[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από ugandezos »

Εκτος αποστολης ο Μουσλι....Σκουρα τα πραγματα...
Άβαταρ μέλους
Kaez
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 06 Ιουν 2008, 19:55
Τοποθεσία: Καρδίτσα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kaez »

Ναι είναι γεγονός... :(

Σοκ στον ΠΑΟΚ αφού ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς χάνει το ματς με τον ΟΣΦΠ. Eκτός και ο Μπιζέρα

Η ίωση που ταλαιπωρούσε τις τελευταίες ημέρες τόσο τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς όσο και τον Μπιζέρα ήταν ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη συμμετοχή των δυο παικτών στο μεγάλο ματς κυπέλλου hellas online της Τετάρτης κόντρα στον Ολυμπιακό.

Οι δυο παίκτες έμειναν εκτός αποστολής ενόψει του πρώτου προημιτελικού και έτσι ο Φερνάντο Σάντος θα πρέπει να καταστρώσει τα πλάνα του χωρίς αυτούς.


Πηγή: http://www.sport24.gr/html/ent/886/ent.273886.asp
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Ακόμη δεν βγήκε η αποστολή μην παραμυθιάζεστε με τις μαλακίες που γράφουν κάποιοι....Αλλά πολύ πιθανόν να μην είναι ή να είναι σαν 19 παίκτης και να δείξει αύριο....
:?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Περίμενε...ακόμη δεν έχουμε αποστολή.....!!!
:?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Να τον ποτίσουνε κανένα χαππάκι απ'αυτά που δίνουν σε άρρωστους ελέφαντες μπας και γίνει καλά....δεν γίνεται να λείπει αύριο...

:?
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από axl4 »

θα τους λιωσουμε και χωρις ζλαταν!
( α ρε μπακαγιοκο την μιση ομαδα κολλησες με ιωση γαμω την τυχη μου!)
ενας λογος παραπανω για οσους βρεθειτε στο ΝΑΟ να βγαλετε ακομα περισσοτερο τα λαρυγγια σας!
ξερει κανεις πως προσανατολιζεται να παιξει ο σαντος?εγω παντως θελω πολυ να δω λινο αριστερα και βιερινια δεξια και (αργοτερα) αυτους και πιο μπροστα χουτο-μουσλι!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Οριστικό,εκτός ο Ζλάταν.....!Πάμε για νίκη....ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!!!!!

:?
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Tetradje »

Ποιοι γιατροι ρε Παρασανδαλε? Εκει επρεπε να φερει ο Παμπλο 10 μαγους απο τους προποδες των Ανδεων, να του δωσουν και ενα μαγικο τσαϊ και περδικι ο Ζλαταν!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από jibbie »

το προγραμμα της ομαδας ειναι ηδη βαρυ,κυριακη παιζουμε μες την πολυμετοχικη μπαλαρινα, τι θα εξυπηρετουσε χρησιμοποιηση Ζλαταν με υποθετα/ενεσεις/βαρβιτουρικα κλπ ; η ομαδα εχει παικτες για να καλυψει το κενο του Ζλαταν και θα το κανει μια χαρα.. :o


εμενα με προβληματιζει περισσοτερο η θεση του δεξιου μπακ..ο Λετο επιθετικα ειναι πολυ επικινδυνος και μεις απο κει εχουμε εκτος τους Σναουτσερ,Μπιζερα..Με μονο παικτη για τη θεση τον Αραμπατζη..ας ελπισουμε να βγαλει 90λεπτο και να τα παει αριστα..
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thanasisp04 »

Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν τον αυριανό αγώνα Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού. Muslimovic, Bizera και Sznaucner δεν προπονήθηκαν και τέθηκαν εκτός αποστολής, η οποία αποτελείται από τους:

Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Λάκης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.

εκτος μουσλι σναουτσερ βιερινια και λινο?
ποτε θα παιξουμε χωρις τραυματιες γαμω???
αυτος ο μ@λ@κ@ς που πρωτοκολησε γριπη δε μπορουσε να μπει σε καραντινα και να μη κολησει ολη την ομαδα??

τεσπα ξερει ο σαντος ξερει. θα το παρει η κερκιδα το ματσακι
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 0313265206

μεσα ο λινο μη μας τρελαινεις ρε θαναση!
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από adam04 »

Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν τον αυριανό αγώνα Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού. Muslimovic, Bizera και Sznaucner δεν προπονήθηκαν και τέθηκαν εκτός αποστολής, η οποία αποτελείται από τους:
Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.


Μεσα ειναι ο Λινο αδερφε.
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thanasisp04 »

το διορθωσαν μαλλον τον ειχαν ξεχασει. παμε γερα
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Προς στιγμή έπαθα και γω συγκοπή...Πολλές σοβαρές απουσίες δυστυχώς...Βιερίνια,Μούσλι,Σνάουτσερ,Μπιζέρα μάμησέ τα....

:?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

Μπακαγιόκο?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”