25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
paokgc
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:31

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από paokgc »

Απλα η ηλικια περασε!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Εκνευριστικά λίγος!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Άμα θέλεις πρωταθλητισμό διώχνεις τον Lazar και παίρνεις καλύτερο!Πήγαινε στα καρπάθια να ησυχάσουμε!
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Slade »

ανεχτηκαμε τα ανθυγιεινα μουτρα οσο καιρο επαιζες μπαλα , ωρα να την κανεις μ ελαφρα
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από koylispontios »

Slade έγραψε:ανεχτηκαμε τα ανθυγιεινα μουτρα οσο καιρο επαιζες μπαλα , ωρα να την κανεις μ ελαφρα
έλα ρε! εδώ ανέχτικες τον γόη τον δώνη :shock:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αυτα τα τσαλιμακια και το πουλημα της μπαλας σε επικινδυνο χωρο, δε προκειται να τα κοψει ποτε
αντιο το καλοκαιρι, με 1 ματς καλο και 5 χαλια δε χρειαζεται κανενας Λαζαρ
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Σ'ευχαριστούμε, 10 ματς απ τα 100 που έπαιξες ήσουν αστέρι στα υπόλοιπα 90 ήσουν απών εως επικίνδυνος...άντε γεια
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Ο Σαββίδης θα ήταν πολύ καλύτερος
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από xlebouras »

Δοξα τω θεω το καλοκαιρι παιρνει δρομο! :opaokara: :opaokara:
Μακρια απο τον ΠΑΟΚ μας και εσυ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕ.
Κριμα γιατι σε στηριζα πολυ
χθες ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΩΣΤΟ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΛΑΘΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
κυριολεχτικα μια ομαδα μονος σου...με την κακη την εννοια
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από farmak76 »

Αντε κι εσύ λεβέντη μου... αρκετά με τον ΠΑΟΚ... αντε να συνεχίσεις αλλού την "καριέρα" σου...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από slidar »

Στο προχθεσινό ματσακιον έγινε κάτι πολύ απλό . Ο προπονητής της ζελας πολύ ορθά σκεπτόμενος οτι ο ρουμάνος ειναι ο μοναδικός απο τους 3 του κέντρου μας που μπορεί να κουβαλησει κ να μοιράσει μπάλα .. Του εστισε παγίδες ψηλά με 2 και 3 ατομα με τα γνωστά αποτελεσματα.. Πουλημα της μπάλας σε έναν χώρο που ο αντίπαλος σου βγάζει αντεπίθεση . Εμείς απο την αρχή της χρονιάς ακόμα μαθαίνουμε κυκλοφορία μπάλας .. Με ένα υποτυπώδες πρέσινγκ του αντιπάλου αντίο ζωή ..
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από tasso85 »

φυγε χτες ανθρωπε μου και μη μας ταλαιπωρεις, αγανακτεις, εξοργιζεις κλπ, δεν αντεχουμε αλλο
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από bane1980 »

Δεν φταίει αυτός. Τόσο μπορεί, τόσο παίζει. Εκτός εάν νομίζετε και περιμένετε ο ΠΑΟΚ να πάρει τίτλο βασιζόμενος στο Λάζαρ.
Ξέραμε τα αρνητικά του και απλά δεν φροντίσαμε να βρούμε λύση στο πως θα τον έπαιζε ο ζέλας.
αλλά ξέχασα...ο ζέλας έχει τον Κλοπ στον πάγκο που κλείδωσε το κέντρο μας, ενώ εμάς ο καημένος ο ΓΧ τι να κάνει, υπηρεσιακός είναι, μην έχουμε και απαιτήσεις...

Κοστίν δυστυχώς με μία καλή εμφάνιση ίσως πανηγύριζες τίτλο και ανανέωση συμβολαίου. Τώρα ελπίζω απλά να φανείς επαγγελματίας στα 5 ματς που σου απομένουν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

slidar έγραψε:Στο προχθεσινό ματσακιον έγινε κάτι πολύ απλό . Ο προπονητής της ζελας πολύ ορθά σκεπτόμενος οτι ο ρουμάνος ειναι ο μοναδικός απο τους 3 του κέντρου μας που μπορεί να κουβαλησει κ να μοιράσει μπάλα .. Του εστισε παγίδες ψηλά με 2 και 3 ατομα με τα γνωστά αποτελεσματα.. Πουλημα της μπάλας σε έναν χώρο που ο αντίπαλος σου βγάζει αντεπίθεση . Εμείς απο την αρχή της χρονιάς ακόμα μαθαίνουμε κυκλοφορία μπάλας .. Με ένα υποτυπώδες πρέσινγκ του αντιπάλου αντίο ζωή ..

αυτό είναι αληθεια από την αρχη της χρονιας υποτυπωδες πρεσιγκ λαθος -γκολ τρεχα μετα...ποτε δε διορθωθηκε ασχετου προσωπων
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5719
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Athens »

καποτε σε ηθελα για παγκο, αλλα ουτε γι αυτο εισαι...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”