Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από maikopoulos »

Το λινκ της πρωταπριλιάτικης, για όσους δεν έχει πονέσει το μυαλό τους αρκετά...
http://www.paokmania.gr/index.php/el/st ... 17-53.html
teacher

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από teacher »

Η πρωταπριλιάτικη στήλη είναι γεμάτη από υπονοούμενα και σπόντες. Δώσε κάνα φως γιατί θα σκοντάψουμεεεεεε
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από fidel »

Πυθια του ποδοσφαιρου Quizακι η αρθρακι τωραααααααααα
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

17. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Ξέρω ότι είναι χειμώνας και μπορεί να το πάρετε ως κρύο ανέκδοτο αλλά ο ΠΑΟΚ αν άκουσα καλά προσέγγισε τον Ρονάλντο!"

Βρε λες ???? :)



18. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Ποδοσφαιριστής με θρυλικό για το άθλημα όνομα ενδιέφερε-ενδιαφέρει τον Π.Α.Ο.Κ."

Και αυτο στεκει ο Πελε της Πορτο που παιζει Πορτσμουθ !!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

Η το αλλο καποιος ξενιτεμενος... Φωτάκης, Κανακουδης, Μπαρκαουαν...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από diniko80 »

το σιγουρα απο ιταλια που λεει και του κοντρερας για το χιλιανο συνδυαζονται? τρασφερ το μυαλο που ειχαμε το καψαμε και αυτο....δωσε στοιχεια ρε αδερφε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

+1 γιατί δεν τη παλεύουμε!
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από koskir »

6. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Και ο άλλος Παπάζογλου ενδιαφέρει…"

Ο 4ος σεντερ-μπακ. Νέος, ψηλός , εξελίξημος. Μακάρι να έρθει

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από LittleJohn »

Δεδομενου οτι εχουμε ηδη τον Μαλεζα (περιπου ιδια ηλικια και χαρακτηριστηκα),πολυ δυσκολα να παρουμε τον Παπαζογλου.Θα χρειαστουμε σιγουρα καποιον ποιοτικοτερο και πιο εμπειρο για να συμπληρωθει η 4αδα για του χρονου,γιατι στα σιγουρα θα παρει και αυτος πολλα λεπτα συμμετοχης και θελουμε οπωσδηποτε καποιον ετοιμοπολεμο,και να τον αγορασουμε τον Παπαζογλου για 5η λυση σαν επενδυση για το μελλον πολυ χλωμο το κοβω,εδω απο τη μυγα ξυγγι παμε να βγαλουμε,δεν ειμαστε και για τετοιες πολυτελειες.

Ολα αυτα βεβαια σε περιπτωση που φυγει ο Μπιζερα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LittleJohn την Σάβ 30 Μάιος 2009, 22:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Giorgio76
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 02:00

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Giorgio76 »

Ο Τάσος είναι και καλός χαρακτήρας.Άν υπογράψει μπορεί να γίνει από τα καλύτερα μπακ.Είναι μικρός και έχει να μάθει αρκετά.Δίπλα στον Κοντρέρας όμως θα τα μάθει όλα.
paok_4_
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 00:53

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από paok_4_ »

Transfer μην παίζεις με την αγωνία μας pls. Αν είναι να βγάλεις άρθρο βγάλτο και μην το ανακοινώνεις από πριν. Εμάς μας ρωτάς αν θα κοιμηθούμε σήμερα? :shock:
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από erevos187 »

Αγαπητε τρανσφερ,

Αφου μελετησα προσεκτικα το αρθρο σου καταλαβαινω τα εξης

1. Τσακ νορις(μαμαω & δερνω) = Γκαρσια
2. Αστυνομικο τμημα = ΠΑΟΚ (πως εκανες τωρα τετοιο παραδειγμα τι να πω)
3. Ο χαρα = Ζαγορ
4 "Άλλο ένα δημοσίευμα και δεν θα πληρωθείς τους μισθούς σου" = αλλη μια κοκκινη. Δηλαδη υπεγραψε νεο συμβολαιο με την ομαδα και θα πληρωνετε οσα παιχνιδια παιζει
5. Σαιμον = Βιτολο
6. γνωστό του Ντάνι = Βιερινια
7. 2 νεαρους αστυνομικους = πανε δανεικοι αθανασιαδης - γεωργιου
8. Γκομενα του σαιμον = ειναι τα τσικο μας που εδρευουν στην παπαναστασιου
9. Τον μουστακια δεν τον πιανω με τον ιο αλλα μαλλον ειναι καμπανα σε καποιους παικτες μας που εχουν ξεφυγει λιγο στα κιλα οπως ο βερον και καποιον εγινε επιθετικος ξαφνικα.

ΥΓ βοηθησαν τα παιδια με τα σχολια απο κατω
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Επιθετικο εννοει ισως το Σερτζιο που θα αποχωρησει για αγωνιστικους και οχι μονο λογους...............
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

TransferManiac έγραψε:Σήμερα το βράδι ή αύριο άρθρο για όλα τα μεταγραφικά θέματα που αφορούν τον ΠΑΟΚ μας

υγ: Πολύ καλή ήταν και η πρωταπριλιάτικη στήλη... Ξανά διαβάστε την...
Δεν μπορεί να λέει μονο για τους ήδη γνωστούς...
PAOKara_Cy
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKara_Cy »

Ο Ο'Χάρα όπως τα βρήκε με τον Τσάκ Νόρις πρέπει να τα βρει και με τον χοντρό αστυνομικό. Ο χοντρός να κόψει το φαϊ και να κάνει εντατική γυμναστική το καλοκαίρι ώστε να μείνει στο τμήμα και να γλιτώσει τη δυσμενή μετάθεση σε νησί...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”