Θεόδωρος Ζαγοράκης
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Προφανώς εδώ έχει γίνει μια παρεξήγηση. Η φράση "δεν τους θέλουμε στη γιορτή μας", τουλάχιστον με την έννοια που την έγραψα εγώ, δεν έχει γεωγραφικό προσδιορισμό. Δεν σημαίνει ¨μην έρθετε στο γήπεδο". Όπως ακριβώς το διευκρίνισε και ο Τεό σήμερα.
Σημαίνει δεν τους θέλουμε στη νέα εποχή που ξημέρωσε στον ΠΑΟΚ μας. Μιζέριες, γκρίνιες, κακομοιριές, Δον Κιχώτες, αισθήματα καταδίωξης, ηττοπάθειες, σενάρια συνομωσιών, ίντριγκες και άλλα τέτοια δεν έχουν καμία θέση στο νέο ΠΑΟΚ που οικοδομείται αυτά τα χρόνια. Αυτή είναι για μένα η εξήγηση της έννοιας "δεν τους θέλουμε στη γιορτή μας". Το γεγονός και μόνο ότι πολλοί το εκλάβατε ως γεωγραφικό προσδιορισμό (δεν τους θέλουμε στο γήπεδο) δείχνει ότι δεν έχετε εμβαθύνει στην ουσία του πράγματος. Και η ουσία του πράγματος είναι ότι τα καρκινώματα φεύγουν σιγά-σιγά από τον ΠΑΟΚ.
Σιγά-σιγά, αλλά φεύγουν....
Σίγουρα υπάρχουν και πιο αποδεκτές εκφράσεις για να πεις ότι κάποιος λέει βλακείες. Ειδικά όταν αυτές τις βλακείες τις λέει ένας άνθρωπος κοντά 40 χρονών, που όταν πανηγύριζε το πρωτάθλημα το 1985 μέσα στο ΟΑΚΑ πολλοί από τούτο εδώ το forum δεν είχαν γεννηθεί ακόμα.
Ευχαριστώ
Σημαίνει δεν τους θέλουμε στη νέα εποχή που ξημέρωσε στον ΠΑΟΚ μας. Μιζέριες, γκρίνιες, κακομοιριές, Δον Κιχώτες, αισθήματα καταδίωξης, ηττοπάθειες, σενάρια συνομωσιών, ίντριγκες και άλλα τέτοια δεν έχουν καμία θέση στο νέο ΠΑΟΚ που οικοδομείται αυτά τα χρόνια. Αυτή είναι για μένα η εξήγηση της έννοιας "δεν τους θέλουμε στη γιορτή μας". Το γεγονός και μόνο ότι πολλοί το εκλάβατε ως γεωγραφικό προσδιορισμό (δεν τους θέλουμε στο γήπεδο) δείχνει ότι δεν έχετε εμβαθύνει στην ουσία του πράγματος. Και η ουσία του πράγματος είναι ότι τα καρκινώματα φεύγουν σιγά-σιγά από τον ΠΑΟΚ.
Σιγά-σιγά, αλλά φεύγουν....
Σίγουρα υπάρχουν και πιο αποδεκτές εκφράσεις για να πεις ότι κάποιος λέει βλακείες. Ειδικά όταν αυτές τις βλακείες τις λέει ένας άνθρωπος κοντά 40 χρονών, που όταν πανηγύριζε το πρωτάθλημα το 1985 μέσα στο ΟΑΚΑ πολλοί από τούτο εδώ το forum δεν είχαν γεννηθεί ακόμα.
Ευχαριστώ
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αμάν ρε kos, πόσες φορές θα μου την πεις...kos έγραψε: ΥΓ3. DimisK εχω σκοπο να σε θιξω.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αλλη μια και τελειωσα
δεν τους θελεις στην νέα εποχή που ξημέρωσε στον ΠΑΟΚ μας αλλα τους θελεις στο γηπεδο?
η νεα εποχη του ΠΑΟΚ μας εχει σχεση με την νεα εποχη που ελεγε ο γιωργακης το 2004 ή ειναι αλλη πιο νεα? εχει και συμμετοχικη δημοκρατια το σεναριο?
δεν τους θελεις στην νέα εποχή που ξημέρωσε στον ΠΑΟΚ μας αλλα τους θελεις στο γηπεδο?
η νεα εποχη του ΠΑΟΚ μας εχει σχεση με την νεα εποχη που ελεγε ο γιωργακης το 2004 ή ειναι αλλη πιο νεα? εχει και συμμετοχικη δημοκρατια το σεναριο?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
οπως λεει και ο λαος της γριας που!@#$% της φταινε οι τριχες....αν θελει καποιος να βρει δικαιολογιες και παρερμηνειες και μ@λ@κιες τουμπανα θα βρει και παλι θα μιζεριαζει και στραβο το ενα στραβο το αλλο και παει λεγοντας...εγω αυτο που ξερω εινια οτι μαθαμε πολλοι τωρα την καραμελα της ''καλοπιστης κριτικης''(ετσι τωρα μεταφραζεται η γκρινια τρομαρα μας) και δεν μας σταματαει τιποτα...μου θυμιζει οταν ο μπους πηγε στο ιρακ και καλα για τα πυρηνικα και τον πολεμο κατα της τρομοκρατιας και οχι για τα πετρελαια...μονοι μας φθειρουμε τον προεδρο μας και μονοι μας στο τελος θα βγαλουμε τα ματια μας εγω αυτο καταλαβαινω τουλαχιστον...και δεν θελω να ξερω τι ξημερωνει μετα σε περιπτωση που φυγει ο τεο...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
kos έγραψε: η νεα εποχη του ΠΑΟΚ μας εχει σχεση με την νεα εποχη που ελεγε ο γιωργακης το 2004 ή ειναι αλλη πιο νεα? εχει και συμμετοχικη δημοκρατια το σεναριο?
Α καλά, η νέα εποχή πλέον είναι ντεμοντέ ως έκφραση kos. Πρέπει να ανακαλύψουμε καμιά καινούργια!! Χαχα!!
Όσον αφορά στο θέμα μας τώρα, θα έλεγα να σταματήσουμε εδώ. Πρώτον γιατί... πείνασα και είναι η ώρα να τσιμπήσω κάτι και δεύτερον γιατί έχω την εντύπωση ότι όλοι μας έχουμε τον ίδιο στόχο, αλλά προτείνουμε διαφορετικές διαδρομές για να φτάσουμε σε αυτόν.
Εμένα μου αρκεί κάποια στιγμή να φτάσουμε επιτέλους σε αυτόν τον στόχο κι ας φτάσουμε έστω και με τα πόδια!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δημητρη θα στην πω και γω...
Και τι θα τσιμπήσεις?? Κάνα κοπάδι γουρουνόπουλα???

Πάλι πείνασες???DimisK έγραψε: Πρώτον γιατί... πείνασα και είναι η ώρα να τσιμπήσω κάτι
Και τι θα τσιμπήσεις?? Κάνα κοπάδι γουρουνόπουλα???
- pegasos650
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 20:20
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
τελικά ποιος οριζει τα ορια κριτικης και γκρινιας;;;;;;
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΩΜΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;
http://www.indianbet.blogspot.com
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΩΜΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;
http://www.indianbet.blogspot.com
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μην ακούς διαδόσεις Γιάννη μου. Αυτοί που τα λένε με ζουλεύουν, γι' αυτό τα διαδίδουν. Μην αρχίσω τώρα και λέω ονόματα....gika έγραψε:Δημητρη θα στην πω και γω...![]()
![]()
Πάλι πείνασες???DimisK έγραψε: Πρώτον γιατί... πείνασα και είναι η ώρα να τσιμπήσω κάτι
Και τι θα τσιμπήσεις?? Κάνα κοπάδι γουρουνόπουλα???
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ρε μη βάζειςς το μπλογκ σου συνέχεια...pegasos650 έγραψε:τελικά ποιος οριζει τα ορια κριτικης και γκρινιας;;;;;;
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΩΜΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;
http://www.indianbet.blogspot.com
Κάποιος ανμτιν ή μοντ να κοιτάξει λίγο το θέμα...
Ο συγκεκριμένος χρήστης έχει ξαναφάει μπαν (παραπάνω απο μία φορα αν δεν κάνω λάθος) για τον λόγο της άσκοπης προβολής και διαφημήσης του μπλογκ του, κάτι που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ απο τους κανόνες του φόρουμ...
Φίλε μου μπορείς να διαβάσεις λίγο τους κανόνες? Μπορεις να συμβαδίσεις ναι ή ου??
Οπως είχαν πει και οι μοντ παλιότερα που είχες φάει μπαν, αμα θες γράφε την άποψη σου εδώ και μην μας παραθέτεις το μπλογκ σου... ΕΛΕΟΣ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ολοι εδώ κρίνονται αγαπητέ Δημητρη...DimisK έγραψε:Μην ακούς διαδόσεις Γιάννη μου. Αυτοί που τα λένε με ζουλεύουν, γι' αυτό τα διαδίδουν. Μην αρχίσω τώρα και λέω ονόματα....gika έγραψε:Δημητρη θα στην πω και γω...![]()
![]()
Πάλι πείνασες???DimisK έγραψε: Πρώτον γιατί... πείνασα και είναι η ώρα να τσιμπήσω κάτι
Και τι θα τσιμπήσεις?? Κάνα κοπάδι γουρουνόπουλα???
![]()
![]()
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
pegasos650 έγραψε:τελικά ποιος οριζει τα ορια κριτικης και γκρινιας;;;;;;
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΩΜΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;
http://www.indianbet.blogspot.com
Αυτό το ζήτημα πραγματικά είναι τεράστιο και σηκώνει πολύ συζήτηση. Πάντως το ερώτημά σου είναι εύλογο. Και σίγουρα η απάντηση δεν μπορεί να είναι άσπρο ή μαύρο.
Σε πρώτη φάση θα έλεγα ότι η επικοδομητική κριτική είναι αυτή που δίνει παράλληλα και προτάσεις και λύσεις. Π.χ. δεν γουστάρω τον Γκαγκάτση γιατί είναι λαμόγιο. ΟΚ. Σεβαστό. Ποιόν θέλεις όμως στη θέση του; Αν δεν δώσεις εναλλακτική, η κριτική για μένα είναι αρνητική, απλώς. Το να κρίνω είναι εύκολο, το να προτείνω είναι δύσκολο.
Δεν γουστάρω τον Ζαγοράκη γιατί άνοιξε παρτίδες με τον Κατσαρή. Και ο Κατσαρής για μένα είναι λαμόγιο. ΟΚ. Σεβαστό κι αυτό. Τι να έκανε όμως ο Ζαγοράκης που όταν χρειάστηκε βοήθεια σε μια σειρά σοβαρών ζητημάτων, ο Κατσαρής του την έδωσε και μάλιστα απλόχερα; Να τον αγνοήσει; Πες μου τι να έκανε. Πρότεινέ μου....
Πάντως το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζω τώρα...Θέλει πολύ κουβέντα....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
+8734232 και μισόSera4 έγραψε:οπως λεει και ο λαος της γριας που!@#$% της φταινε οι τριχες....αν θελει καποιος να βρει δικαιολογιες και παρερμηνειες και μ@λ@κιες τουμπανα θα βρει και παλι θα μιζεριαζει και στραβο το ενα στραβο το αλλο και παει λεγοντας...εγω αυτο που ξερω εινια οτι μαθαμε πολλοι τωρα την καραμελα της ''καλοπιστης κριτικης''(ετσι τωρα μεταφραζεται η γκρινια τρομαρα μας) και δεν μας σταματαει τιποτα...μου θυμιζει οταν ο μπους πηγε στο ιρακ και καλα για τα πυρηνικα και τον πολεμο κατα της τρομοκρατιας και οχι για τα πετρελαια...μονοι μας φθειρουμε τον προεδρο μας και μονοι μας στο τελος θα βγαλουμε τα ματια μας εγω αυτο καταλαβαινω τουλαχιστον...και δεν θελω να ξερω τι ξημερωνει μετα σε περιπτωση που φυγει ο τεο...
μικρομεγαλισμοί είναι αυτά φίλε μου...και κάποιοι δεν καταλαβαίνουν πως ή θα τους φάμε ή θα μας φάνε, και άιντε πάλι απ' την αρχή τα ίδια και τα ίδια...
Ο λόγος που πολλοί από μας γίνονται ώρες ώρες υπερβολικοί είναι απλά και μόνο γιατί όταν βλέπεις πως η ομάδα μετά από τόσα και τόσα χρόνια φαγούρας, επιτέλους έχει μπει σε σωστό δρόμο, που το μόνο που χρειάζεται για να καταλήξει στην "γη της επαγγελίας" είναι επιμονή και υπομονή, δεν γίνεται να μην σου την βαρέσει όταν βλέπεις πως μόνοι μας πάμε να βγάλουμε τα μάτια μας κάνοντας 24 ώρες το 24ώρο "καλοπροαίρετη κριτική" και τίποτα άλλο για μήνες και μήνες.
Όταν μάλιστα αυτή την στιγμή το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η ομάδα, η χειρότερη δυνατή εξυπηρέτηση ενός φιλάθλου προς τον ΠΑΟΚ, είναι η γκρίνια. Και ναι, αν είναι να επιλέξουμε κάτι στις παρούσες συνθήκες, είναι 100 φορές καλύτερο η κριτική να είναι λιγότερη απ' ότι πρέπει (κοινώς, να βρίσκουμε αρνητικά που να τα κάνουμε γαργάρα) απ' το να είναι περισσότερη απ' ότι πρέπει (να γκρινιάζουμε). Αν είναι να κινδυνεύουμε να κάνουμε ζημιά στην ομάδα, τότε καλύτερα να αυτο-λογοκριθούμε.
Και αυτό δεν είναι ούτε αυταρχικό, ούτε φασιστικό, ούτε τίποτα, είναι ρεαλιστικό. Μας την έχουν όλοι στημένη στην γωνία και μας βάζουν φιτίλια για να τρωγόμαστε. Δεν ξέρω αν προσέξατε για παράδειγμα πως όλα τα κανάλια στάθηκαν στο γεγονός πως υπήρξαν αποδοκιμασίες στο ημίχρονο με την Λειβαδειά. Αν κάθισε κανείς μέχρι τις 2 που φιλοτιμήθηκε η Νοτιο-Ελληνική Τηλεόραση να δείξει τις φάσεις του ΠΑΟΚ θα πρόσεξε πως 5 λεπτά ασχολούνταν με τις αποδοκιμασίες και 2 λεπτά με τον αγώνα. Για να μη μιλήσω για κάτι Καρπετόπουλους και λοιπούς, τέλος πάντων, δε θα σας μάθω εγώ γράμματα, τα βλέπουμε όλοι.
Όταν βλέπουμε λοιπόν πως όλη η Ελλάδα έχει χεστεί με την άνοδο του ΠΑΟΚ και προσπαθεί με κάθε μέσο να μας διασπάσει, να δημιουργήσει θέματα από κει που δεν υπάρχουν, να σπείρει διχόνοια ή κακό κλίμα εμείς τι θα κάνουμε, θα παίζουμε σαν κορόιδα το παιχνίδι τους, στο όνομα μιας ανούσιας ελευθερίας που κανείς δεν αμφισβήτησε ούτως ή άλλως;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλη λύση, ή θα παραμείνουμε (όπως πέρσι) ενωμένοι ενάντια σε όλους, ή αλλιώς νομοτελειακά πολύ σύντομα θα ξαναβρεθούμε με Μπατατούδηδες, Αρχοντίδηδες και Βελήδες στην ομάδα...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ποτε θα απαντησουν στα ερωτηματα του κοσμου?
ο θοδωρης και να μη ελεγε αυτα που ειπε ειναι 100% σωστα εγω παλι μαζι του θα ημουν γιατι εχει ανεβασει την ομαδα ηδη 2 επιπεδα απο εκει που ηταν.πιστευω οτι θα την ανεβασουμε μαζι την ομαδα και αλλα επιπεδα το μονο που χρειαζομαστε ειναι χρονος! εμεις μαζι για μια ζωη.....
ο θοδωρης και να μη ελεγε αυτα που ειπε ειναι 100% σωστα εγω παλι μαζι του θα ημουν γιατι εχει ανεβασει την ομαδα ηδη 2 επιπεδα απο εκει που ηταν.πιστευω οτι θα την ανεβασουμε μαζι την ομαδα και αλλα επιπεδα το μονο που χρειαζομαστε ειναι χρονος! εμεις μαζι για μια ζωη.....