Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Να μην ξεχνατε οτι λογω οικονομικης ανεχειας ψαχνουμε για παικτη ο οποιος να παιζει σε παραπανω απο μια θεσεις του κεντρου και ο Λεαλ ειναι τετοιος, εκτος και αν περιμενει κανεις τον Κριστιανο Ροναλντο.Επιπλεον για οσους μιλανε για παικτη γραμμης, εγω βρισκω το κενο στον παικτη πισω απο τον κλαους, μεγαλύτερο αυτου στα εξτρεμ.Εχουν πονεσει τα ματακια μας εδω και καιρο με τον φωτακη σε θεση επιτελικου.
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
http://www.ethnos.gr/ethnosport/article ... =128928439
τωρα κατα ποσο ειναι εγκυρο το αρθρο δεν ξερω αλλα..
"Στον αγωνιστικό τομέα τα πράγματα... έχουν ξεφύγει εντελώς! Ο Νίκος Καράμπελας ζήτησε από τον Σταύρο Αδαμίδη να χαρίσει μέρος των δεδουλευμένων του και να μετακινηθεί στο εξωτερικό (σ.σ. πιθανός προορισμός η Καρλσρούη), ο Κώστας Μανωλάς αναθεώρησε και δεν έχει πρόβλημα να... την κάνει από τώρα για την Εβερτον (από ώρα σε ώρα αναμένεται η επίσημη πρόταση των Αγγλων προς την ΠΑΕ), ο Λεονάρντο «καλοβλέπει» πια το ενδεχόμενο της φυγής (σ.σ. οι φήμες τον θέλουν να κοιτάζει προς ΠΑΟΚ μεριά!) και ο Κάλα περιμένει από τον Χιμένεθ να τον πάρει στη Σαραγόσα!"
τωρα κατα ποσο ειναι εγκυρο το αρθρο δεν ξερω αλλα..
"Στον αγωνιστικό τομέα τα πράγματα... έχουν ξεφύγει εντελώς! Ο Νίκος Καράμπελας ζήτησε από τον Σταύρο Αδαμίδη να χαρίσει μέρος των δεδουλευμένων του και να μετακινηθεί στο εξωτερικό (σ.σ. πιθανός προορισμός η Καρλσρούη), ο Κώστας Μανωλάς αναθεώρησε και δεν έχει πρόβλημα να... την κάνει από τώρα για την Εβερτον (από ώρα σε ώρα αναμένεται η επίσημη πρόταση των Αγγλων προς την ΠΑΕ), ο Λεονάρντο «καλοβλέπει» πια το ενδεχόμενο της φυγής (σ.σ. οι φήμες τον θέλουν να κοιτάζει προς ΠΑΟΚ μεριά!) και ο Κάλα περιμένει από τον Χιμένεθ να τον πάρει στη Σαραγόσα!"
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Αφου ο γαβρος εγραψε οτι ο λεοναρντο παει πειραια ξεχαστε τον,αυτη η κατα τα αλλα φυλλαδα εμετος γυρω απο τα της ομαδας που εκπροσωπει ειναι καλα ενημερωμενη.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ου σε λεω....
Ο γαυρος δεν μπορει προς το παρον αν δεν αδειασει θεση ξενου...
Ο γαυρος δεν μπορει προς το παρον αν δεν αδειασει θεση ξενου...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ο λεοναρντο παντως ειναι οτι πρεπει την δεδομενη χρονικη στιγμη....ειναι κλασεις ανωτερος απο ρομπερ σαν αριστερο χαφ,παιζει και δεκαρι
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
φιλε μου ο λεαλ τρια χρονια που ειναι στας ευρωπας παιζει στα ακρα καμια σχεση με τον φιλομενο ο οποιος ηταν επιθετικος - επιθετικος χωρις καθολου προσωπικη ενεργεια. και επειδη ετυχε να εχω δει αρκετα ματς την τελευταια τριετια του εργοτελη μπορω να πω οτι ειναι ενας παικτης οπου τα χαρακτηριστικα του λειπουν αυτη τη στιγμη απο την ομαδα μας, εχει πολυ καλη τεχνικη καταρτηση και μπορει να κανει το απροσδοκητο το οποιο ξεκλειδωνει σφιχτες αμυνες, μπορει να δωσει την τελικη πασα ευκολα αλλα επισης μπορει και να τελειωσει και ο ιδιος φασεις ειτε απο μακρια ειτε μεσα απο την περιοχη και τελος εχει πολυ καλα στιμενα οπου στην ομαδα μας δεν εχουμε κανεναν δεξιοποδαρο με καλα στιμενα.Agapoulas έγραψε:![]()
Ρε Παρασάνδαλε θα πάρεις τον Λεαλ να τον βάλεις στην γραμμή? Το έκανες και με τον Φιλομένο…δεν βγαίνει…ή θα τον βάλεις πίσω από τον Αθανασιάδη στην θέση του Φωτάκη και του Ιβιτς? Τι σου αρέσει στον Λεαλ? Τα στημένα ? έχεις παίκτες για τα στημένα. Θα πάρεις τον Νιμανι και από σεντερ φορ και θα τον κάνεις αριστερό χαφ? Τα μυαλά μου πονάνε και γεμίσανε gel.![]()
Ο Λεονάρντο μπορεί να σε βοηθήσει γιατί να μην ξεχνάμε είναι αυτή την στιγμή ο καλύτερός παίκτης στην κουλα και τα νούμερα τον δικαιώνουν.
αλλα οπως ειπε και ο μπολονι σε εναν αντιπαλο βλεπουμε μονο τα θετικα του και παραβλεπουμε τις αδυναμιες του, ετσι και με τον λεαλ εχει αρκετες αδυναμιες με κυριότερες την ελλειψη ταχυτητας και το οτι δεν μαρκαρει σχεδον ποτε κατι το οποιο σε μια ομαδα σαν τον ΠΑΟΚ ειναι απαραίτητο για να παιξεις εστω και 1 λεπτο.
και για να μην παρεξηγουμε ουτε μανατζερ του λεαλ ειμαι ουτε υπερμαχος της μετεγγραφης του στον ΠΑΟΚ απλα καταλαβαινω οτι με το οικονομικο ταβανι που εχουμε βαλει ειναι σχεδον αδυνατο να βρουμε το ιδανικο που εχουμε ολιι στο μυαλο μας.
για τον λεοναρντο που ακούγετε τις τελευταιες ωρες αν και δεν πιστευω οτι ισχυει καποιο ενδιαφερον ο παικτης ειναι πολυ καλη περιπτωση αλλα με δυο πολυ μεγαλα αρνητικα, πρωτον ειναι μεγαλο κωλοπαιδι και δευτερον σε ολα τα παιχνιδια φετος εχει ζητησει αλλαγη στο 60 μη μπορωντας να βγαλει ολοκληρο ματς
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Για τον λεαλ συμφωνω απολυτα σε οσα γραφεις εχω γραψει και τη γνωμη μου αλλωστε,οσο για τον λεοναρντο δεν ειναι κωλοπαιδι το αντιθετο απλα ειναι κοπριτης οπως και η πλειοψηφια των βραζιλιανων.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
obanebane έγραψε:Για τον λεαλ συμφωνω απολυτα σε οσα γραφεις εχω γραψει και τη γνωμη μου αλλωστε,οσο για τον λεοναρντο δεν ειναι κωλοπαιδι το αντιθετο απλα ειναι κοπριτης οπως και η πλειοψηφια των βραζιλιανων.
Κορινθιε,ποια η διαφορα του κολωπαιδι,απο το κοπριτης;
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
επισης οσον αφορα τον λεοναρντο και το ποσο αυτο μπορει να ειναι ακομα ενας αρνητικος παραγοντας δεν θα εχει δικαίωμα συμμετοχης στο γιουροπα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Το ένα είναι χαρακτηρισμός για σκυλιά και το άλλο είναι χαρακτηρισμός για ανθρώπους. Η ουσία είναι ίδια!obanebane έγραψε:Για τον λεαλ συμφωνω απολυτα σε οσα γραφεις εχω γραψει και τη γνωμη μου αλλωστε,οσο για τον λεοναρντο δεν ειναι κωλοπαιδι το αντιθετο απλα ειναι κοπριτης οπως και η πλειοψηφια των βραζιλιανων.
Κορινθιε,ποια η διαφορα του κολωπαιδι,απο το κοπριτης;
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Σε έχω πάρει από κακό μάτι , αλλά στο συγκεκριμένο συμφωνούμε απόλυτα.joshua έγραψε:Με εχετε παρει με κακο ματι.Δεν σχολιασα το ποσο που δινουμε αλλα την απαιτηση ευρεσης παικτη που να εχει εγγυηση καλης αποδοσης του Φωτη.Στα ποσα που δινουμε οποιος παικτης και αν αποκτηθει θα αποτελει στοιχημα γι'αυτο και εγω θα προτιμουσα καποιον οσο το δυνατον γνωστο ειτε του προπονητη ειτε μεσω ελληνικου πρωταθληματος.giapas έγραψε:Τζος, αν 100.000 έχουμε τι θες να γίνει?
Να αρχίσουμε πάλι τις απλωτές και να τρέχουμε μετά ?
Αν θέλει, ας έρθει να παίξει μπάλα και μετά ας απαιτήσει περισσότερα. Από τα αζήτητα στην ομάδα του και θέλει και 3 κατοστάρικα?
Δε νομίζω Τάκη
Υ.Γ Σχετικά με τα ποσά που φαιρεται ότι δίνουμε να θυμίσω βέβαια ότι ψάχνουμε για αντιβιερινια και όχι αντιμπαλαφα, την ίδια στιγμη που το καλοκαίρι όταν δίναμε 200000 για τον ρομπερ, καποια παπαγαλάκια έλεγαν ότι έλα μωρά τι σας πειράζει,τσάμπα τον περνουμε για να παίξει 10 παιχνίδια.Τοοοοοοση απλα και μετα απορουσαμε πως φτάσαμε εδώ.
Πλέον πρέπει να μετράμε και το 1 ευρώ...χαιλικια στου στυλ που περιγράφεις ( Ρομπερ, τάχα μου φτηνή επιλογή) τελειώσανε.. Ας ψάξουν με 2-2,5 κατοστάρικα να κάνουν τη καλύτερη δυνατή επιλογή.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:obanebane έγραψε:Για τον λεαλ συμφωνω απολυτα σε οσα γραφεις εχω γραψει και τη γνωμη μου αλλωστε,οσο για τον λεοναρντο δεν ειναι κωλοπαιδι το αντιθετο απλα ειναι κοπριτης οπως και η πλειοψηφια των βραζιλιανων.
Κορινθιε,ποια η διαφορα του κολωπαιδι,απο το κοπριτης;
Κοπριτης λεγοντας εννοω τεμπελης, δεν νομιζω οτι οποιος ειναι τεμπελης ειναι και κωλοπαιδο.