george188 for the post (total 4):
paokspren, Unpsofable78, Newgen9, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21318
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

Nassos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:29
Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:19 Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....

Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....

Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
Ο μάνατζερ του ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός. Εσυ πες ότι χάλασε για 100 χιλιάρικα.
Αυτό το ποσό πάντως, πάτωμα 100 - ταβάνι 200 χιλιαρικάκια, δε μεταβάλλεται ανεξαρτήτως περίπτωσης ανευόδωτης μεταγραφής. Είτε πρόκειται για τον Χατζηδιάκο είτε για τον Γκριεζμάν, σε περίπτωση που κατά φαντασίαν μας παρουσίαζε καμία βοθροσπορδ, σπορτάιμ ή άλλο μέσο μαζικής εντεροανακατωσούρας ως διαπραγματευθέντες την απόκτησή του.
Αμετάβλητο εις τους των αιώνων αιώνας, λαίμαι.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
Unpsofable78, Mica, Ally Samagoal, Dimitrisou
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από sotos26 »

paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:25
sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:16 Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Θα έλεγα ο Μάγκνουσον του Λεβαδειακού και ο Κρίσμανιτς του ΟΦΗ.

Έχει κι άλλους που ίσως την παλεύουν αμυντικά αλλά δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε ψηλή ζώνη άμυνας, build up κτλ.
Καλούτσικος είναι ο Μαγκνουσον ναι όχι τοπ. Νταξει δε ξέρω μου φαίνονται πολλά για Χάτζη. Σε τέτοια χρήματα που συζητάμε 2-3 εκ σίγουρα θα έχει καλύτερες λύσεις και πιο μικρούς σε ηλικία ενδεχομένως.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18822
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από aivas19 »

Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Είναι όσο είναι (και περισσότερο) το Μουκουντί Ρέλβας Βίντα
These users thanked the author aivas19 for the post (total 5):
anaximandros4, Mica, Aigle_Noir, Unpsofable78, george188
Nassos
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nassos »

Από τα μέχρι τωρα ονόματα πάντως, φαίνεται να ανακατεύεται και ο τσικνας λίγο.
These users thanked the author Nassos for the post:
george188
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από MikeStr4 »

Υποτίθεται ότι κουμάντο πλέον κάνουν ματος βιερινια, αλλά πάλι ανακύκλωση ονομάτων βλέπω….αυτο το πουλί τον χατζηδιακο πάλι πριν δυο χρόνια δεν τον θέλαμε ;

Υ.Γ μάλλον ήρθε ματος βιερινια Κ από τους τόσους χιλιάδες ποδοσφαιριστές που υπάρχουν τον έχουν πολύ ψηλά στην λίστα.
These users thanked the author MikeStr4 for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Sardan »

Μάγκες μια συμβουλή πολύ φιλικά....υπάρχει κι άλλη ζωή πλέον της μιζέριας γύρω απ' τον πλανήτη ΠΑΟΚ...μπαίνω κάνα δυο φορές τη μέρα, χάνω τζάμπα κάνα μισάωρο να διαβάζω ποσταρίσματα και πάω στη γυναίκα μου και γκρινιάζω γιατί δεν κρεβατομουρμουριαζει....ορισμένοι την διυληση του κώνωπα την έχετε πάει σε επίπεδα που δεν είχε φανταστεί ούτε ο κωνωπας....πάρτε κάνα φίλο για κάνα μπυρακι, ωραία είναι κι εκτός δικτύου....μην ψάχνετε το "και" του άλλου ούτε ποιανού καλά είναι πιο μεγάλα και ποιος κάνει κουμάντο και τι είπε και δεν είπε ο άλλος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sardan την Κυρ 28 Ιουν 2026, 00:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Sardan for the post (total 3):
Newgen9, Aigle_Noir, trouman
george188
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από george188 »

Λογικό δεν είναι να υπάρχουν και παίκτες που έχουν ήδη τσεκαριστει? Στα υπόλοιπα που βλέπεις ανακύκλωση?
These users thanked the author george188 for the post:
Maklaz
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2135
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Maklaz »

Οι Μάτος - Βιερίνια ήταν προσθήκες στο scouting team; :roll:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”