Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ποσο βλακας ειναι αυτος ο σπικερ...........?yiannisPAOKitalia έγραψε:Πόσο βάζελος ο σπήκερ?
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
"Και ο Βιεϊρινια το μοντελακι με το διχτακι..."
Αντε μαμησου μακακα σπικερ!
Αντε μαμησου μακακα σπικερ!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
αντε στο β' να μπουν να τους πεταξουν 2 γκολακια να τελειωνουμε !
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
αυτη ειναι η εικονα του αγωνα κυριολεκτικαlamosas έγραψε:ΚΟΥΤΣΟΙ-ΑΝΑΠΗΡΟΙ 0-0
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
πολυ καλα.
Κανουμε το παιχνιδι μας . καλο στήσιμο απο χαβο, ο βαζελος ειναι οοοοοοοοτι νανε.γκρινια γκρινια γκρινια.
Το να φαμε γκολ απο αυτην την ομαδα θα ειναι γκαντεμια.
αχχχ να ειχαμε ενα καλο 10αρι.
πρεπει να ελατοσουμε τα ευκολα λαθοι μας.
Μπορούμε... κακος,σπικρ τραγικοι. οι βοηθοί του παν καλα.... φτου φτου
Κανουμε το παιχνιδι μας . καλο στήσιμο απο χαβο, ο βαζελος ειναι οοοοοοοοτι νανε.γκρινια γκρινια γκρινια.
Το να φαμε γκολ απο αυτην την ομαδα θα ειναι γκαντεμια.
αχχχ να ειχαμε ενα καλο 10αρι.
πρεπει να ελατοσουμε τα ευκολα λαθοι μας.
Μπορούμε... κακος,σπικρ τραγικοι. οι βοηθοί του παν καλα.... φτου φτου
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
αμυντικά στεκόμαστε καλά, στην επίθεση δεν μπορούν να βρεθούν ακόμα, και χρειάζεται να ανέβει πιο πολύ ο βιέρι
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Φοβερό πρόβλημα από τα αριστερά....ο Βύντρα για άλλη μια φορά βάζει τα γυαλιά σε αυτούς που τον λένε άμπαλο.....θα έχουμε πρόβλημα από εκεί αν δεν μπει κάποιο εξτρέμ να τον κρατάει πίσω....ο Βιερίνια έχει ήδη αλλάξει θέση.....Ο Τσουκαλάς δεν πάει καλά...ίσως πρέπει να αλλάξει και αυτός με κάποιον που να κοιτάζει μπροστά......ψυχοβγάλτης.... 
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Ο ΚΟΥΤΣΙΑ;;; ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΡΕ. ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.
Σοβαροί είμαστε αλλά πάλι φοβόμαστε σε κάτι γελοίες στιγμές και τους δίνουμε φάσεις. Ηρεμία και κάτι θα κάνουμε.
Πώς να βρεθούμε σωστά μπροστά αφού ο μόνος που δεν κάνει μαλακίες είναι ο Σάλπι.
Ο Λίνο τρείς φορές βγήκε σε φάση για χαβαλέ ασίστ και την πέταξε στον αντίπαλο.Κλάους ανύπαρκτος επίσης..
Σε συνδυασμό και με το φόβο του Τσουκαλά δένει ένα γλυκό επιθετικά ανεπαρκές .
Σοβαροί είμαστε αλλά πάλι φοβόμαστε σε κάτι γελοίες στιγμές και τους δίνουμε φάσεις. Ηρεμία και κάτι θα κάνουμε.
Πώς να βρεθούμε σωστά μπροστά αφού ο μόνος που δεν κάνει μαλακίες είναι ο Σάλπι.
Ο Λίνο τρείς φορές βγήκε σε φάση για χαβαλέ ασίστ και την πέταξε στον αντίπαλο.Κλάους ανύπαρκτος επίσης..
Σε συνδυασμό και με το φόβο του Τσουκαλά δένει ένα γλυκό επιθετικά ανεπαρκές .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Κυρ 22 Μάιος 2011, 20:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.