[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
- sakisPAOK1926sweden
- Δημοσιεύσεις: 389
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
- Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
a sorry ρε μεγάλε τώρα το ida, e λέω και εγώ πως bike το όνομα μου
, μιας και δεν μιλάω έτσι, απόρησα xaxax
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Το μάτς αυτό είναι νομίζω το πιο δύσκολο απο όσα έχουμε δώσει έως τώρα.Σίγουρα μπορούμε και πρέπει να το κερδίσουμε, το γήπεδο θα είναι κολαστήριο (ελπίζω χωρίς παρατράγουδα)!Αν η ομάδα μπεί με πάθος και δύναμη απο την αρχή δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!Το θέλουμε περισσότερο απο το γαύρο και θα το παρουμε έστω και με 1-0 και μετά άντε να μας βάλουνε γκόλ στο τηγάνι τους! 8)

- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Μωρέ δεν το χάνει ο ξανθός σκύλος το παιχνίδι. Με τίποτα... Ο Μούσλι ζεί για τέτοια παιχνίδια. Και μη ξεχνάτε πως ο μεγάλος τραυματισμός του προκλήθηκε στο ματς με το γαύρο στο λιμάνι...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Όχι αδερφέ, στο Καραϊσκάκη τραυματίστηκε ο Κοντρέρας ..
Ο Μουσλίμοβιτς έπαθε θλάση στο ματς με Λάρισα.
Ο Μουσλίμοβιτς έπαθε θλάση στο ματς με Λάρισα.
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Α ναι δικιο έχεις... Τελος πάντων ο Μουσλι δε το χάνει το ματς... Ούτος ή άλλως μια μικρή γρίπη είναι όλη κι όλη....
Ξέρετε αδέλφια καμιά πιθανή ενδεκάδα που ετοιμάζει ο Σάντος?
Ξέρετε αδέλφια καμιά πιθανή ενδεκάδα που ετοιμάζει ο Σάντος?
- GiGi
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ 17 Απρ 2008, 15:40
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη(Μαρτίου),Χαλκιδικη(Παλιούρι)
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
ολα γινονται αν θελει ο θειοςpilotos έγραψε:Καλά ο Κάκος σφυρίζει τώρα στον Βόλο και μεθαύριο θα σφυρίξει και στην Τούμπα?
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
μα δεν ερχεται η αστυνομια πλεον στην τουμπα! δεν υπαρχει καθολου ελεγχος..plato6 έγραψε:
Φίλε όχι έναν ούτε μισό δεν πιάνω στα χέρια μου..δεν θα πάω εγώ να τρέχω στα τμήματα αν ένας βλάκας μπάτσος βρεθεί και πει την άλλη μέρα αυτός κρατούσε πυρσό εχθές στο γήπεδο..μακρυά από αυτά!!
με οτι συνεπαγεται αυτο.
αλλωτε ειναι καλο (σε πυρσους ας πουμε)
και αλλωτε ειναι κακο (σε μπουκαλια πρεζες κλπ).
νομιζω πως επιβαλλεται να γινει ταναπου απο πυρσους μεθαυριο
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
και οσο για το ματσακι,μπορουμε να το παρουμε.
θελει προσπαθεια πολυ σιγουρα αλλα ρε φουστη μου μεχρι και ο αρης τον πηρε τον γαυρο φετος στο χαριλαου.
ε δεν θα τον παρουμε εμεις στην τουμπα,και αυτην την ομαδα???
θελει προσπαθεια πολυ σιγουρα αλλα ρε φουστη μου μεχρι και ο αρης τον πηρε τον γαυρο φετος στο χαριλαου.
ε δεν θα τον παρουμε εμεις στην τουμπα,και αυτην την ομαδα???
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
πρέπει ναμαστε πολύ προσεκτικοί στην κερκίδα
μονο χαρτάκια μέσα.ελπίζω πρώτο ημίχρονο ο χαλκιάς να πάει προς την 7 ώστε να μην υπάρχει καμια διακοπή όταν η ομάδα θα πιέζει και οι γάβροι θα είναι κολλημένοι από το λαό μας...
από εκεί κ πέρα για το ματς μου υπεραρκεί το 1-0
όπως είπαν κ τα παιδιά πιο πάνω τρώμε πολυ δύσκολα γκολ κ πάμε με πολλές πιθανότητες στο τηγάνι....
γουστάρω τρελλά να βάλει το γκολάκι ο pablo....
μονο χαρτάκια μέσα.ελπίζω πρώτο ημίχρονο ο χαλκιάς να πάει προς την 7 ώστε να μην υπάρχει καμια διακοπή όταν η ομάδα θα πιέζει και οι γάβροι θα είναι κολλημένοι από το λαό μας...
από εκεί κ πέρα για το ματς μου υπεραρκεί το 1-0
όπως είπαν κ τα παιδιά πιο πάνω τρώμε πολυ δύσκολα γκολ κ πάμε με πολλές πιθανότητες στο τηγάνι....
γουστάρω τρελλά να βάλει το γκολάκι ο pablo....
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
ναι η να το βαλει ο σερτζ και να το αφιερωσει στον κηπουρο!!
παρεπιπτοντως,
θα ερθει που θα ερθει το παιδι εδω,
δεν του λεμε να φροντησει και λιγο το γκαζον στο γηπεδο???
γιατι πολυ σκατα εχει γινει..
και παιρνω αφορμη απο αυτο για να υπενθιμισω ποσο σημαντικος ειναι ο αγωνιστικος χωρος σε εναν ποδοσφαιρικο αγωνα.
στο ματς με τον αρη,εκεινη την μερα δεν εβρεχε.αν δεν κανω λαθος ειχε βρεξει την προηγουμενη.
οσοι μπηκανε στο γηπεδο το βραδυ,ειδαν την λασπη που υπηρχε ΜΕΣΑ στον αγωνιστικο χωρο.
και ολα αυτα μια μερα αφου ειχε βρεξει,φανταστειτε δηλαδη πως θα ειναι την μερα που βρεχει...
παρεπιπτοντως,
θα ερθει που θα ερθει το παιδι εδω,
δεν του λεμε να φροντησει και λιγο το γκαζον στο γηπεδο???
γιατι πολυ σκατα εχει γινει..
και παιρνω αφορμη απο αυτο για να υπενθιμισω ποσο σημαντικος ειναι ο αγωνιστικος χωρος σε εναν ποδοσφαιρικο αγωνα.
στο ματς με τον αρη,εκεινη την μερα δεν εβρεχε.αν δεν κανω λαθος ειχε βρεξει την προηγουμενη.
οσοι μπηκανε στο γηπεδο το βραδυ,ειδαν την λασπη που υπηρχε ΜΕΣΑ στον αγωνιστικο χωρο.
και ολα αυτα μια μερα αφου ειχε βρεξει,φανταστειτε δηλαδη πως θα ειναι την μερα που βρεχει...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Παίξτε για την φουκαριάρα την μάνα τους και τελειώστε τους σαν την Πετρούλα!
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
δε ξερω για τον ντιογκο αδερφε αλλα για μενα σημασια εχει αν θα καταφερει να παιξει ο ζλαταν!ειναι απαραιτητος για το αυριανο ματς.μακαρι να ξεπερασει την ιωση και να προπονηθει κανονικα σημερα!
Ο γιγαντας ξυπνησε και οι παλιοι λενε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται!μηπως πρεπει να ληξει το ματς οταν οι γαβροι περασουν τα τεμπη?

Ο γιγαντας ξυπνησε και οι παλιοι λενε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται!μηπως πρεπει να ληξει το ματς οταν οι γαβροι περασουν τα τεμπη?
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ειμαι 100% σιγουρος για τη νικη μας δεν δινω καμια πιθανοτητα στραβου αποτελεσματος,εκτος Γκαλετι ο γαυρος ειναι μια ομαδα που δεν ειναι και τοσο πολυ καλη μην κοιτατε τη βαθμολογια το +11 αυτο το εχει δημιουργησει η διαιτησια σε 3 συνεχομενα ματς με Θρασυβουλο,Ξανθη και Τριπολη πηραν 6 ποντους αερα....το μονο που τους σωζει ειναι και η απιστευτη ρεντα του κηπουρου τερματοφυλακα...Γουσταρω το πρωτο γκολ αυριο που θα τους καρφωσουμε να μπει με 5 καραμπολες....και το δευτερο οριζοντιο δοκαρι πλατη κηπουρου και διχτυα....Επισης πρεπει να εκμεταλευτουμε τον ανυπαρκτο τσακωμενο με την αμυνα λετο...θα τους χτυπησουμε αγρια αυριο......ντου δεν ειναι κατι σπουδαιο....απλα τους αβανταρει η μιση Ελλαδα.............ουστ ρε λιωστε τους και ξεγυμνωστε τους......Ο ΠΑΟΚ ειναι καλυτερη ομαδα και αν εδινα αποδοσεις για το ματς δεν θα το εδινα πανω απο 1,50..............οσο για την ατμοσφαιρα θα χαζεψει ο τηλεθεατης.......ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΟΜΑΔΑ Κ ΛΑΟΣ δημιουργουμε τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ του αυριο.....
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ο Μουσλίμοβιτς μάλλον δεν παίζει αύριο!!!!Πολύ κακό αυτό....
