Βόλλεϋ 2014-2015
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Α Ο Μ Α Δ Α . . . . Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Σ Λ Α Ο Σ
Μοναδικές στιγμές συγκίνησης και υπερηφάνειας.....
1 9 2 6 ΜΠΡΆΒΟ ΣΕ όλους.

Μοναδικές στιγμές συγκίνησης και υπερηφάνειας.....
1 9 2 6 ΜΠΡΆΒΟ ΣΕ όλους.
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΩ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
ΥΓ.ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΟΚ

ΥΓ.ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΟΚ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
Καλώς τους απόγονους,καλώς τους 3-0... Πρωτάθλημα και κύπελλλλο σε λλλέω!

ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
Καλώς τους απόγονους,καλώς τους 3-0... Πρωτάθλημα και κύπελλλλο σε λλλέω!
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Επιτελους εδειξε ο λαος ποιος ειναι ο ΠΑΟΚ
Αυτα να βλεπει ο ιβαν μπας και κατακαβει τι θελει ο λαος
Αυτα να βλεπει ο ιβαν μπας και κατακαβει τι θελει ο λαος
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Ο ΠΑΟΚ έγραψε ιστορία!
Αυτό, σε σχέση με το άθλημα, είναι ότι και το γκολ του Γκουερίνο.
Αυτό, σε σχέση με το άθλημα, είναι ότι και το γκολ του Γκουερίνο.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Ό,τι και να πεις είναι λίγο.ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Ευχαριστούμε για την γκ@υλα που μας κάνατε να νιώσουμε.
Υγ.Μέγαλη δίψα για κούπες ο κόσμος μας.
Ευχαριστούμε για την γκ@υλα που μας κάνατε να νιώσουμε.
Υγ.Μέγαλη δίψα για κούπες ο κόσμος μας.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Aν ειμουνα Σαββιδης παντως θα εκανα καμια τρελα με το βολλευ. Ριξε τα λεφτα εκει και κανε αυτο που δεν μπορεσαν οι αλλοι, παρε ΤΣ. Λ.!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Σιγα σιγα γιατι τρεχουμε λιγο ολοι...Καπου θα βρεθει το βιντεο.Athens έγραψε:αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα