Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mkpaok »

Οι μετοχες ανωνυμων εταιριων εδω και μερικα χρονια ειναι αυλες. Υπαρχει η μεριδα ΣΑΤ στην οποια και φυλλασονται οχι φυσικα σε εντυπη μορφη. Και χωρις τα παραστατικα των τραπεζων δεν χανει κανεις τις μετοχες του. Ο καθενας μας ειναι εγγεγραμενος στο μετοχολογιο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από diniko80 »

καλο θα ηταν η ΠΑΕ σε καποια στιγμη να εκδωσει για αυτους που θα ζητησουν "διακοσμητικους" τιτλους εναντι μικρης επιβαρυνσης.......κακα τα ψεματα ολοι θελουμε να κορνιζοσουμε τα συγκεκριμενο χαρτι...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από free4 »

Από κει που λέγαμε για πριν τα πλέι οφ, πλέον έχουμε φτάσει Ιούνιο κι έχουν ξεκινήσει τα διαρκείας, χωρίς όμως να υπάρχει εξέλιξη αναφορικά για τη δεύτερη άυξηση μετοχικού κεφαλαίου για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Μήπως να την κάνουμε για το μπάσκετ τελικά??
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από axl4 »

αδερφε να σου πω την αμαρτια μου, περιμενω να αναλαβει ο μπανε και τα λεφτα της α.μ.κ. που σκεφτομουν να βαλω θα τα δωσω στο μπασκετ...

θα ανανεωσω το διαρκειας μου στην ΠΑΕ αλλα να παρω και μετοχες, οταν στο μπασκετ συμβαινουν κωμικοτραγικες καταστασεις ειναι λιγο οξυμωρο...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DimisK »

Κι εγώ πιστεύω ότι αν είναι να προτάξουμε ΑΜΚ στο ποδόσφαιρο ή στο μπάσκετ, αυτή τη στιγμή την έχει περισσότερο ανάγκη το μπάσκετ.

Μακάρι να μπορέσουμε να κάνουμε και τα δύο όμως. ΠΑΟΚ είσαι!!
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Thanos4 »

+10000000000000000000
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nyxteridas »

Κάνω μία εντελώς αφαιρετική και συνδυαστική σκέψη, εκπορευόμενη από τις τρέχουσες εξελίξεις. Τα πρόσφατα γεγονότα με το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου και του City, δεν σημαίνουν απόσυρση των πολιτικών επιδιώξεων της Γιάννας και την επιθυμία της για διαρκή παρέμβαση στα κοινά. Απλά το παιχνίδι με τα media δεν τις βγήκε καθώς τα σπάσε και με τον Καραμανλή. Κι απλά κάθομαι και σκέφτομαι ότι ένα τόσο υπερφιλόδοξο άτομο, δεν θα αφήσει τόσο εύκολα την κατάσταση από τα χέρια της. Αφού εγκαταλείπεις την μιντακή προσπάθεια ελέγχου και χειραγώγησης, τι σου μένει ως μέτριο πίεσης στις εκάστοτε κυβερνήσεις κι όχι μόνο. Μία ποδοσφαιρική ομάδα και στην παρούσα φάση η πιο πρόσφορη είναι η δική μας. Ούτως ή άλλως και στο παρελθόν υπήρξαν επαφές και συζητήσεις και δεν ξέρω βάζοντας το μυαλό μου να σκεφτεί σαν Γιάννα(φτου φτου φτου) μου φαίνεται αρκετά προσοδοφόρος κίνηση. Ταυτόχρονα πέρα από όλα τα άλλα θα την πούμε και στο σόι εκεί στον δαφνωστεφανομένο με το οποίο είμαστε στα ψιλομαχαίρια. Απλά ένα σεναριάκι για να χαμε να λέγαμε… τώρα που δεν προχωρά κι η αύξηση
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DimisK »

Μια τέτοια προοπτική αυτή τη στιγμή θα είναι καταστροφική για την ομάδα μας. Το έχω τονίσει και στο παρελθόν ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω έναν απόλυτο κυρίαρχο, μεγαλομέτοχο στην ομάδα μας. Για πολλούς λόγους. Για την δική μας ομάδα και με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες που έχει - και που δεν είναι της παρούσης - ιδανικό σχήμα θα ήταν ομάδα επιχειρηματιών με επικεφαλής τον Ζαγοράκη, σε συνδυασμό με μια λαίκή βάση μετόχων η οποία θα έχει και λόγο και δικαίωμα ψήφου. Φυσικά, ο τελευταίος λόγος θα ανήκει στην ομάδα επιχειρηματιών.
Η Γιάννα στην παρούσα φάση για μένα θα είναι καταστροφή. Οι άνθρωποι αυτοί είναι σκληροί επιχειρηματίες που στην τελική χέστηκαν για τον ΠΑΟΚ και τον κάθε ΠΑΟΚ. Αν κρίνουν ότι στην παρούσα φάση τους συμφέρει η αγορά μιας ομάδας, την αγοράζουν. Αν την επόμενη στιγμή κρίνουν την αγορά ασύμφορη, την παρατάνε την ομάδα. Και τις περισσότερες φορές με πολλές εκκρεμότητες. Δεν θέλω ο ΠΑΟΚ να περάσει πάλι τέτοιες καταστάσεις. Η απότομη αλλαγή των οικονομικών δεδομένων της ομάδας μας θα κάνει κακό. Τώρα έχουμε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και με αυτή πορευόμαστε. Γιατί να την αλλαξουμε; Ή μήπως μπορεί να εγγυηθεί κανείς ότι αν η Αγγελοπούλου αγοράσει τον ΠΑΟΚ θα κρατήσει τον Ζήση ή τον Γ.Χ ή δεν ξέρω γω ποιόν άλλο;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Πιο πολύ το σχολιάζω για να εκφράσω την άποψή μου σε ένα θέμα που μας απασχολεί χρόνια τώρα.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6308
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από jibbie »

DimisK έγραψε:Για την δική μας ομάδα και με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες που έχει - και που δεν είναι της παρούσης - ιδανικό σχήμα θα ήταν ομάδα επιχειρηματιών με επικεφαλής τον Ζαγοράκη, σε συνδυασμό με μια λαίκή βάση μετόχων η οποία θα έχει και λόγο και δικαίωμα ψήφου. Φυσικά, ο τελευταίος λόγος θα ανήκει στην ομάδα επιχειρηματιών.
αδερφε νομιζω οτι κατι τετοιο αναποφευκτα θα καθιστουσε τον Ζαγορακη ερμαιο της ομαδας επιχειρηματιων (αφου αυτοι θα ειχαν το μεγαλυτερο ποσοστο των μετοχων - και οχι σε διοικηση πρωτοδικειου ολα αυτα). υπαρχει και το παραδειγμα απ το ΑΕΚακι..

Προσωπικα προτιμω την παρουσα κατασταση, εναν προεδρο ειλικρινη,παραγωγικο,με αγαπη για την ομαδα,ηγετικη φυσιογνωμια που να μπορει να συσπειρωσει τον κοσμο και να περασει προς τα εξω μια υγεια σε οτι αφορα το προιον Π.Α.Ο.Κ.

Απο κει και περα, νομιζω οτι τα εσοδα απο χορηγιες και Τσαμπιονς Λιγκ (που ειναι απαραιτητο καποια στιγμη να παιξεις αν θες να αλλαξεις επιπεδο), με σωστη διαχειριση ειναι κατι παραπανω απο αρκετα.

Φιλικα παντα :D
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από adam04 »

Νυχτεριδα δαιμονιε,εριξες βομβα. :)

Οχι τιποτα αλλο,την εριξες και σε λαθος τοπικ....κατσε να ψαξω εκεινο με τους αραβες και τους καπαιτανεους :)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Photis »

nyxteridas έγραψε:Κάνω μία εντελώς αφαιρετική και συνδυαστική σκέψη, εκπορευόμενη από τις τρέχουσες εξελίξεις. Τα πρόσφατα γεγονότα με το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου και του City, δεν σημαίνουν απόσυρση των πολιτικών επιδιώξεων της Γιάννας και την επιθυμία της για διαρκή παρέμβαση στα κοινά. Απλά το παιχνίδι με τα media δεν τις βγήκε καθώς τα σπάσε και με τον Καραμανλή. Κι απλά κάθομαι και σκέφτομαι ότι ένα τόσο υπερφιλόδοξο άτομο, δεν θα αφήσει τόσο εύκολα την κατάσταση από τα χέρια της. Αφού εγκαταλείπεις την μιντακή προσπάθεια ελέγχου και χειραγώγησης, τι σου μένει ως μέτριο πίεσης στις εκάστοτε κυβερνήσεις κι όχι μόνο. Μία ποδοσφαιρική ομάδα και στην παρούσα φάση η πιο πρόσφορη είναι η δική μας. Ούτως ή άλλως και στο παρελθόν υπήρξαν επαφές και συζητήσεις και δεν ξέρω βάζοντας το μυαλό μου να σκεφτεί σαν Γιάννα(φτου φτου φτου) μου φαίνεται αρκετά προσοδοφόρος κίνηση. Ταυτόχρονα πέρα από όλα τα άλλα θα την πούμε και στο σόι εκεί στον δαφνωστεφανομένο με το οποίο είμαστε στα ψιλομαχαίρια. Απλά ένα σεναριάκι για να χαμε να λέγαμε… τώρα που δεν προχωρά κι η αύξηση
Όξω από δω οι μεγαλοεπενδυτές...

:?
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

μ'αρέσει που θέλαμε τη γιάννα για πρόεδρο.
Εδώ μια εφημερίδα δεν μπορούν να συντηρήσουν.

ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα!

ΠΑΟΚ ΛΑΟΣ και ΠΡΟΛΟΓΟ μην τρως!

γιατί κάθε ερπετός είναι και ...γιος!

:evil:
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από lefis »

Ρε αδερφε συγγνωμη κιολας αλλα εδω και 2 - 3 μερες εχεις παρει αμπαριζα ολα τα threads και γραφεις και καλα κανεις. αλλα στα μισα σου posts βριζεις και στα αλλα σου μισα μαλωνεις με αλλους που δεν συμφωνουν μαζι σου. και οσο και αν το δευτερο δεν με πολυνοιαζει και πολυ το πρωτο ομως με νοιαζει.διαβασε σε παρακαλω τους κανονες του forum και μην προσπαθεις να αναγκασεις καποιον admin να σε banαρει.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Αδερφέ lefis

- δε με λες, απαγορεύτεται να ποστάρω? μη μου απαντάς στο φινάλε. με το ζόρι σε βάζω να με διαβάζεις? αγνόησέ με! τι πρεμούρα είναι αυτή!

-το να βρίζω τους αλλόθρησκους είναι κακό?
Υπάρχει κανόνας του forum που να απαγορεύει να βρίζουμε gay, βάζελο, χανούμι, σκουλήκι, γριά? είναι δυνατό να ισχύει κάτι τέτοιο σε ΠΑΟΚτσήδικο forum? τι είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα?

- Δεν έχω βρίσει κανένα μέλος του forum. Αντίθετα έχω δεχθεί επιθέσεις. Λέω τη γνώμη μου, απαγορεύεται?

- και αν με banαρει, δεν θα κοιμηθώ αύριο.

- κάτι βρωμάει, ρε φίλε

- γιάννα ΚΑΛΑ έκανες χρυσή μου και δεν ήρθες στον ΠΑΟΚ, στον αγύριστο! :)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

Kαμιά φορά εξαρτάται και το πως βρίζεις. Ρίξε μια ματιά εδώ και θα δεις πόσο πιο εύκολα μπορείς να ρίχνεις τα καντήλια σου χωρίς να υπάρχει πρόβλημα για το site και το forum

υ.γ. Για το θέμα της Γιάννας το οποίο επανέφερε ο νυχτερίδας να σαι σίγουρος ότι μόνο για οικονομικούς λόγους δεν έκλεισε η εφημερίδα...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”