[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sakisPAOK1926sweden
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από sakisPAOK1926sweden »

a sorry ρε μεγάλε τώρα το ida, e λέω και εγώ πως bike το όνομα μου :lol: , μιας και δεν μιλάω έτσι, απόρησα xaxax
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από scouser4 »

Το μάτς αυτό είναι νομίζω το πιο δύσκολο απο όσα έχουμε δώσει έως τώρα.Σίγουρα μπορούμε και πρέπει να το κερδίσουμε, το γήπεδο θα είναι κολαστήριο (ελπίζω χωρίς παρατράγουδα)!Αν η ομάδα μπεί με πάθος και δύναμη απο την αρχή δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!Το θέλουμε περισσότερο απο το γαύρο και θα το παρουμε έστω και με 1-0 και μετά άντε να μας βάλουνε γκόλ στο τηγάνι τους! 8)

:)
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Μωρέ δεν το χάνει ο ξανθός σκύλος το παιχνίδι. Με τίποτα... Ο Μούσλι ζεί για τέτοια παιχνίδια. Και μη ξεχνάτε πως ο μεγάλος τραυματισμός του προκλήθηκε στο ματς με το γαύρο στο λιμάνι...
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Yiankos »

Όχι αδερφέ, στο Καραϊσκάκη τραυματίστηκε ο Κοντρέρας ..
Ο Μουσλίμοβιτς έπαθε θλάση στο ματς με Λάρισα.
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Α ναι δικιο έχεις... Τελος πάντων ο Μουσλι δε το χάνει το ματς... Ούτος ή άλλως μια μικρή γρίπη είναι όλη κι όλη....

Ξέρετε αδέλφια καμιά πιθανή ενδεκάδα που ετοιμάζει ο Σάντος?
Άβαταρ μέλους
GiGi
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Πέμ 17 Απρ 2008, 15:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη(Μαρτίου),Χαλκιδικη(Παλιούρι)
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από GiGi »

pilotos έγραψε:Καλά ο Κάκος σφυρίζει τώρα στον Βόλο και μεθαύριο θα σφυρίξει και στην Τούμπα?
ολα γινονται αν θελει ο θειος
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

plato6 έγραψε:
Φίλε όχι έναν ούτε μισό δεν πιάνω στα χέρια μου..δεν θα πάω εγώ να τρέχω στα τμήματα αν ένας βλάκας μπάτσος βρεθεί και πει την άλλη μέρα αυτός κρατούσε πυρσό εχθές στο γήπεδο..μακρυά από αυτά!!
μα δεν ερχεται η αστυνομια πλεον στην τουμπα! δεν υπαρχει καθολου ελεγχος..
με οτι συνεπαγεται αυτο.
αλλωτε ειναι καλο (σε πυρσους ας πουμε)
και αλλωτε ειναι κακο (σε μπουκαλια πρεζες κλπ).

νομιζω πως επιβαλλεται να γινει ταναπου απο πυρσους μεθαυριο
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

και οσο για το ματσακι,μπορουμε να το παρουμε.
θελει προσπαθεια πολυ σιγουρα αλλα ρε φουστη μου μεχρι και ο αρης τον πηρε τον γαυρο φετος στο χαριλαου.
ε δεν θα τον παρουμε εμεις στην τουμπα,και αυτην την ομαδα???
Άβαταρ μέλους
stefk79
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Φεβ 2008, 23:10

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από stefk79 »

πρέπει ναμαστε πολύ προσεκτικοί στην κερκίδα
μονο χαρτάκια μέσα.ελπίζω πρώτο ημίχρονο ο χαλκιάς να πάει προς την 7 ώστε να μην υπάρχει καμια διακοπή όταν η ομάδα θα πιέζει και οι γάβροι θα είναι κολλημένοι από το λαό μας...

από εκεί κ πέρα για το ματς μου υπεραρκεί το 1-0
όπως είπαν κ τα παιδιά πιο πάνω τρώμε πολυ δύσκολα γκολ κ πάμε με πολλές πιθανότητες στο τηγάνι....

γουστάρω τρελλά να βάλει το γκολάκι ο pablo.... :twisted:
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

ναι η να το βαλει ο σερτζ και να το αφιερωσει στον κηπουρο!!

παρεπιπτοντως,
θα ερθει που θα ερθει το παιδι εδω,
δεν του λεμε να φροντησει και λιγο το γκαζον στο γηπεδο??? :lol:
γιατι πολυ σκατα εχει γινει..

και παιρνω αφορμη απο αυτο για να υπενθιμισω ποσο σημαντικος ειναι ο αγωνιστικος χωρος σε εναν ποδοσφαιρικο αγωνα.
στο ματς με τον αρη,εκεινη την μερα δεν εβρεχε.αν δεν κανω λαθος ειχε βρεξει την προηγουμενη.
οσοι μπηκανε στο γηπεδο το βραδυ,ειδαν την λασπη που υπηρχε ΜΕΣΑ στον αγωνιστικο χωρο.
και ολα αυτα μια μερα αφου ειχε βρεξει,φανταστειτε δηλαδη πως θα ειναι την μερα που βρεχει...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

Παίξτε για την φουκαριάρα την μάνα τους και τελειώστε τους σαν την Πετρούλα!
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Ο Diogo θα έρθει τούμπα μεριά OEO?
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από axl4 »

δε ξερω για τον ντιογκο αδερφε αλλα για μενα σημασια εχει αν θα καταφερει να παιξει ο ζλαταν!ειναι απαραιτητος για το αυριανο ματς.μακαρι να ξεπερασει την ιωση και να προπονηθει κανονικα σημερα!
Ο γιγαντας ξυπνησε και οι παλιοι λενε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται!μηπως πρεπει να ληξει το ματς οταν οι γαβροι περασουν τα τεμπη? :) :)
psc1998
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 15:52

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από psc1998 »

Ειμαι 100% σιγουρος για τη νικη μας δεν δινω καμια πιθανοτητα στραβου αποτελεσματος,εκτος Γκαλετι ο γαυρος ειναι μια ομαδα που δεν ειναι και τοσο πολυ καλη μην κοιτατε τη βαθμολογια το +11 αυτο το εχει δημιουργησει η διαιτησια σε 3 συνεχομενα ματς με Θρασυβουλο,Ξανθη και Τριπολη πηραν 6 ποντους αερα....το μονο που τους σωζει ειναι και η απιστευτη ρεντα του κηπουρου τερματοφυλακα...Γουσταρω το πρωτο γκολ αυριο που θα τους καρφωσουμε να μπει με 5 καραμπολες....και το δευτερο οριζοντιο δοκαρι πλατη κηπουρου και διχτυα....Επισης πρεπει να εκμεταλευτουμε τον ανυπαρκτο τσακωμενο με την αμυνα λετο...θα τους χτυπησουμε αγρια αυριο......ντου δεν ειναι κατι σπουδαιο....απλα τους αβανταρει η μιση Ελλαδα.............ουστ ρε λιωστε τους και ξεγυμνωστε τους......Ο ΠΑΟΚ ειναι καλυτερη ομαδα και αν εδινα αποδοσεις για το ματς δεν θα το εδινα πανω απο 1,50..............οσο για την ατμοσφαιρα θα χαζεψει ο τηλεθεατης.......ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΟΜΑΔΑ Κ ΛΑΟΣ δημιουργουμε τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ του αυριο.....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Ο Μουσλίμοβιτς μάλλον δεν παίζει αύριο!!!!Πολύ κακό αυτό.... :shock:

:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”