ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
revolution1976
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:29
Τοποθεσία: Kαλαμαριά

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από revolution1976 »

Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Έχεις δίκιο.Εγώ με μπαζούκας θα έμπαινα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Ναι γιατι
Δε καταλαβα, σπιτι του ειναι
Ελα με τα καθωσπρεπει
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

Ειμαι στην 4 και το κλίμα που επικρατεί ειναι οτι το γκολ μέτρησε. Δεν ξέρω απο που ξεκίνησε.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

WestBlock4 έγραψε:
Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτ

Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΜΠΟΥΦΑΝ. ΤΕΛΟΣ.

ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ "ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ" φωτογραφίες.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ρε λέμε πως το κοράκι είπε πως συνεχίζεται το παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ βγήκε τώρα περιμένουμε τη λιγοψυχη
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από panpangr77 »

Δυστηχως η κινηση του Ιβαν ηταν καταστροφικη εαν ειναι μονταζ η φωτογραφια ομως θα πρεπει να τους κλεισει το σπιτι
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

revolution1976 έγραψε:
Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Έχεις δίκιο.Εγώ με μπαζούκας θα έμπαινα
ρε ημαρτον ποιο οπλο, δειτε πως μπαινει και πωσ βγαινει απ το γηπεδο
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sic-4 »

παιδια αυτο με το οπλο ειναι σοβαρο... οπως φαινεται δεν ειναι photoshop. Εχουν βγαλει κι αλλες φωτο κι εχει κυκλοφορησει πολυ. Και να πω την αληθεια, ειναι απαραδεκτο. Ντρεπομαι.. δεν ξερω τι να πω.. Μεχρι τωρα ελεγα παντα μονο θετικα για τον Σαββιδη και τον υπερασπιζομουν σε βαθμο να με πουν φερεφωνο της διοικησης. Αλλα με αυτο που βλεπω ντρεπομαι.
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mpoz »

Ρε αδερφια δεν ξερω, εγω αυτες τις μαλακιες δεν τις γουσταρω. Ειναι απίστευτο να μπαινει με οπλο μεσα στο γηπεδο. Αν ισχυει ειναι μεγαλη ντροπη
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Δεν ξέρω αν είχε η δεν είχε όπλο αλλά λέγεται concealed handgun license, που υποθέτω έχει και δεν με ξαφνιάζει λόγω της ιδιότητας του. Υποθετω δεν έκανε καμία κίνηση, αλλά φάνηκε έτσι όπως έτρεχε και φώναζε κτλ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pyrgioths »

gpap έγραψε:μόλις γύρισα από γήπεδο.
Ήμουν στην 7 και δεν είδα καθαρά τη φάση, όλοι όμως που άκουσα λένε πως μετρούσε κανονικά.
Ένας με ραδιοφωνάκι, μας είπε πως και ο Βαρούχας είπε πως μετράει το γκολ.

Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?

Γενικά, από τον κόσμο στην κερκίδα, μεγάλη οργή αλλά και σίχαμα για όσα βλέπουμε να γίνονται.
Δεν μπορεί αυτό το Καθεστώς να επιτρέψει σε μια ομάδα να πάρει ότι της αξίζει.
Σίχαμα για όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες.
Είδα τον διαιτητή να δείχνει σέντρα, τον επόπτη να τρέχει προς σέντρα, τι σκατά έγινε και το ακύρωσε???


Σίχαμα αδέλφια, σίχαμα.
Δεν ξερω να σου πω για δημητριαδη,γιατι δεν ξερω ποιος ειναι ο δημητριαδης...
Το γκολ ηταν κανονικοτατο!!!εδειξαν σεντρα και ενω πανηγυριζαμε οι κουλες πηγαν στον εποπτη ζητώντας οφσαιντ τον μαουριτσιο!Ο οποιος ηταν μπροστα αλλα ουτε ηρθε σε επαφη με την μπαλα,ουτε επηρεαζε καποιον!!!παρολα αυτα οι κουλες καταφεραν να πεισουν τους διαιτητες με αποτελεσμα την (λογικοτατη κατ εμε) μπουκα σαββιδη κλπ!
Άβαταρ μέλους
Vet_eranos
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Vet_eranos »

η φωτο χωρις μπουφαν,δεν πρεπει να ναι απτη στιγμη που μπκουκαρε ειναι πρωτερη κ μακαρι και να ναι κ πειραγμενη
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Ελα σοβαρευτειτε
Αφηστε τον ησυχο.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sic-4 »

ε ναι δεν το τραβηξε κι ολας και σιγουρα θα εχει αδεια, αλλα μεσα στον αγωνιστικο χωρο δεν εχει καμια θεση οπλο.
Ποσο μαλλον οταν αποφασιζεις να κανεις και ακραια κινηση, δηλαδη ντου. Εγω μαζι του στο ντου... αλλα με κουμπουρι ζωσμενο???? ντροπη!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Fake μοιάζει η φωτό. Αστεία παραποίηση για να δημιουργήσουν εντυπώσεις τώρα που τα λεπτά καίνε. Διδακτορικό έχουν στην φουστιά οι Αθηναίοι. Αυτό συμβάινει γιατί το ποδόσφαιρο είναι πλήρως πολιτικοποιημένο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”