25.Costin Lazăr
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 25.Costin Lazăr
Άμα θέλεις πρωταθλητισμό διώχνεις τον Lazar και παίρνεις καλύτερο!Πήγαινε στα καρπάθια να ησυχάσουμε!
Re: 25.Costin Lazăr
ανεχτηκαμε τα ανθυγιεινα μουτρα οσο καιρο επαιζες μπαλα , ωρα να την κανεις μ ελαφρα
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: 25.Costin Lazăr
έλα ρε! εδώ ανέχτικες τον γόη τον δώνηSlade έγραψε:ανεχτηκαμε τα ανθυγιεινα μουτρα οσο καιρο επαιζες μπαλα , ωρα να την κανεις μ ελαφρα
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 25.Costin Lazăr
αυτα τα τσαλιμακια και το πουλημα της μπαλας σε επικινδυνο χωρο, δε προκειται να τα κοψει ποτε
αντιο το καλοκαιρι, με 1 ματς καλο και 5 χαλια δε χρειαζεται κανενας Λαζαρ
αντιο το καλοκαιρι, με 1 ματς καλο και 5 χαλια δε χρειαζεται κανενας Λαζαρ
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: 25.Costin Lazăr
Σ'ευχαριστούμε, 10 ματς απ τα 100 που έπαιξες ήσουν αστέρι στα υπόλοιπα 90 ήσουν απών εως επικίνδυνος...άντε γεια
Re: 25.Costin Lazăr
Δοξα τω θεω το καλοκαιρι παιρνει δρομο!
Μακρια απο τον ΠΑΟΚ μας και εσυ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕ.
Κριμα γιατι σε στηριζα πολυ
χθες ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΩΣΤΟ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΛΑΘΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
κυριολεχτικα μια ομαδα μονος σου...με την κακη την εννοια
Μακρια απο τον ΠΑΟΚ μας και εσυ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕ.
Κριμα γιατι σε στηριζα πολυ
χθες ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΩΣΤΟ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΛΑΘΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
κυριολεχτικα μια ομαδα μονος σου...με την κακη την εννοια
Re: 25.Costin Lazăr
Αντε κι εσύ λεβέντη μου... αρκετά με τον ΠΑΟΚ... αντε να συνεχίσεις αλλού την "καριέρα" σου...
Re: 25.Costin Lazăr
Στο προχθεσινό ματσακιον έγινε κάτι πολύ απλό . Ο προπονητής της ζελας πολύ ορθά σκεπτόμενος οτι ο ρουμάνος ειναι ο μοναδικός απο τους 3 του κέντρου μας που μπορεί να κουβαλησει κ να μοιράσει μπάλα .. Του εστισε παγίδες ψηλά με 2 και 3 ατομα με τα γνωστά αποτελεσματα.. Πουλημα της μπάλας σε έναν χώρο που ο αντίπαλος σου βγάζει αντεπίθεση . Εμείς απο την αρχή της χρονιάς ακόμα μαθαίνουμε κυκλοφορία μπάλας .. Με ένα υποτυπώδες πρέσινγκ του αντιπάλου αντίο ζωή ..
Re: 25.Costin Lazăr
φυγε χτες ανθρωπε μου και μη μας ταλαιπωρεις, αγανακτεις, εξοργιζεις κλπ, δεν αντεχουμε αλλο
Re: 25.Costin Lazăr
Δεν φταίει αυτός. Τόσο μπορεί, τόσο παίζει. Εκτός εάν νομίζετε και περιμένετε ο ΠΑΟΚ να πάρει τίτλο βασιζόμενος στο Λάζαρ.
Ξέραμε τα αρνητικά του και απλά δεν φροντίσαμε να βρούμε λύση στο πως θα τον έπαιζε ο ζέλας.
αλλά ξέχασα...ο ζέλας έχει τον Κλοπ στον πάγκο που κλείδωσε το κέντρο μας, ενώ εμάς ο καημένος ο ΓΧ τι να κάνει, υπηρεσιακός είναι, μην έχουμε και απαιτήσεις...
Κοστίν δυστυχώς με μία καλή εμφάνιση ίσως πανηγύριζες τίτλο και ανανέωση συμβολαίου. Τώρα ελπίζω απλά να φανείς επαγγελματίας στα 5 ματς που σου απομένουν.
Ξέραμε τα αρνητικά του και απλά δεν φροντίσαμε να βρούμε λύση στο πως θα τον έπαιζε ο ζέλας.
αλλά ξέχασα...ο ζέλας έχει τον Κλοπ στον πάγκο που κλείδωσε το κέντρο μας, ενώ εμάς ο καημένος ο ΓΧ τι να κάνει, υπηρεσιακός είναι, μην έχουμε και απαιτήσεις...
Κοστίν δυστυχώς με μία καλή εμφάνιση ίσως πανηγύριζες τίτλο και ανανέωση συμβολαίου. Τώρα ελπίζω απλά να φανείς επαγγελματίας στα 5 ματς που σου απομένουν.
Re: 25.Costin Lazăr
slidar έγραψε:Στο προχθεσινό ματσακιον έγινε κάτι πολύ απλό . Ο προπονητής της ζελας πολύ ορθά σκεπτόμενος οτι ο ρουμάνος ειναι ο μοναδικός απο τους 3 του κέντρου μας που μπορεί να κουβαλησει κ να μοιράσει μπάλα .. Του εστισε παγίδες ψηλά με 2 και 3 ατομα με τα γνωστά αποτελεσματα.. Πουλημα της μπάλας σε έναν χώρο που ο αντίπαλος σου βγάζει αντεπίθεση . Εμείς απο την αρχή της χρονιάς ακόμα μαθαίνουμε κυκλοφορία μπάλας .. Με ένα υποτυπώδες πρέσινγκ του αντιπάλου αντίο ζωή ..
αυτό είναι αληθεια από την αρχη της χρονιας υποτυπωδες πρεσιγκ λαθος -γκολ τρεχα μετα...ποτε δε διορθωθηκε ασχετου προσωπων