Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Johnys »

Λάθος δουλειά κάνουμε όλοι μου φαίνεται.
Εκτος εάν είστε όλοι εσείς manager.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Όχι ρε φίλε χαβαλέ κάνουμε!!
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Θέλω τον Μaradonopelebastenbauer!!!!Παικτάρα έτσι!Μόνο τέρμα δε παίζει..
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Johnys »

Πλακα έκανα αλλα μερικοί μου φαίνεται έχουν πολύ μεράκι και σίγουρα αποφέρει πολλά λεφτά αυτή η δουλειά... :D
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Είναι και ωραία δουλειά. Ζαγοράκη πάρε με για ΑΡΧΙΣΚΑΟΥΤΕΡ!!!!Ποιός Βρύζας!!!Εγώ παίζω Football Manager και έχω και Internet!!!!!!!
:) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από e8nos »

ενας ειναι ο παικτης ο σογκοκου χαιδευτικο του ogunsoto!ελα μωρη παιχτουρα στον ΠΑΟΚ! :) :)
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Έχει και μικρή ρήτρα νομίζω, γύρω στα 400Κ
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Τον Σεντερο Λουμινοσο η τον Τσιαπας θα ηθελα να φερουν στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Hideguti »

Μπορουμε να παρουμε τον Σεντέρο Λουμινόζο ΚΑΙ τον Τσιάπας, γιατι και οι δυο αγωνιζονται στα πλαγια μεν, με ευχερεια ομως και απο τις δυο πλευρες δε.

Προτεινω επισης τον Τουπάκ Αμάρο της Πενιαρόλ για αμυντικο χαφ διπλα στον Παμπλο ετσι ωστε να δημιουργηθει κανονικη ταφρος στον χωρο του κεντρου, τον Αουγκούστο Σαντινίστα της Λοκομοτιβ Μανάγκουα για μπακ απ του Μπακαγιοκο, τον Σαντσο Βιλα της Γκουανταλαχαρα για να εχει λιγο ανταγωνισμο ο Μιρο στα δεξια μπακ, τον Λεβ Χασασίν της Δυναμο Τεχερανης (τρομερα εξελιξιμο γκολκιπερ -με μονιμο ολ μπλακ άουφιτ παρεμπιπτοντως- γιατι μονο με Χαλκια δεν την βγαζεις καθαρη) και τον Φο Τσι Τσιν της Τορπέντο Σαιγκόν για αριστερο οπισθοφυλακα (το Βιετναμ ειναι μια ανεξερευνητη παρθενα ζουγκλα ακραιων μπακ για οποιον ειναι μεσα στα κολπα). Tον Φο τον προτεινω μεταξυ αλλων και γιατι αν ο Λινο συνεχισει του χρονου με το ιδιο μαλλι τον βλεπω κουρεμενο στο τελος απο τον Γκαρσια που θελει τις τριχες ισιες προς τα κατω και οχι ηλεκτρόπληκτες προς τα πανω. Αυτες ειναι οι προτιμησεις μου απο της αγορα του τεως τριτου κοσμου (Ασια και Λατινικη Αμερικη. Δεν παραβλεπω το οτι η Αφρικη ανηκει ακομα στον Τριτο Κοσμο, απλα εχω Μπακαπανθηρα που μου μεταφερει απόλυτα το σπίριτ της μπλακ κόντινεντ και δεν χρειαζομαι αλλον).

Απο τον βιομηχανοποιημενο δυτικο καπιταλισμο εχω δυο μονο προτασεις: Τον Μαξιμιλιανό Ρεμπεσκιέρο της ΦΚ Αράς (σεντερφόρι με σουτ κεραυνό που παταει και στην δικη μας περιοχη) και τον Λουί Φρικασέρ της Μπορουσια του Φάκχερτζάμπαχ (στοπερ με ικανοτητα τοσο στο ψηλο οσο και στο πολυ ψηλο -μεχρι τριτο οροφο πηδαει- παιχνιδι).

Πιστευω οτι οι παραπανω παικτες ειναι απολυτα εφικτοι για το βαλαντιο του ΠΑΟΚ , αρκει να συμμετασχουμε ολοι στην ΑΜΚ της βιομηχανιας εμφιαλωσης τζιν και να στηριξουμε το Γκόρντονς τονικ για αυτο που πραγματικα ειναι : το ποτο του μπαροβιου ΠΑΟΚτση που στις 6 η ωρα το πρωι του Σαββατου αρχιζει την Επί της Μπάρας Ομιλία για την συγκριση της Ζαν Μορό με την Όντρει Χέμπορν.

ΠΑΟΚ χαρανταν και τα κουκιά μπαγλάν,
Το Τσάμπιονς Λιγκ θα παρω μες την Τενοχτιτλάν*

(Tenochtitlan http://en.wikipedia.org/wiki/Tenochtitlan )
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Ποστ απολαυση απο τον μεγαλο Χιντεγκουτι για ακομα μια φορα.
Άβαταρ μέλους
Πατσάς1
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 00:29

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Πατσάς1 »

Φίλτατε Hideguti είσαι ωραίος ( απ' όσο παρακολουθώ το φόρουμ έχεις μόνιμα έμπνευση)!!!!
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

:lol: :lol: :lol:
hide εισαι αρρωστεια!! προσκυνω για ακομα μια φορα! :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gash04 »

:lol: :lol: :lol: :lol: Κεραυνός ο Hideguti :)

Θα μας αφήσει η παράγκα του δαιμόνιου Montezouma όμως να το σηκώσουμε εκεί μέσα? :)
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από vanroy »

Εγώ πάλι θα διαφωνήσω για δεύτερη φορά με τον Ούγγρο. Από άτομα του δικού του διαμετρήματος θα ήλπιζα σε πιο οξυδερκή προσέγγιση επί του καυτού θέματος με το οποίο καταπιάστηκε. Κρίμα.

Και ενώ συμφωνώ υπέρ το δέον με την επιλογή του Τουπάκ Αμάρο και του Λεβ Χασασίν, ενώ μπορώ να πω ότι είναι αρκούντως ανεκτοί οι Αουγκούστο Σαντινίστα και Λουί Φρικασέρ για τον ΠΑΟΚ που οραματίζομαι, αλήθεια με εκπλήσσεις δυσάρεστα (δυστυχώς) φίλε Hideguti με την επιμονή σου στον Φο Τσι Τσιν.
Θα μου επιτρέψεις να σε χαρακτηρίσω άμπαλο και επιλήσμονα και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις σε αυτόν τον καταδότη πλατυπόδαρο που μόνο διχασμό θα φέρει στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Φιλτατε Χίντε διαφωνώ με την άποψη σου για τον αριστερό αμυντικό πλάγιο Φο Τσι Τσιν και θα υπερασπιστώ μέχρις εσχάτων το δικαίωμα μου να μην την ακούω.

Φο Τσι Τσιν κατσιαπλααά, είσαι πρώτος στο μπλα-μπλαά,
έγινες βιετναμέζας γιοος, της Σαιγκόν πλάγιοος.

Αν κάποιος εξακολουθεί να επιθυμεί τον Φο μια ματιά στο βίντεο (από το ντέρμπι μίσους Τορπέντο Σαϊγκόν - Σπαρτάκ Ανόι) ίσως του αλλάξει τη γνώμη: http://www.youtube.watch?fo-tsi-tsin=related
ΥΓ: Πάντως για να είμαι δίκαιος και σοβαρός, ομολογώ ότι δεν είναι καθόλου ακριβός, κοστολογείται μόνο 6,45 εκατ. €.: http://www.transfermarkt.fo-tsi-tsin/profil.html
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gash04 »

Μήπως ο Hideguti είναι κρυφοΜοντεζουμικός?
Καλά το είχα φανταστεί! :)
Σκληρό τάκλιν απο Vanroy! :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”