Έχεις δίκιο.Εγώ με μπαζούκας θα έμπαιναMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- revolution1976
- Δημοσιεύσεις: 268
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:29
- Τοποθεσία: Kαλαμαριά
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ναι γιατιMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Δε καταλαβα, σπιτι του ειναι
Ελα με τα καθωσπρεπει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ειμαι στην 4 και το κλίμα που επικρατεί ειναι οτι το γκολ μέτρησε. Δεν ξέρω απο που ξεκίνησε.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
WestBlock4 έγραψε:ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΜΠΟΥΦΑΝ. ΤΕΛΟΣ.
ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ "ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ" φωτογραφίες.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε λέμε πως το κοράκι είπε πως συνεχίζεται το παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ βγήκε τώρα περιμένουμε τη λιγοψυχη
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δυστηχως η κινηση του Ιβαν ηταν καταστροφικη εαν ειναι μονταζ η φωτογραφια ομως θα πρεπει να τους κλεισει το σπιτι
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ρε ημαρτον ποιο οπλο, δειτε πως μπαινει και πωσ βγαινει απ το γηπεδοrevolution1976 έγραψε:Έχεις δίκιο.Εγώ με μπαζούκας θα έμπαιναMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
παιδια αυτο με το οπλο ειναι σοβαρο... οπως φαινεται δεν ειναι photoshop. Εχουν βγαλει κι αλλες φωτο κι εχει κυκλοφορησει πολυ. Και να πω την αληθεια, ειναι απαραδεκτο. Ντρεπομαι.. δεν ξερω τι να πω.. Μεχρι τωρα ελεγα παντα μονο θετικα για τον Σαββιδη και τον υπερασπιζομουν σε βαθμο να με πουν φερεφωνο της διοικησης. Αλλα με αυτο που βλεπω ντρεπομαι.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε αδερφια δεν ξερω, εγω αυτες τις μαλακιες δεν τις γουσταρω. Ειναι απίστευτο να μπαινει με οπλο μεσα στο γηπεδο. Αν ισχυει ειναι μεγαλη ντροπη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν ξέρω αν είχε η δεν είχε όπλο αλλά λέγεται concealed handgun license, που υποθέτω έχει και δεν με ξαφνιάζει λόγω της ιδιότητας του. Υποθετω δεν έκανε καμία κίνηση, αλλά φάνηκε έτσι όπως έτρεχε και φώναζε κτλMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν ξερω να σου πω για δημητριαδη,γιατι δεν ξερω ποιος ειναι ο δημητριαδης...gpap έγραψε:μόλις γύρισα από γήπεδο.
Ήμουν στην 7 και δεν είδα καθαρά τη φάση, όλοι όμως που άκουσα λένε πως μετρούσε κανονικά.
Ένας με ραδιοφωνάκι, μας είπε πως και ο Βαρούχας είπε πως μετράει το γκολ.
Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?
Γενικά, από τον κόσμο στην κερκίδα, μεγάλη οργή αλλά και σίχαμα για όσα βλέπουμε να γίνονται.
Δεν μπορεί αυτό το Καθεστώς να επιτρέψει σε μια ομάδα να πάρει ότι της αξίζει.
Σίχαμα για όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες.
Είδα τον διαιτητή να δείχνει σέντρα, τον επόπτη να τρέχει προς σέντρα, τι σκατά έγινε και το ακύρωσε???
Σίχαμα αδέλφια, σίχαμα.
Το γκολ ηταν κανονικοτατο!!!εδειξαν σεντρα και ενω πανηγυριζαμε οι κουλες πηγαν στον εποπτη ζητώντας οφσαιντ τον μαουριτσιο!Ο οποιος ηταν μπροστα αλλα ουτε ηρθε σε επαφη με την μπαλα,ουτε επηρεαζε καποιον!!!παρολα αυτα οι κουλες καταφεραν να πεισουν τους διαιτητες με αποτελεσμα την (λογικοτατη κατ εμε) μπουκα σαββιδη κλπ!
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
η φωτο χωρις μπουφαν,δεν πρεπει να ναι απτη στιγμη που μπκουκαρε ειναι πρωτερη κ μακαρι και να ναι κ πειραγμενη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ε ναι δεν το τραβηξε κι ολας και σιγουρα θα εχει αδεια, αλλα μεσα στον αγωνιστικο χωρο δεν εχει καμια θεση οπλο.
Ποσο μαλλον οταν αποφασιζεις να κανεις και ακραια κινηση, δηλαδη ντου. Εγω μαζι του στο ντου... αλλα με κουμπουρι ζωσμενο???? ντροπη!
Ποσο μαλλον οταν αποφασιζεις να κανεις και ακραια κινηση, δηλαδη ντου. Εγω μαζι του στο ντου... αλλα με κουμπουρι ζωσμενο???? ντροπη!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Fake μοιάζει η φωτό. Αστεία παραποίηση για να δημιουργήσουν εντυπώσεις τώρα που τα λεπτά καίνε. Διδακτορικό έχουν στην φουστιά οι Αθηναίοι. Αυτό συμβάινει γιατί το ποδόσφαιρο είναι πλήρως πολιτικοποιημένο