[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ναι είναι γεγονός... 
Σοκ στον ΠΑΟΚ αφού ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς χάνει το ματς με τον ΟΣΦΠ. Eκτός και ο Μπιζέρα
Η ίωση που ταλαιπωρούσε τις τελευταίες ημέρες τόσο τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς όσο και τον Μπιζέρα ήταν ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη συμμετοχή των δυο παικτών στο μεγάλο ματς κυπέλλου hellas online της Τετάρτης κόντρα στον Ολυμπιακό.
Οι δυο παίκτες έμειναν εκτός αποστολής ενόψει του πρώτου προημιτελικού και έτσι ο Φερνάντο Σάντος θα πρέπει να καταστρώσει τα πλάνα του χωρίς αυτούς.
Πηγή: http://www.sport24.gr/html/ent/886/ent.273886.asp
Σοκ στον ΠΑΟΚ αφού ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς χάνει το ματς με τον ΟΣΦΠ. Eκτός και ο Μπιζέρα
Η ίωση που ταλαιπωρούσε τις τελευταίες ημέρες τόσο τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς όσο και τον Μπιζέρα ήταν ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη συμμετοχή των δυο παικτών στο μεγάλο ματς κυπέλλου hellas online της Τετάρτης κόντρα στον Ολυμπιακό.
Οι δυο παίκτες έμειναν εκτός αποστολής ενόψει του πρώτου προημιτελικού και έτσι ο Φερνάντο Σάντος θα πρέπει να καταστρώσει τα πλάνα του χωρίς αυτούς.
Πηγή: http://www.sport24.gr/html/ent/886/ent.273886.asp
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ακόμη δεν βγήκε η αποστολή μην παραμυθιάζεστε με τις μαλακίες που γράφουν κάποιοι....Αλλά πολύ πιθανόν να μην είναι ή να είναι σαν 19 παίκτης και να δείξει αύριο....

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Να τον ποτίσουνε κανένα χαππάκι απ'αυτά που δίνουν σε άρρωστους ελέφαντες μπας και γίνει καλά....δεν γίνεται να λείπει αύριο...

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
θα τους λιωσουμε και χωρις ζλαταν!
( α ρε μπακαγιοκο την μιση ομαδα κολλησες με ιωση γαμω την τυχη μου!)
ενας λογος παραπανω για οσους βρεθειτε στο ΝΑΟ να βγαλετε ακομα περισσοτερο τα λαρυγγια σας!
ξερει κανεις πως προσανατολιζεται να παιξει ο σαντος?εγω παντως θελω πολυ να δω λινο αριστερα και βιερινια δεξια και (αργοτερα) αυτους και πιο μπροστα χουτο-μουσλι!
( α ρε μπακαγιοκο την μιση ομαδα κολλησες με ιωση γαμω την τυχη μου!)
ενας λογος παραπανω για οσους βρεθειτε στο ΝΑΟ να βγαλετε ακομα περισσοτερο τα λαρυγγια σας!
ξερει κανεις πως προσανατολιζεται να παιξει ο σαντος?εγω παντως θελω πολυ να δω λινο αριστερα και βιερινια δεξια και (αργοτερα) αυτους και πιο μπροστα χουτο-μουσλι!
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Οριστικό,εκτός ο Ζλάταν.....!Πάμε για νίκη....ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!!!!!

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ποιοι γιατροι ρε Παρασανδαλε? Εκει επρεπε να φερει ο Παμπλο 10 μαγους απο τους προποδες των Ανδεων, να του δωσουν και ενα μαγικο τσαϊ και περδικι ο Ζλαταν!
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
το προγραμμα της ομαδας ειναι ηδη βαρυ,κυριακη παιζουμε μες την πολυμετοχικη μπαλαρινα, τι θα εξυπηρετουσε χρησιμοποιηση Ζλαταν με υποθετα/ενεσεις/βαρβιτουρικα κλπ ; η ομαδα εχει παικτες για να καλυψει το κενο του Ζλαταν και θα το κανει μια χαρα.. 
εμενα με προβληματιζει περισσοτερο η θεση του δεξιου μπακ..ο Λετο επιθετικα ειναι πολυ επικινδυνος και μεις απο κει εχουμε εκτος τους Σναουτσερ,Μπιζερα..Με μονο παικτη για τη θεση τον Αραμπατζη..ας ελπισουμε να βγαλει 90λεπτο και να τα παει αριστα..
εμενα με προβληματιζει περισσοτερο η θεση του δεξιου μπακ..ο Λετο επιθετικα ειναι πολυ επικινδυνος και μεις απο κει εχουμε εκτος τους Σναουτσερ,Μπιζερα..Με μονο παικτη για τη θεση τον Αραμπατζη..ας ελπισουμε να βγαλει 90λεπτο και να τα παει αριστα..
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν τον αυριανό αγώνα Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού. Muslimovic, Bizera και Sznaucner δεν προπονήθηκαν και τέθηκαν εκτός αποστολής, η οποία αποτελείται από τους:
Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Λάκης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.
εκτος μουσλι σναουτσερ βιερινια και λινο?
ποτε θα παιξουμε χωρις τραυματιες γαμω???
αυτος ο μ@λ@κ@ς που πρωτοκολησε γριπη δε μπορουσε να μπει σε καραντινα και να μη κολησει ολη την ομαδα??
τεσπα ξερει ο σαντος ξερει. θα το παρει η κερκιδα το ματσακι
Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Λάκης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.
εκτος μουσλι σναουτσερ βιερινια και λινο?
ποτε θα παιξουμε χωρις τραυματιες γαμω???
αυτος ο μ@λ@κ@ς που πρωτοκολησε γριπη δε μπορουσε να μπει σε καραντινα και να μη κολησει ολη την ομαδα??
τεσπα ξερει ο σαντος ξερει. θα το παρει η κερκιδα το ματσακι
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν τον αυριανό αγώνα Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού. Muslimovic, Bizera και Sznaucner δεν προπονήθηκαν και τέθηκαν εκτός αποστολής, η οποία αποτελείται από τους:
Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.
Μεσα ειναι ο Λινο αδερφε.
Χαλκιάς, Γλύκος, Αθανασιάδης, Αναστασάκος, Αραμπατζής, Δάρλας, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παραλίκης, Conceicao, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Marcos Antonio, Sorlin, Veron.
Μεσα ειναι ο Λινο αδερφε.
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Προς στιγμή έπαθα και γω συγκοπή...Πολλές σοβαρές απουσίες δυστυχώς...Βιερίνια,Μούσλι,Σνάουτσερ,Μπιζέρα μάμησέ τα....
