Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Οι μετοχες ανωνυμων εταιριων εδω και μερικα χρονια ειναι αυλες. Υπαρχει η μεριδα ΣΑΤ στην οποια και φυλλασονται οχι φυσικα σε εντυπη μορφη. Και χωρις τα παραστατικα των τραπεζων δεν χανει κανεις τις μετοχες του. Ο καθενας μας ειναι εγγεγραμενος στο μετοχολογιο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
καλο θα ηταν η ΠΑΕ σε καποια στιγμη να εκδωσει για αυτους που θα ζητησουν "διακοσμητικους" τιτλους εναντι μικρης επιβαρυνσης.......κακα τα ψεματα ολοι θελουμε να κορνιζοσουμε τα συγκεκριμενο χαρτι...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Από κει που λέγαμε για πριν τα πλέι οφ, πλέον έχουμε φτάσει Ιούνιο κι έχουν ξεκινήσει τα διαρκείας, χωρίς όμως να υπάρχει εξέλιξη αναφορικά για τη δεύτερη άυξηση μετοχικού κεφαλαίου για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Μήπως να την κάνουμε για το μπάσκετ τελικά??
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
αδερφε να σου πω την αμαρτια μου, περιμενω να αναλαβει ο μπανε και τα λεφτα της α.μ.κ. που σκεφτομουν να βαλω θα τα δωσω στο μπασκετ...
θα ανανεωσω το διαρκειας μου στην ΠΑΕ αλλα να παρω και μετοχες, οταν στο μπασκετ συμβαινουν κωμικοτραγικες καταστασεις ειναι λιγο οξυμωρο...
θα ανανεωσω το διαρκειας μου στην ΠΑΕ αλλα να παρω και μετοχες, οταν στο μπασκετ συμβαινουν κωμικοτραγικες καταστασεις ειναι λιγο οξυμωρο...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κι εγώ πιστεύω ότι αν είναι να προτάξουμε ΑΜΚ στο ποδόσφαιρο ή στο μπάσκετ, αυτή τη στιγμή την έχει περισσότερο ανάγκη το μπάσκετ.
Μακάρι να μπορέσουμε να κάνουμε και τα δύο όμως. ΠΑΟΚ είσαι!!
Μακάρι να μπορέσουμε να κάνουμε και τα δύο όμως. ΠΑΟΚ είσαι!!
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κάνω μία εντελώς αφαιρετική και συνδυαστική σκέψη, εκπορευόμενη από τις τρέχουσες εξελίξεις. Τα πρόσφατα γεγονότα με το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου και του City, δεν σημαίνουν απόσυρση των πολιτικών επιδιώξεων της Γιάννας και την επιθυμία της για διαρκή παρέμβαση στα κοινά. Απλά το παιχνίδι με τα media δεν τις βγήκε καθώς τα σπάσε και με τον Καραμανλή. Κι απλά κάθομαι και σκέφτομαι ότι ένα τόσο υπερφιλόδοξο άτομο, δεν θα αφήσει τόσο εύκολα την κατάσταση από τα χέρια της. Αφού εγκαταλείπεις την μιντακή προσπάθεια ελέγχου και χειραγώγησης, τι σου μένει ως μέτριο πίεσης στις εκάστοτε κυβερνήσεις κι όχι μόνο. Μία ποδοσφαιρική ομάδα και στην παρούσα φάση η πιο πρόσφορη είναι η δική μας. Ούτως ή άλλως και στο παρελθόν υπήρξαν επαφές και συζητήσεις και δεν ξέρω βάζοντας το μυαλό μου να σκεφτεί σαν Γιάννα(φτου φτου φτου) μου φαίνεται αρκετά προσοδοφόρος κίνηση. Ταυτόχρονα πέρα από όλα τα άλλα θα την πούμε και στο σόι εκεί στον δαφνωστεφανομένο με το οποίο είμαστε στα ψιλομαχαίρια. Απλά ένα σεναριάκι για να χαμε να λέγαμε… τώρα που δεν προχωρά κι η αύξηση
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μια τέτοια προοπτική αυτή τη στιγμή θα είναι καταστροφική για την ομάδα μας. Το έχω τονίσει και στο παρελθόν ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω έναν απόλυτο κυρίαρχο, μεγαλομέτοχο στην ομάδα μας. Για πολλούς λόγους. Για την δική μας ομάδα και με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες που έχει - και που δεν είναι της παρούσης - ιδανικό σχήμα θα ήταν ομάδα επιχειρηματιών με επικεφαλής τον Ζαγοράκη, σε συνδυασμό με μια λαίκή βάση μετόχων η οποία θα έχει και λόγο και δικαίωμα ψήφου. Φυσικά, ο τελευταίος λόγος θα ανήκει στην ομάδα επιχειρηματιών.
Η Γιάννα στην παρούσα φάση για μένα θα είναι καταστροφή. Οι άνθρωποι αυτοί είναι σκληροί επιχειρηματίες που στην τελική χέστηκαν για τον ΠΑΟΚ και τον κάθε ΠΑΟΚ. Αν κρίνουν ότι στην παρούσα φάση τους συμφέρει η αγορά μιας ομάδας, την αγοράζουν. Αν την επόμενη στιγμή κρίνουν την αγορά ασύμφορη, την παρατάνε την ομάδα. Και τις περισσότερες φορές με πολλές εκκρεμότητες. Δεν θέλω ο ΠΑΟΚ να περάσει πάλι τέτοιες καταστάσεις. Η απότομη αλλαγή των οικονομικών δεδομένων της ομάδας μας θα κάνει κακό. Τώρα έχουμε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και με αυτή πορευόμαστε. Γιατί να την αλλαξουμε; Ή μήπως μπορεί να εγγυηθεί κανείς ότι αν η Αγγελοπούλου αγοράσει τον ΠΑΟΚ θα κρατήσει τον Ζήση ή τον Γ.Χ ή δεν ξέρω γω ποιόν άλλο;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Πιο πολύ το σχολιάζω για να εκφράσω την άποψή μου σε ένα θέμα που μας απασχολεί χρόνια τώρα.
Η Γιάννα στην παρούσα φάση για μένα θα είναι καταστροφή. Οι άνθρωποι αυτοί είναι σκληροί επιχειρηματίες που στην τελική χέστηκαν για τον ΠΑΟΚ και τον κάθε ΠΑΟΚ. Αν κρίνουν ότι στην παρούσα φάση τους συμφέρει η αγορά μιας ομάδας, την αγοράζουν. Αν την επόμενη στιγμή κρίνουν την αγορά ασύμφορη, την παρατάνε την ομάδα. Και τις περισσότερες φορές με πολλές εκκρεμότητες. Δεν θέλω ο ΠΑΟΚ να περάσει πάλι τέτοιες καταστάσεις. Η απότομη αλλαγή των οικονομικών δεδομένων της ομάδας μας θα κάνει κακό. Τώρα έχουμε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και με αυτή πορευόμαστε. Γιατί να την αλλαξουμε; Ή μήπως μπορεί να εγγυηθεί κανείς ότι αν η Αγγελοπούλου αγοράσει τον ΠΑΟΚ θα κρατήσει τον Ζήση ή τον Γ.Χ ή δεν ξέρω γω ποιόν άλλο;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Πιο πολύ το σχολιάζω για να εκφράσω την άποψή μου σε ένα θέμα που μας απασχολεί χρόνια τώρα.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
αδερφε νομιζω οτι κατι τετοιο αναποφευκτα θα καθιστουσε τον Ζαγορακη ερμαιο της ομαδας επιχειρηματιων (αφου αυτοι θα ειχαν το μεγαλυτερο ποσοστο των μετοχων - και οχι σε διοικηση πρωτοδικειου ολα αυτα). υπαρχει και το παραδειγμα απ το ΑΕΚακι..DimisK έγραψε:Για την δική μας ομάδα και με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες που έχει - και που δεν είναι της παρούσης - ιδανικό σχήμα θα ήταν ομάδα επιχειρηματιών με επικεφαλής τον Ζαγοράκη, σε συνδυασμό με μια λαίκή βάση μετόχων η οποία θα έχει και λόγο και δικαίωμα ψήφου. Φυσικά, ο τελευταίος λόγος θα ανήκει στην ομάδα επιχειρηματιών.
Προσωπικα προτιμω την παρουσα κατασταση, εναν προεδρο ειλικρινη,παραγωγικο,με αγαπη για την ομαδα,ηγετικη φυσιογνωμια που να μπορει να συσπειρωσει τον κοσμο και να περασει προς τα εξω μια υγεια σε οτι αφορα το προιον Π.Α.Ο.Κ.
Απο κει και περα, νομιζω οτι τα εσοδα απο χορηγιες και Τσαμπιονς Λιγκ (που ειναι απαραιτητο καποια στιγμη να παιξεις αν θες να αλλαξεις επιπεδο), με σωστη διαχειριση ειναι κατι παραπανω απο αρκετα.
Φιλικα παντα
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Νυχτεριδα δαιμονιε,εριξες βομβα.
Οχι τιποτα αλλο,την εριξες και σε λαθος τοπικ....κατσε να ψαξω εκεινο με τους αραβες και τους καπαιτανεους
Οχι τιποτα αλλο,την εριξες και σε λαθος τοπικ....κατσε να ψαξω εκεινο με τους αραβες και τους καπαιτανεους
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όξω από δω οι μεγαλοεπενδυτές...nyxteridas έγραψε:Κάνω μία εντελώς αφαιρετική και συνδυαστική σκέψη, εκπορευόμενη από τις τρέχουσες εξελίξεις. Τα πρόσφατα γεγονότα με το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου και του City, δεν σημαίνουν απόσυρση των πολιτικών επιδιώξεων της Γιάννας και την επιθυμία της για διαρκή παρέμβαση στα κοινά. Απλά το παιχνίδι με τα media δεν τις βγήκε καθώς τα σπάσε και με τον Καραμανλή. Κι απλά κάθομαι και σκέφτομαι ότι ένα τόσο υπερφιλόδοξο άτομο, δεν θα αφήσει τόσο εύκολα την κατάσταση από τα χέρια της. Αφού εγκαταλείπεις την μιντακή προσπάθεια ελέγχου και χειραγώγησης, τι σου μένει ως μέτριο πίεσης στις εκάστοτε κυβερνήσεις κι όχι μόνο. Μία ποδοσφαιρική ομάδα και στην παρούσα φάση η πιο πρόσφορη είναι η δική μας. Ούτως ή άλλως και στο παρελθόν υπήρξαν επαφές και συζητήσεις και δεν ξέρω βάζοντας το μυαλό μου να σκεφτεί σαν Γιάννα(φτου φτου φτου) μου φαίνεται αρκετά προσοδοφόρος κίνηση. Ταυτόχρονα πέρα από όλα τα άλλα θα την πούμε και στο σόι εκεί στον δαφνωστεφανομένο με το οποίο είμαστε στα ψιλομαχαίρια. Απλά ένα σεναριάκι για να χαμε να λέγαμε… τώρα που δεν προχωρά κι η αύξηση
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
μ'αρέσει που θέλαμε τη γιάννα για πρόεδρο.
Εδώ μια εφημερίδα δεν μπορούν να συντηρήσουν.
ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα!
ΠΑΟΚ ΛΑΟΣ και ΠΡΟΛΟΓΟ μην τρως!
γιατί κάθε ερπετός είναι και ...γιος!

Εδώ μια εφημερίδα δεν μπορούν να συντηρήσουν.
ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα!
ΠΑΟΚ ΛΑΟΣ και ΠΡΟΛΟΓΟ μην τρως!
γιατί κάθε ερπετός είναι και ...γιος!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ρε αδερφε συγγνωμη κιολας αλλα εδω και 2 - 3 μερες εχεις παρει αμπαριζα ολα τα threads και γραφεις και καλα κανεις. αλλα στα μισα σου posts βριζεις και στα αλλα σου μισα μαλωνεις με αλλους που δεν συμφωνουν μαζι σου. και οσο και αν το δευτερο δεν με πολυνοιαζει και πολυ το πρωτο ομως με νοιαζει.διαβασε σε παρακαλω τους κανονες του forum και μην προσπαθεις να αναγκασεις καποιον admin να σε banαρει.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αδερφέ lefis
- δε με λες, απαγορεύτεται να ποστάρω? μη μου απαντάς στο φινάλε. με το ζόρι σε βάζω να με διαβάζεις? αγνόησέ με! τι πρεμούρα είναι αυτή!
-το να βρίζω τους αλλόθρησκους είναι κακό?
Υπάρχει κανόνας του forum που να απαγορεύει να βρίζουμε gay, βάζελο, χανούμι, σκουλήκι, γριά? είναι δυνατό να ισχύει κάτι τέτοιο σε ΠΑΟΚτσήδικο forum? τι είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα?
- Δεν έχω βρίσει κανένα μέλος του forum. Αντίθετα έχω δεχθεί επιθέσεις. Λέω τη γνώμη μου, απαγορεύεται?
- και αν με banαρει, δεν θα κοιμηθώ αύριο.
- κάτι βρωμάει, ρε φίλε
- γιάννα ΚΑΛΑ έκανες χρυσή μου και δεν ήρθες στον ΠΑΟΚ, στον αγύριστο!
- δε με λες, απαγορεύτεται να ποστάρω? μη μου απαντάς στο φινάλε. με το ζόρι σε βάζω να με διαβάζεις? αγνόησέ με! τι πρεμούρα είναι αυτή!
-το να βρίζω τους αλλόθρησκους είναι κακό?
Υπάρχει κανόνας του forum που να απαγορεύει να βρίζουμε gay, βάζελο, χανούμι, σκουλήκι, γριά? είναι δυνατό να ισχύει κάτι τέτοιο σε ΠΑΟΚτσήδικο forum? τι είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα?
- Δεν έχω βρίσει κανένα μέλος του forum. Αντίθετα έχω δεχθεί επιθέσεις. Λέω τη γνώμη μου, απαγορεύεται?
- και αν με banαρει, δεν θα κοιμηθώ αύριο.
- κάτι βρωμάει, ρε φίλε
- γιάννα ΚΑΛΑ έκανες χρυσή μου και δεν ήρθες στον ΠΑΟΚ, στον αγύριστο!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Kαμιά φορά εξαρτάται και το πως βρίζεις. Ρίξε μια ματιά εδώ και θα δεις πόσο πιο εύκολα μπορείς να ρίχνεις τα καντήλια σου χωρίς να υπάρχει πρόβλημα για το site και το forum
υ.γ. Για το θέμα της Γιάννας το οποίο επανέφερε ο νυχτερίδας να σαι σίγουρος ότι μόνο για οικονομικούς λόγους δεν έκλεισε η εφημερίδα...
υ.γ. Για το θέμα της Γιάννας το οποίο επανέφερε ο νυχτερίδας να σαι σίγουρος ότι μόνο για οικονομικούς λόγους δεν έκλεισε η εφημερίδα...