Nέος τεχνικός διευθυντής
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση:
ABOLEYTOI, Bono, marley 4,
obanebane, ox aman, Sera4,
Tetradje και 15 επισκέπτες
ο Tetradje παντως μας παρακολουθει.
ABOLEYTOI, Bono, marley 4,
obanebane, ox aman, Sera4,
Tetradje και 15 επισκέπτες
ο Tetradje παντως μας παρακολουθει.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
Τώρα θα σκάσει μούρη και ΓΧ, μετά ο σβουρας και μετά και ο φερερ με τον σελουκ. Ο Παπαδόπουλος αργεί ακόμη..ή μήπως όχι?ABOLEYTOI έγραψε:Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση:
ABOLEYTOI, Bono, marley 4,
obanebane, ox aman, Sera4,
Tetradje και 15 επισκέπτες
ο Tetradje παντως μας παρακολουθει.
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
ο παπαδοπουλος ειναι παντου τωρα θα ετοιμαζει παλι κανενα πλανο με ομολογα... :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
Ποιος παπαδοπουλος ρε πλακα μας κανεις νυχτιατικα? Το λαμογιο φαινεται απο χιλιομετρα. Ρε ουστ...Fantomas έγραψε: Πρέπει να αναλάβει την ΠΑΕ ο Γιάννης Παπαδόπουλος με δικό του σχήμα με τεχνοκράτες και ικανούς ανθρώπους με πολλές γνώσεις.
Ο Ζαγοράκης μπορεί να γίνει γενικός αρχηγός της ομάδας στην θέση του Ιωσηφίδη.
Σε λιγο θα μας προτεινεις και τον εαυτο σου...
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
ότι να'ναι.Λογικό με όσα διαδραματίζονται στην ομάδα τον τελευταίο καιρό...

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
το παν ειναι ο αντικαταστατης του βρυζα να προερχεται απο το περιβαλλον της ..... ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ του ζαγορ!τωρα η λιλη θα'ναι,αλλο συγγενικο ή συνδεομενο με μακρα φιλια με τον "προεδρο" προσωπο θα'ναι ......
οποιος θελει ας ειναι,αρκει να τον ξερει ο τεο."αδερφος",σαν το ζηση .....
αν μας βγει δε σαν επιλογη και παει να μας ανεβει στο γιακα αργοτερα να μπορεσουμε και πιο ευκολα να τον ...... καρατομησουμε!
οποιος θελει ας ειναι,αρκει να τον ξερει ο τεο."αδερφος",σαν το ζηση .....
αν μας βγει δε σαν επιλογη και παει να μας ανεβει στο γιακα αργοτερα να μπορεσουμε και πιο ευκολα να τον ...... καρατομησουμε!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
ποιον Παπαδόπουλο τον Γιάννη στην ΠΑΕ πλακα κάνετε ούτε απ έξω απο τα γραφεια να μην
περάσει ο κύριος Χάρβαρντ ....
((
περάσει ο κύριος Χάρβαρντ ....
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
ποιος της να μην ισχύει ρε παιδιά είδατε εσείς κΑνένα νομό της
σιωπής ; εδώ φτάσαμε εδώ και καιρό να λένε
κλέφτη τον βιολιδη και οτι ο ζαγορ τον καλύπτει
αυτός δεν είναι νομος της σιωπής νόμος
της συκοφαντίας είναι
σιωπής ; εδώ φτάσαμε εδώ και καιρό να λένε
κλέφτη τον βιολιδη και οτι ο ζαγορ τον καλύπτει
αυτός δεν είναι νομος της σιωπής νόμος
της συκοφαντίας είναι
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
νόμος της σιωπής υπάρχει στους αρειανους εμείς φτάνουμε
αντί για κριτική στο άλλο άκρο στην συκοφαντία
με υπονοούμενα και ανώνυμα ζαγορας μυρτσοι
καμορες εγγυονται γιαυτο
αντί για κριτική στο άλλο άκρο στην συκοφαντία
με υπονοούμενα και ανώνυμα ζαγορας μυρτσοι
καμορες εγγυονται γιαυτο
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
navigator Χαλαρωσε λιγο ρε μονο κακο κανει στον Παοκ τετοια εμπαθεια ! τοσο πολυ πια σου φταιει ο ζαγορ ? ουτε τα σκουλικιά δεν μιλάνε ετσι
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Nέος τεχνικός διευθυντής
ζαγορας, μυρτσοι, καμορες το παραγάμησαν!eorptol έγραψε:νόμος της σιωπής υπάρχει στους αρειανους εμείς φτάνουμε
αντί για κριτική στο άλλο άκρο στην συκοφαντία
με υπονοούμενα και ανώνυμα ζαγορας μυρτσοι
καμορες εγγυονται γιαυτο
Ο "Κυρίες και Κύριοι, Καλημέρα σας!" είναι διακοπές, και τις διέκοψε, (έκανε αυτή την τεράστια θυσία!!!!!!!!), τηλεφωνικά, για την φοβερή είδηση παραίτησης του Βρύζα! ΗΡΩΑΣ! Στείλτε του κανένα sms του ανθρώπου ρε τσιγκούνηδες. Ο δημοσιογραφάρας του Ρόιτερ και του CNN, που δεν έχει δημοσιογραφήσει σε καμμία εφημερίδα, όσο θυμάμαι, όλο στην ειρωνεία και στον σαρκασμό είναι. Εχει και τα θύματα που του ανεβάζουν την ακροαματικότητα, κάτι μαϊντανούς και σέληνους που νομίζουν ότι ΠΑΟΚ γίνεσαι απο τα "ευστοχα" μηνύματα SMS και δένει το γλυκό της τσίχλας. Αντε μωρί μπουχεσο-κουράδα με μούσι.
Ο γάβρος συγκρίνει τον Ζαγοράκη με τον σκουληκοπρόεδρο και τον γριοπρόεδρο. Ρε μπαγλαμά τερματοφυλακάκο της κακιάς ώρας, εσύ δεν μπορείς να πιάσεις στο στόμα σου τον Ζαγοράκη. Κάνε εκεί τις εμπομπές των 500 € μηνιαίως και άραξε! Γλύφε και τα κόκκαλα που σου πετάει το αφεντικό σου, και άσε τον Ζαγόρ στην ησυχία του!
Και ο τρίτος ο ντεμέκ ΠΑΟΚτσής που συζητάει τα θέματα του ΠΑΟΚ με ορκισμένα σκουλήκια! Που όσο ήτανε ο Σάντος τον είχε ξεσκίσει, και τώρα κλαψ κλαψ...που'σαι Φερνάντο αρχηγέ! Που περιμένει στην γωνία τον ΠΑΟΚ να τον θάψει με την πρώτη ευκαιρία που θα του δοθεί. Τα φτυάρια θα γυρίσουν στην γκλάβα σου ρε κεφάλα!
Αυτοί οι τρεις είναι ορκισμένοι εχθροί του ΠΑΟΚ. Ο ένας τπου ο παίζει ουδέτερος τρομάρα του, ο άλλος που είναι γάβρος και ο τρίτος που δηλώνει "ΠΑΟΚτσής". Διοχετεύουν σε καθημερινή βάση, δηλητήριο και συκοφαντία για τον ΠΑΟΚ και τώρα τελευταία ξεκάθαρα κάνουν πόλεμο στον Ζαγοράκη με χτυπήματα πολλές φορές κάτω από την ζώνη.
Υ.Γ. ευθύμη που μας έχεις σπάσει τα @@ με τις ηλίθιες αναλύσεις σου, μην ξαναβγείς ρε στα ράδια. Σε βαρεθήκαμε ρε μαϊντανέ των fm!