ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
δε νομιζω να μετραει το γκολ
η κουλα δε βγαινει γιατι θελει τη νικη στα χαρτια
η κουλα δε βγαινει γιατι θελει τη νικη στα χαρτια
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ετσιιιι! Άντε με τους πουστδες που θα μας βγάλουν και τρελούς!
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αν και δεν ειναι η ωρα φιλε μου, να φυγουμε να ησυχασουμε , χωρα εμετος.Patron έγραψε:Μάγκες η χώρα, η κοινωνία αυτό το μόρφωμα τελοσπαντων που ονομάζουμε Ελλάδα ξύνει πάτο ... δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται όχι μόνο στο ποδόσφαιρο.
οπου και αν το πιασεις..
Ποσο μ@λ@κ@ς νιωθω που στα 30 μου ειμαι ακομα εδω .
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μακάρι να μην το μετρήσουν... έτσι κι αλλιώς θα τιμωρηθούμε με τον μισό ποινικό κώδικα, τελείωσε η χρονιά.
Ο Ιβάν, από τη στιγμή που επέλεξε αυτό τον τρόπο αντίδρασης, οφείλει να αποσύρει την ομάδα από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο, να τον βρει. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η κίνησή του πέρα από την αυτοκαταστροφή της ομάδας. Ελπίζω να μην ήταν απόφαση της στιγμής.
Ο Ιβάν, από τη στιγμή που επέλεξε αυτό τον τρόπο αντίδρασης, οφείλει να αποσύρει την ομάδα από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο, να τον βρει. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η κίνησή του πέρα από την αυτοκαταστροφή της ομάδας. Ελπίζω να μην ήταν απόφαση της στιγμής.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ολη η ομαδα κανει προθερμανση τωρα. Δεν εχει βγει κανενας απο τους υπολοιπους κουλες κορακια
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ακριβώς. Καθρέφτης της χώρας. Έχουμε ξεπέσει απίστευτα σε όλα τα επίπεδαPatron έγραψε:Μάγκες η χώρα, η κοινωνία αυτό το μόρφωμα τελοσπαντων που ονομάζουμε Ελλάδα ξύνει πάτο ... δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται όχι μόνο στο ποδόσφαιρο. Τι να πω; Ακόμα κ να το πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα, μας έχουν χτικιασει τόσο πολύ που δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια φθορά σε προσωπικό επίπεδο.
Ευτυχώς έχει NBA κ ηρέμησα με GSW
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μόλις γύρισα από γήπεδο.
Ήμουν στην 7 και δεν είδα καθαρά τη φάση, όλοι όμως που άκουσα λένε πως μετρούσε κανονικά.
Ένας με ραδιοφωνάκι, μας είπε πως και ο Βαρούχας είπε πως μετράει το γκολ.
Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?
Γενικά, από τον κόσμο στην κερκίδα, μεγάλη οργή αλλά και σίχαμα για όσα βλέπουμε να γίνονται.
Δεν μπορεί αυτό το Καθεστώς να επιτρέψει σε μια ομάδα να πάρει ότι της αξίζει.
Σίχαμα για όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες.
Είδα τον διαιτητή να δείχνει σέντρα, τον επόπτη να τρέχει προς σέντρα, τι σκατά έγινε και το ακύρωσε???
Σίχαμα αδέλφια, σίχαμα.
Ήμουν στην 7 και δεν είδα καθαρά τη φάση, όλοι όμως που άκουσα λένε πως μετρούσε κανονικά.
Ένας με ραδιοφωνάκι, μας είπε πως και ο Βαρούχας είπε πως μετράει το γκολ.
Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?
Γενικά, από τον κόσμο στην κερκίδα, μεγάλη οργή αλλά και σίχαμα για όσα βλέπουμε να γίνονται.
Δεν μπορεί αυτό το Καθεστώς να επιτρέψει σε μια ομάδα να πάρει ότι της αξίζει.
Σίχαμα για όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες.
Είδα τον διαιτητή να δείχνει σέντρα, τον επόπτη να τρέχει προς σέντρα, τι σκατά έγινε και το ακύρωσε???
Σίχαμα αδέλφια, σίχαμα.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
σταματηστε να δινετε ελπιδες στο κοσμο με ντεμεκ πληροφοριες οτι δεχτηκε το γκολ κ αλλα τετοια
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αδερφέ όταν μπήκε μέσα ο Ιβάν φορούσε μπουφάν.... όταν έβγαινε φορούσε ένα μπλουζάκι ξανα δες τοRexaris έγραψε:Ο Ιβάν φορούσε μπουφάν το ξαναείδα. Επίσης αν μου βρει κανείς έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί ποτέ να κουβαλάει όπλο μ'αυτόν τον τρόπο που δεν βγαίνει με τίποτε θα του πω μπράβο. Κάνανε που κάνανε φωτοσόπ, δεν το κάνανε τουλάχιστον τής προκοπής; Τη δουλειά του πάντως την έκανε, έκανε το γύρο τού ιντερνέτ, μέχρι να τους καταδικάσει το δικαστήριο θα έχει ξεχαστεί το θέμα.
Δεν μπορώ πλέον τα άλλα σάιτ, μέχρι και το SDNA δεν μπορώ πια να διαβάζω τα άθλια σχόλια των χανουμιών και των βάζελων. Έχουμε και καρδιά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τι λες ρε είσαι καλά?johnys999 έγραψε:Μακάρι να μην το μετρήσουν... έτσι κι αλλιώς θα τιμωρηθούμε με τον μισό ποινικό κώδικα, τελείωσε η χρονιά.
Θα βάλουμε φωτιά στην χώρα και στην κυβέρνηση.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πέρασε τις 11. Το παιχνίδι αποκλείεται να συνεχιστεί. Τζάμπα ελπίδες τρέφετε. Εγώ και να το πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα πλέον έχω ξενερώσει. Νέα λίγκα ή σύνορα!