ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rorschach »

δε νομιζω να μετραει το γκολ
η κουλα δε βγαινει γιατι θελει τη νικη στα χαρτια
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ετσιιιι! Άντε με τους πουστδες που θα μας βγάλουν και τρελούς!
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

Patron έγραψε:Μάγκες η χώρα, η κοινωνία αυτό το μόρφωμα τελοσπαντων που ονομάζουμε Ελλάδα ξύνει πάτο ... δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται όχι μόνο στο ποδόσφαιρο.
Αν και δεν ειναι η ωρα φιλε μου, να φυγουμε να ησυχασουμε , χωρα εμετος.
οπου και αν το πιασεις..
Ποσο μ@λ@κ@ς νιωθω που στα 30 μου ειμαι ακομα εδω .
johnys999
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 21:39

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από johnys999 »

Μακάρι να μην το μετρήσουν... έτσι κι αλλιώς θα τιμωρηθούμε με τον μισό ποινικό κώδικα, τελείωσε η χρονιά.
Ο Ιβάν, από τη στιγμή που επέλεξε αυτό τον τρόπο αντίδρασης, οφείλει να αποσύρει την ομάδα από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο, να τον βρει. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η κίνησή του πέρα από την αυτοκαταστροφή της ομάδας. Ελπίζω να μην ήταν απόφαση της στιγμής.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tzelas »

Ολη η ομαδα κανει προθερμανση τωρα. Δεν εχει βγει κανενας απο τους υπολοιπους κουλες κορακια
berry
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 21:08

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από berry »

Μοντς ενημερωση!
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Έβγαλε τουιτ ή παε πως συνεχίζεται το ματς
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mpoz »

Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

Patron έγραψε:Μάγκες η χώρα, η κοινωνία αυτό το μόρφωμα τελοσπαντων που ονομάζουμε Ελλάδα ξύνει πάτο ... δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται όχι μόνο στο ποδόσφαιρο. Τι να πω; Ακόμα κ να το πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα, μας έχουν χτικιασει τόσο πολύ που δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια φθορά σε προσωπικό επίπεδο.

Ευτυχώς έχει NBA κ ηρέμησα με GSW :D
Ακριβώς. Καθρέφτης της χώρας. Έχουμε ξεπέσει απίστευτα σε όλα τα επίπεδα


Sent from my iPhone using Tapatalk
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από gpap »

μόλις γύρισα από γήπεδο.
Ήμουν στην 7 και δεν είδα καθαρά τη φάση, όλοι όμως που άκουσα λένε πως μετρούσε κανονικά.
Ένας με ραδιοφωνάκι, μας είπε πως και ο Βαρούχας είπε πως μετράει το γκολ.

Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?

Γενικά, από τον κόσμο στην κερκίδα, μεγάλη οργή αλλά και σίχαμα για όσα βλέπουμε να γίνονται.
Δεν μπορεί αυτό το Καθεστώς να επιτρέψει σε μια ομάδα να πάρει ότι της αξίζει.
Σίχαμα για όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες.
Είδα τον διαιτητή να δείχνει σέντρα, τον επόπτη να τρέχει προς σέντρα, τι σκατά έγινε και το ακύρωσε???


Σίχαμα αδέλφια, σίχαμα.
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από WestBlock4 »

σταματηστε να δινετε ελπιδες στο κοσμο με ντεμεκ πληροφοριες οτι δεχτηκε το γκολ κ αλλα τετοια
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paokpool »

Rexaris έγραψε:Ο Ιβάν φορούσε μπουφάν το ξαναείδα. Επίσης αν μου βρει κανείς έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί ποτέ να κουβαλάει όπλο μ'αυτόν τον τρόπο που δεν βγαίνει με τίποτε θα του πω μπράβο. Κάνανε που κάνανε φωτοσόπ, δεν το κάνανε τουλάχιστον τής προκοπής; Τη δουλειά του πάντως την έκανε, έκανε το γύρο τού ιντερνέτ, μέχρι να τους καταδικάσει το δικαστήριο θα έχει ξεχαστεί το θέμα.

Δεν μπορώ πλέον τα άλλα σάιτ, μέχρι και το SDNA δεν μπορώ πια να διαβάζω τα άθλια σχόλια των χανουμιών και των βάζελων. Έχουμε και καρδιά.
Αδερφέ όταν μπήκε μέσα ο Ιβάν φορούσε μπουφάν.... όταν έβγαινε φορούσε ένα μπλουζάκι ξανα δες το
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

johnys999 έγραψε:Μακάρι να μην το μετρήσουν... έτσι κι αλλιώς θα τιμωρηθούμε με τον μισό ποινικό κώδικα, τελείωσε η χρονιά.
Τι λες ρε είσαι καλά?

Θα βάλουμε φωτιά στην χώρα και στην κυβέρνηση.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτ
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Πέρασε τις 11. Το παιχνίδι αποκλείεται να συνεχιστεί. Τζάμπα ελπίδες τρέφετε. Εγώ και να το πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα πλέον έχω ξενερώσει. Νέα λίγκα ή σύνορα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”