Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
Re: TransferManiac
Το λινκ της πρωταπριλιάτικης, για όσους δεν έχει πονέσει το μυαλό τους αρκετά...
http://www.paokmania.gr/index.php/el/st ... 17-53.html
http://www.paokmania.gr/index.php/el/st ... 17-53.html
-
teacher
Re: TransferManiac
Η πρωταπριλιάτικη στήλη είναι γεμάτη από υπονοούμενα και σπόντες. Δώσε κάνα φως γιατί θα σκοντάψουμεεεεεε
Re: TransferManiac
17. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Ξέρω ότι είναι χειμώνας και μπορεί να το πάρετε ως κρύο ανέκδοτο αλλά ο ΠΑΟΚ αν άκουσα καλά προσέγγισε τον Ρονάλντο!"
Βρε λες ????
18. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Ποδοσφαιριστής με θρυλικό για το άθλημα όνομα ενδιέφερε-ενδιαφέρει τον Π.Α.Ο.Κ."
Και αυτο στεκει ο Πελε της Πορτο που παιζει Πορτσμουθ !!
Βρε λες ????
18. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Ποδοσφαιριστής με θρυλικό για το άθλημα όνομα ενδιέφερε-ενδιαφέρει τον Π.Α.Ο.Κ."
Και αυτο στεκει ο Πελε της Πορτο που παιζει Πορτσμουθ !!
Re: TransferManiac
το σιγουρα απο ιταλια που λεει και του κοντρερας για το χιλιανο συνδυαζονται? τρασφερ το μυαλο που ειχαμε το καψαμε και αυτο....δωσε στοιχεια ρε αδερφε
Re: TransferManiac
6. "Κύριε Τρανσφερμανιακ: Και ο άλλος Παπάζογλου ενδιαφέρει…"
Ο 4ος σεντερ-μπακ. Νέος, ψηλός , εξελίξημος. Μακάρι να έρθει

Ο 4ος σεντερ-μπακ. Νέος, ψηλός , εξελίξημος. Μακάρι να έρθει
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: TransferManiac
Δεδομενου οτι εχουμε ηδη τον Μαλεζα (περιπου ιδια ηλικια και χαρακτηριστηκα),πολυ δυσκολα να παρουμε τον Παπαζογλου.Θα χρειαστουμε σιγουρα καποιον ποιοτικοτερο και πιο εμπειρο για να συμπληρωθει η 4αδα για του χρονου,γιατι στα σιγουρα θα παρει και αυτος πολλα λεπτα συμμετοχης και θελουμε οπωσδηποτε καποιον ετοιμοπολεμο,και να τον αγορασουμε τον Παπαζογλου για 5η λυση σαν επενδυση για το μελλον πολυ χλωμο το κοβω,εδω απο τη μυγα ξυγγι παμε να βγαλουμε,δεν ειμαστε και για τετοιες πολυτελειες.
Ολα αυτα βεβαια σε περιπτωση που φυγει ο Μπιζερα
Ολα αυτα βεβαια σε περιπτωση που φυγει ο Μπιζερα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LittleJohn την Σάβ 30 Μάιος 2009, 22:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: TransferManiac
Ο Τάσος είναι και καλός χαρακτήρας.Άν υπογράψει μπορεί να γίνει από τα καλύτερα μπακ.Είναι μικρός και έχει να μάθει αρκετά.Δίπλα στον Κοντρέρας όμως θα τα μάθει όλα.
Re: TransferManiac
Transfer μην παίζεις με την αγωνία μας pls. Αν είναι να βγάλεις άρθρο βγάλτο και μην το ανακοινώνεις από πριν. Εμάς μας ρωτάς αν θα κοιμηθούμε σήμερα? 
Re: TransferManiac
Αγαπητε τρανσφερ,
Αφου μελετησα προσεκτικα το αρθρο σου καταλαβαινω τα εξης
1. Τσακ νορις(μαμαω & δερνω) = Γκαρσια
2. Αστυνομικο τμημα = ΠΑΟΚ (πως εκανες τωρα τετοιο παραδειγμα τι να πω)
3. Ο χαρα = Ζαγορ
4 "Άλλο ένα δημοσίευμα και δεν θα πληρωθείς τους μισθούς σου" = αλλη μια κοκκινη. Δηλαδη υπεγραψε νεο συμβολαιο με την ομαδα και θα πληρωνετε οσα παιχνιδια παιζει
5. Σαιμον = Βιτολο
6. γνωστό του Ντάνι = Βιερινια
7. 2 νεαρους αστυνομικους = πανε δανεικοι αθανασιαδης - γεωργιου
8. Γκομενα του σαιμον = ειναι τα τσικο μας που εδρευουν στην παπαναστασιου
9. Τον μουστακια δεν τον πιανω με τον ιο αλλα μαλλον ειναι καμπανα σε καποιους παικτες μας που εχουν ξεφυγει λιγο στα κιλα οπως ο βερον και καποιον εγινε επιθετικος ξαφνικα.
ΥΓ βοηθησαν τα παιδια με τα σχολια απο κατω
Αφου μελετησα προσεκτικα το αρθρο σου καταλαβαινω τα εξης
1. Τσακ νορις(μαμαω & δερνω) = Γκαρσια
2. Αστυνομικο τμημα = ΠΑΟΚ (πως εκανες τωρα τετοιο παραδειγμα τι να πω)
3. Ο χαρα = Ζαγορ
4 "Άλλο ένα δημοσίευμα και δεν θα πληρωθείς τους μισθούς σου" = αλλη μια κοκκινη. Δηλαδη υπεγραψε νεο συμβολαιο με την ομαδα και θα πληρωνετε οσα παιχνιδια παιζει
5. Σαιμον = Βιτολο
6. γνωστό του Ντάνι = Βιερινια
7. 2 νεαρους αστυνομικους = πανε δανεικοι αθανασιαδης - γεωργιου
8. Γκομενα του σαιμον = ειναι τα τσικο μας που εδρευουν στην παπαναστασιου
9. Τον μουστακια δεν τον πιανω με τον ιο αλλα μαλλον ειναι καμπανα σε καποιους παικτες μας που εχουν ξεφυγει λιγο στα κιλα οπως ο βερον και καποιον εγινε επιθετικος ξαφνικα.
ΥΓ βοηθησαν τα παιδια με τα σχολια απο κατω
Re: TransferManiac
Επιθετικο εννοει ισως το Σερτζιο που θα αποχωρησει για αγωνιστικους και οχι μονο λογους...............
Re: TransferManiac
Δεν μπορεί να λέει μονο για τους ήδη γνωστούς...TransferManiac έγραψε:Σήμερα το βράδι ή αύριο άρθρο για όλα τα μεταγραφικά θέματα που αφορούν τον ΠΑΟΚ μας
υγ: Πολύ καλή ήταν και η πρωταπριλιάτικη στήλη... Ξανά διαβάστε την...
-
PAOKara_Cy
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17
Re: TransferManiac
Ο Ο'Χάρα όπως τα βρήκε με τον Τσάκ Νόρις πρέπει να τα βρει και με τον χοντρό αστυνομικό. Ο χοντρός να κόψει το φαϊ και να κάνει εντατική γυμναστική το καλοκαίρι ώστε να μείνει στο τμήμα και να γλιτώσει τη δυσμενή μετάθεση σε νησί...