Nέος τεχνικός διευθυντής

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση:
ABOLEYTOI, Bono, marley 4,
obanebane, ox aman, Sera4,
Tetradje και 15 επισκέπτες

ο Tetradje παντως μας παρακολουθει.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από gika »

Άντε να αναλαμβάνει σιγά σιγά... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

ABOLEYTOI έγραψε:Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση:
ABOLEYTOI, Bono, marley 4,
obanebane, ox aman, Sera4,
Tetradje και 15 επισκέπτες

ο Tetradje παντως μας παρακολουθει.
Τώρα θα σκάσει μούρη και ΓΧ, μετά ο σβουρας και μετά και ο φερερ με τον σελουκ. Ο Παπαδόπουλος αργεί ακόμη..ή μήπως όχι?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Sera4 »

ο παπαδοπουλος ειναι παντου τωρα θα ετοιμαζει παλι κανενα πλανο με ομολογα... :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Olorin »

Fantomas έγραψε: Πρέπει να αναλάβει την ΠΑΕ ο Γιάννης Παπαδόπουλος με δικό του σχήμα με τεχνοκράτες και ικανούς ανθρώπους με πολλές γνώσεις.

Ο Ζαγοράκης μπορεί να γίνει γενικός αρχηγός της ομάδας στην θέση του Ιωσηφίδη.
Ποιος παπαδοπουλος ρε πλακα μας κανεις νυχτιατικα? Το λαμογιο φαινεται απο χιλιομετρα. Ρε ουστ...

Σε λιγο θα μας προτεινεις και τον εαυτο σου...

:roll:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Photis »

ότι να'ναι.Λογικό με όσα διαδραματίζονται στην ομάδα τον τελευταίο καιρό...
:pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από navigator11 »

το παν ειναι ο αντικαταστατης του βρυζα να προερχεται απο το περιβαλλον της ..... ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ του ζαγορ!τωρα η λιλη θα'ναι,αλλο συγγενικο ή συνδεομενο με μακρα φιλια με τον "προεδρο" προσωπο θα'ναι ......

οποιος θελει ας ειναι,αρκει να τον ξερει ο τεο."αδερφος",σαν το ζηση .....



αν μας βγει δε σαν επιλογη και παει να μας ανεβει στο γιακα αργοτερα να μπορεσουμε και πιο ευκολα να τον ...... καρατομησουμε!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Olorin »

Ουτε σκουληκι θα εγραφε τετοια πραγματα...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Χαλαραααά...
Άβαταρ μέλους
fwtis
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2009, 13:36
Τοποθεσία: Athina-Mpraxami

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από fwtis »

Φήμες για Ζήκο στον ΠΑΟΚ!

http://www.sport-fm.gr/article/287005

:?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από eorptol »

ποιον Παπαδόπουλο τον Γιάννη στην ΠΑΕ πλακα κάνετε ούτε απ έξω απο τα γραφεια να μην
περάσει ο κύριος Χάρβαρντ ....:(((
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από eorptol »

ποιος της να μην ισχύει ρε παιδιά είδατε εσείς κΑνένα νομό της
σιωπής ; εδώ φτάσαμε εδώ και καιρό να λένε
κλέφτη τον βιολιδη και οτι ο ζαγορ τον καλύπτει
αυτός δεν είναι νομος της σιωπής νόμος
της συκοφαντίας είναι
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από eorptol »

νόμος της σιωπής υπάρχει στους αρειανους εμείς φτάνουμε
αντί για κριτική στο άλλο άκρο στην συκοφαντία
με υπονοούμενα και ανώνυμα ζαγορας μυρτσοι
καμορες εγγυονται γιαυτο
twingo
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 12 Αύγ 2010, 12:59

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από twingo »

navigator Χαλαρωσε λιγο ρε μονο κακο κανει στον Παοκ τετοια εμπαθεια ! τοσο πολυ πια σου φταιει ο ζαγορ ? ουτε τα σκουλικιά δεν μιλάνε ετσι
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

eorptol έγραψε:νόμος της σιωπής υπάρχει στους αρειανους εμείς φτάνουμε
αντί για κριτική στο άλλο άκρο στην συκοφαντία
με υπονοούμενα και ανώνυμα ζαγορας μυρτσοι
καμορες εγγυονται γιαυτο
ζαγορας, μυρτσοι, καμορες το παραγάμησαν!

Ο "Κυρίες και Κύριοι, Καλημέρα σας!" είναι διακοπές, και τις διέκοψε, (έκανε αυτή την τεράστια θυσία!!!!!!!!), τηλεφωνικά, για την φοβερή είδηση παραίτησης του Βρύζα! ΗΡΩΑΣ! Στείλτε του κανένα sms του ανθρώπου ρε τσιγκούνηδες. Ο δημοσιογραφάρας του Ρόιτερ και του CNN, που δεν έχει δημοσιογραφήσει σε καμμία εφημερίδα, όσο θυμάμαι, όλο στην ειρωνεία και στον σαρκασμό είναι. Εχει και τα θύματα που του ανεβάζουν την ακροαματικότητα, κάτι μαϊντανούς και σέληνους που νομίζουν ότι ΠΑΟΚ γίνεσαι απο τα "ευστοχα" μηνύματα SMS και δένει το γλυκό της τσίχλας. Αντε μωρί μπουχεσο-κουράδα με μούσι.

Ο γάβρος συγκρίνει τον Ζαγοράκη με τον σκουληκοπρόεδρο και τον γριοπρόεδρο. Ρε μπαγλαμά τερματοφυλακάκο της κακιάς ώρας, εσύ δεν μπορείς να πιάσεις στο στόμα σου τον Ζαγοράκη. Κάνε εκεί τις εμπομπές των 500 € μηνιαίως και άραξε! Γλύφε και τα κόκκαλα που σου πετάει το αφεντικό σου, και άσε τον Ζαγόρ στην ησυχία του!

Και ο τρίτος ο ντεμέκ ΠΑΟΚτσής που συζητάει τα θέματα του ΠΑΟΚ με ορκισμένα σκουλήκια! Που όσο ήτανε ο Σάντος τον είχε ξεσκίσει, και τώρα κλαψ κλαψ...που'σαι Φερνάντο αρχηγέ! Που περιμένει στην γωνία τον ΠΑΟΚ να τον θάψει με την πρώτη ευκαιρία που θα του δοθεί. Τα φτυάρια θα γυρίσουν στην γκλάβα σου ρε κεφάλα!

Αυτοί οι τρεις είναι ορκισμένοι εχθροί του ΠΑΟΚ. Ο ένας τπου ο παίζει ουδέτερος τρομάρα του, ο άλλος που είναι γάβρος και ο τρίτος που δηλώνει "ΠΑΟΚτσής". Διοχετεύουν σε καθημερινή βάση, δηλητήριο και συκοφαντία για τον ΠΑΟΚ και τώρα τελευταία ξεκάθαρα κάνουν πόλεμο στον Ζαγοράκη με χτυπήματα πολλές φορές κάτω από την ζώνη.

Υ.Γ. ευθύμη που μας έχεις σπάσει τα @@ με τις ηλίθιες αναλύσεις σου, μην ξαναβγείς ρε στα ράδια. Σε βαρεθήκαμε ρε μαϊντανέ των fm!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”